VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Verheug me der nu al op om Co en Hermie na te duiken!!Maar ernstig, als het op een dag is dat ik de kids ergens kan laten! Lijkt me leuk!
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Ik ben d'r ook voor in, ergens in de zomer bij voorkeur.
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Hoeveel zuurstof flessen neem ik mee?Mij duikpak heb ik natuurlijk al aan! En Co, ook Hermie natuurlijk!! Mijn roeibootje heeft een sterke Niky stuurman!(Hij leest nog wel es mee)
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Echt niet Co we springen samen, ik lul je d'r wel doorheen ben ik goed in. You'll never no what hit you haha.
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Idd.!Zoiets moet goed worden gepland!Juni lijkt me wel iets??? Nog geen zomervakantie, niet te druk??Jullie weten beter waar?? Maar als je ongeveer weet hoeveel mensen er komen kan je ev. bij slecht weer ook een stukje van een taverne reserveren???Dat doen wij hier bij samenkomsten als we niet zeker van het weer zijn??Taarten bestellen, Sandwiches met kaas ,ham, krabsla en verse garnalen??Cola, tomatensap (vind ik lekker) of wat jullie ook maar lekker vinden?
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Er waren de vorige keer een heleboel mensen die zich op een speciale draad opgegeven hadden.Toen het dan zover was, zei de een na de ander met een smoesje af ook op het allerlaatst nog.Sommige mensen hechten erg aan hun privacy en willen dan hun gezicht niet laten zien.Daar moeten we ook respect voor hebben maar geef je dan ook niet op.Tactus was er met drie man sterk en het was goed, heel goed geregeld allemaal.Volgens mij hoeven ze er niet perse bij te zijn.Waren ze er ook bij de nieuwjaarsduik Isa, ik dacht toch niet?
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Lijkt me wel handig als er 1 aanspreekpunt, c.q. organisator is.
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Haha maar ik duw je met liefde van die plank af hoor Cootje:D
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Em. als het lukt met de kids ben ik er zeker bij deze keer!!En ik DOE de jump!!
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 That's the spirit VM... jij eerst haha.
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Zoals je zegt Hermie iemand, tactus of niet moet het organisatorisch aanpakken!Als ik het lang genoeg van te voren weet kan ik altijd iets regelen, qua vervoer en kids enzo!Lijkt me leuk! Doen we het?
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Als ik eerst spring Hermie, wie gaat jullie dan redden???Al die duikflessen voor niks!!!Isa ik wil wel helpen!Ps. Co ik denk ook niet dat tactische cactussen veel zin hebben!
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Als het mogelijk is, dan voor 19 juni.Ik wil er zo graag bij zijn en de 19e gaan we op vakantie.
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Hoe ver is Scheveningen met de auto van hier? Of zijn er goede treinverbindingen?
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Voor mij is 12 juni goed VM, nu de rest nog he?Is altijd moeilijk plannen met een groep.Isa, ik wil je wel helpen hoor, ben toch voorlopig niet aan het werk, alle tijd dus.
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Ik ga er ook van tussen. Fijne avond nog.
druppeltje Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Huh Patatteke. Luikjes staan nog open hoor. Ik ga graag mee en als je wil dan blijf je hier pitten en gaan we met mijn auto naar Scheveningen, dat is zo'n 70 km hier vandaan. Je kunt dan de sneltrein naar Amsterdam en dan pik ik je wel op. Mijn neurologische keuring is afgelopen week geweest dus moet goed zijn. Hoop dat woman ook mee gaat met Zowie want dat ging toen in de mist maar hoop met ons drieen te gaan en 2 doggy's. Verhip zit weer op het verkeerde draadje hahaha.
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Ok Drup! Kom ik met de trein!! Blijf logeren!!De luikjes mogen dicht blijven, alhoewel je weet nooit dat ik er 's nachts vandoor wil!!Hoop de kids thuis te laten!
druppeltje Geplaatst 11 april 2010 Rapport Geplaatst 11 april 2010 Altijd welkom Patatteke en dat weet je.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden