Spring naar bijdragen

Iedere dag een nieuwe kans om te starten, laat de dag van gisteren achter je. 11-4-2010.

bolletje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 400
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vind dat er heel weinig over alcohol wordt geschreven door iedereen, meer het leven van alledag.
t Laatste half jaar was een hel hier voor mij, mn alcovriend heeft aardig huisgehouden, gek dat jezelf dat ook nog steeds zoveel drinkt. Om het aan te kunnen, dacht ik. Onzin, nu voel ik me veel beter zonder die rotdrank en pillen. Moeilijke 3 "droge" weken gehad, nu gaat het wel. Ik wil doorzetten zo graag en niet terugvallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Witte,
ik heb jullie niet gemist:$
maar vind dat een heel goed teken
minder verslaafd als ik bang voor was
maar genoeg betrokkenheid om te gaan
lezen en mijn vuile was nog te laten staan
van vandaag nog niet gelezen
en van vrij-en zaterdag hap snap
Ik heb een avond gedanst, gezongen en
Ik houd van holland gespeeld met aangeschoten mensen
en was zelf het uitbundigst van allemaal.
ff eng, maar toen ineens zoooo bevrijdend'
ik heb geen alcohol meer nodig om mezelf te durven zijn
en durfde zelfs tijdens een spel dat ik niet leuk vond
onbeleefd op de bank boek te lezen
wow!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha eh.... ja... eh fotograaf
zo een vrouwenweekend daar ben ik dan ook benieuwd naar.
Ik wist wel dat je vd vrouw was, dat had je al eerder verteld
Maar om je het dan zomaar te vragen rechtstreeks vind ik weer wat anders.
Ik ga er altijd vanuit dat mensen zelf wel uitmaken, wat ze hier kwijt willen en wat niet.
Neemt niet weg dat ik en nieuwschierig typje ben en blijf:)

Maar ok, aangezien je dus blijkbaar van rechtstreekse vragen houd, dan ben ik ook nieuwschierig wat er dan op t program staatin zo een weekend
Oh en nee dat is niet nieuwschierig naar de doelgroep, maar meer nieuwschierigheid in de zin van ik ken dat totaal niet
Pure onwetendheid dus...

Maarre nogmaals, je hoeft het niet te beantwoorden hoor, ben zelf ook niet het type die het achterste van mn tong laat zien, integendeel zelfs
Enne dit is nou eenmaal een world wide web dusssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate,
sommige van ons hebben het er moeilijker mee omdat ze pas net beginnen aan de strijd tegen alcohol,
ook hebben we anderen onder ons die al langer droog staan.
maar vraag gerust wat je wil vragen,er is allijd wel iemand die je zal en wil steunen en vergeet niet.....je staat hier niet alleen!!!!!............!!!!!!!!!

Vragen staat hier vrij en moet je gewoon hetb doen en dan weet ik zeker dat je reacties krijgt!

Dikke kus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate het klopt hoor wat je zegt dat het hier meer over het leven van alle dag gaat.
De meeste hier zijn al een tijdje ADB en dan gebeurd dat als een soort vanzelf denk ik.
Ik weet niet hoe andere daar over denken???

Maar dat neemt niet weg dat als jij vragen hebt of iets wil vertellen over je ADb
dat wij daar over heen lezen hoor.
Dus kom alsjeblieft hier naar toe als je een moeilijk /lastig moment hebt.
Wij hebben hier ook heel wat tijd doorgebracht en soms nog.
Bijv ik had een heel teleurstellende paas dit jaar, zat hier bijna vast toen.
Niet dat je dat moet doen, maar wil maar zeggen dat de mogelijkheid er zeer zeker is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten dames,

Heb even gespiekt en zag dat ik de enige van het zogenaamd sterke geslacht ben op dit moment.
Daarom ga ik niet weg hoor, heb gewoon slaap, nog even een stukje lezen in bed.

Ik laat het forum aan het schone geslacht, fijne avond nog en straks lekker slapen en mooi dromen.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh ER helemaal niet!!
lees mn positing ff
maakt t trouwens wel grappig dat je niet wist
dat Foto een vrouw was.
Niets aan de hand hoor ER

NOu.... Vm dat denk ik eigenlijk niet
Ik kan wel een heel verhaal ophangen dat ik ook meega, een hoop bla bla hebben en dan niet meegaan,
maar heel eerlijk gezegd ben ik er niet zo van.
Ik hou wel van de anonimiteit.
Alhoewel niets veranderlijker dan een mens....
Maarre bedankt voor je lieve aanbod;)
Die waardeer ik zeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik had een rotweek gehad
en dan is een weekend met vriendinnen wel
een verademing, en we hebben niet eens echt veel gedaan.
meer realxed en simpele dingen, maar vandaag waren we in een deel van het
Apenheulterrein in een klimbos met 4 parcoursen, tochten door de bomen
op lage, hogere, hoge en superhoge niveaus. klimmuur, tokkelbanen op 16 m hoogte,
evenwichtsbalke zo hoo, in boomtoppen, wel goed gezekerd natuurlijk. Net van die soldatentrainingen.
morgen wel spierpijn denk ik, maar leuk nog weer iets nieuws te leren en durven. De jongen die de instructies gaf, en ons goed in de gaten hield, zei dat we het erg goed deden (voor oudjes, zag je hem erbij denken). vaders die met hun kinderen aan het suvivallen waren en afgehaakt waren, gingen na ons, alsnog een niveautje hoger, was echt kicken hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane :present:

Het kampeerweekend is voor lesbische en biseksuele vrouwen, zo rond de 240 deelneemsters. Er komen zowel stellen als alleenstaanden, of vriendinnengroepjes.

Aankomst vanaf vrijdagmiddag, tent opzetten enz. Beetje rondkijken. Avondeten naar keuze zelf meegebracht of gezamenlijk in de grote tent na vooraf inschrijving.

In het donker in hele grote kuil groot vuur aan. Soomigen maken muziek. Alles heel vrijblijvend.

Volgende dag allerlei worshops en andere activiteiten (massages e.d., cursus tangodansen, jembee-spelen, zingen......), voor en door kampeerders. Of zwemmen of wandelen of gewoon luieren voor je tent.

's Avonds met z'n allen eten op centrale terreein, iedereen moet dan zelf iets maken en meenemen, dat wordt een heel groot en gevarieerd buffet.
Daarna in de grote tent live optredens van vrouwenbands en dansen.

Zondagochtend nog wat activiteiten of uitslapen en dan in de middag weer naar huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...