Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Het is een beer die baarmoedergeluiden nadoet, hartslag enzo.Oh ik lig hier ook slap van het lachen
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Neeeee helemaal niet... of toch wel...maarre die dingen heb je tegenwoordig in allerleisoorten enzo.......Ik kon t niet anders bedenken Foto,beertje... batterijen.....
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Nu lach ik nog veeeeeeeeeeel harder ERdit verzin je toch niet dat t over een BAARMOEDER BEER MET HARTSLAGGELUIDEN gaat??????????
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Nee, tranen rollen me nu over de wangen, nee dat verzin je niet
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Hey hey!! Voor dat ik met m'n beer naar bed ga!!!!Ik zie en hoor jullie wel!!
Beate Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 trusten lieve forummensen, leuk zon vrouwenweekend, helaas woon ik veel te ver weg. Anders ging ik beslist. Weer een alcoholvrije dag, ik sta blij op smorgens. tot morgen.
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Truste Beatieslaap lekker en morgen weer fit op!!Heeee Vmdit moet je me uitleggen hoor aub........Misschien heb ik nu wel iets heel naars gezegd over een baarmoederbeer met hartslag geluiden.....(Sorry, ik zit nog steeds te lachen...)Ik kan er ook haast niet meer goed van typen...aanpassinkje dus
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Ja dat weet ik VM.......Beate, waar woon je dan helemaal?
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Allez nog ene keer en nu serieus!! Hij noemt Anzokak en is mijn vriendje!Nè!!!Slaap ze!
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Slaap lekker Beate en sorry, Nien, ik moet nu eerlijk gezegd ook wel heel erg lachen. Maar we lachen je niet uit hoor! Hahahahahaha
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Truste Nien en Anzokak..... hahahahahahahahahahahahaha
Otje Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Even spieken nog voordat ik ga afsluitenZojuist Marie Antoinette gekeken. Voor het eerst dat ik em goed kon zien zonder drankwaas Slaap lekker allemaal, kus voor Druppeltje xx
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Dus je baarmoederbeer met harstslag geluiden heet Anzokak???Neeee, ik lach je niet uit, maaaar wel heel hard toe.Nu serieusMaar wat doet die dan en waarvoor gebruik je m dan wel??
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Hmmm mij van een dirtymind betichten he FotograafNou volgens mij zit je nu no harder te lachen dan ikEn ik lach al zo hard;)
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Sè Witte!! Nu moet ik weer terug inloggen om te antwoorden!!!Blauwe beer is ook bruine beer die in een blaauwe huis woont8 Zijn vriendinnetjeis Luna maar ook schaduw! Waro waro is schaduw!!Mijn blauwe beertje is der een met batterijtjes en als je em op "on" zet maakt ie baarmoeder, hartklop geluidjes!!Mag ik nu gaan slapen??
fotograaf Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Ik heb een probleem, komt misschien door mijn vak, maar ik heb een sterke neiging tot visualiseren.........hahahahahaha:D
Otje Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Ik dacht ook eigenlijk meteen aan Tarzan, Vlaams Meiske hihiNou ben ik weg hoor anders wordt het weer zo laat.Doeg doeg xxHet was weer een fijne droge dag ! x
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Nou ik heb totaal geen visualisatie beroepmaar meer een inlevingsberoep (zou t daardoor komen dat ik ook maar niet kan stoppen met lachen:o )Jij mag gaan slapen hoor VMnou nee, nog 1 vraagje is Ankozak van jou of van je kinderen??Misschien trekt dat alles weer in t normale....
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Ja dat zal wel Woman, zo zonder Tarzan.Flauw, maar ik ben ineens zooo melig
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Allez!En nu echt de laatste keer da 'k terug inlog!!Anzokak was oorspronkelijk van mij!!!!Naam heb ik ook zelf verzonnen!!!!Later hebben de kids er natuurlijk ook van genoten!!En nu ik terug!! Zo gaat dat in het leven!!Als jullie niet ophouden met lachen!!!!!!!!!!!!! Hoewel ik hier ook zit te lachen achter mijne lab!!En nu voor echt!! SLAAP WEL!
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Ja super is dat he Witte, lachen is gezond.Alleen kun je soms niet meer stoppen, hahahaha
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Nou weet ik nog t doel niet van dat baarmoederbeer met hartslaggeluidenmaar soms hoef je ook niet alles te weten.Het is veel leuker zoSlaap lekker hoor VMen bedankt voor het lachen;)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden