Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 april

Yvonne

Aanbevolen berichten

Had eigenlijk als subtitel willen neerzetten: ... en ik kijk en zie mezelft zitten, daar boven, en ik jank als een hond in de nacht. Maar dat had daar wel een hele dag heel 'zwart' gestaan als binnenkomer.
Het is een zin van Nescio uit 'het dal der plichten', mooi stukje, nog geen pagina lang, maar erg depri.
Ik ga een bak koffie halen en mezelf dwingen wat zonniger gedachten te bedenken :$
Zoiets als 'soms zit het mee en soms zit het tegen' .... maar dan zonder het ' soms zit het tegen' ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

wou me eerst niet meer melden, heb gisteren weer gedronken. was kriegel omdat ik moest werken, terwijl het niet kan. ik mag niet aan het verkeer deelnemen en openbaar vervoer is geen optie.
heb natuurlijk toch autogereden, maar ben dan niet verzekerd.
ik weet het het is geen reden om te drinken en ik vraag me af of ik het kan laten ooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volhouden met die bench hoor Yaja, pup gaat het al vrij snel zien als een soort 'vrijplaats' voor zichzelf en het werkt hartstikke goed.
Ik realiseerde me gisteren dat ik eigenlijk nooit eens vertel wat ik echt voel , niet in de gewoone wereld, maar zelfs hier niet , vind ik zoooooo genant.
Eigenlijk belachelijk, niemand die me echt kent hier en nog durf ik niks te vertellen van mijn binnenste,.
Daarom voor allemaal hier een dikke pluim, jullie zijn al stukken verder dan ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...