Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 en hoi Cathywas even weg, werd eraf gegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 CathyEigenlijk heel serieus maar dan hilarisch verteld...Niet in de soort van leerboek voor therapie ed of bedoelde je dat niet??Daar zijn zat andere boeken over te vinden, even googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Bolletje, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hey Vriend Alf. Scheveningen? Tralidadida wat een heerlijk gevoel moet dat geweest zijn. Die zeelucht op snuiven. Garnaaltjes vangen. De haven bekijken. Owowowow wat ben ik een beetje van janloerst zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Bolwij gaan nog hoor !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Yes lieve Cootje Yes. Dat doen we. Gaan we een bakkie doen bij Jane hé?Neem ik Bossche bollen mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 AriSimonis, daar ga ik ook altijd heen als ik in Scheveningen ben Altijd druk maar heerlijke vis en zoooooveel keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Bossche bollen Bol Zeker bakkie bij Jane, maar Jane gaat ook mee dacht ik, en Isa en ER....oei oei oei dat gewicht van mij.... wordt nu toch echt wel tijd om bij stil te staan:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ikkes wil ook mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Heey hallo allemaal,ben er ok weer. We hebben zo heerlijk gewandeld in de drentse bossen, in Drouwen waren we dit keer.Wel even wat anders dan Scheveningen he?Maar meiden, dat zit nog in het verschtiet, nietwaar? Lijkt me toppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 hihihi wordt toch een bus naar Scheveningen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Mag ik ook mee, garnalen eten in Scheveningen ? Of moet ik daarvoor eerst het vliegtuig nemen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Misschien kunnen we er een nieuwe meeting van maken,lekker op een terrasje in Scheveningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hey Alf ben je nu alweer weg??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Een nieuwe meeting, ja maar dan hopenlijk met meer mensen dan de vorige meeting.Toen waren er wel echt heel weinig mensen, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hey Ies hoija leuk toch!VMvliegtuig? zo ver is België toch nie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Kunnen we gelijk gaan bungee jumpen vanaf de pier. Heeft prins Pita van Shoarmaland ook gedaan en als het touwtje hem houdt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ok Co!Ik weet wel iemand die me via de Oosterschelde naar daar roeit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 HermieIk ga echt niet aan zo'n elastiekie hangen met mijn stoppen met roken gewicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hoi Isa!!Klaar voor een nieuwe werkdag morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Tssss watje. Tuurlijk gaan we dat wel doen. Dat heet grensverleggende activiteiten, daar groei je van. Desnoods vragen we een dubbel touwtje voor jou:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ik jump mee Hermie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 ja zo dubbel dat ik gewoon boven blijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Gaan we samen Co. En VM erachteraan om ons op te vissen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Samen??? tandemjump hahahaNou VM dat wordt diep duiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden