Yvonne Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Had eigenlijk als subtitel willen neerzetten: ... en ik kijk en zie mezelft zitten, daar boven, en ik jank als een hond in de nacht. Maar dat had daar wel een hele dag heel 'zwart' gestaan als binnenkomer. Het is een zin van Nescio uit 'het dal der plichten', mooi stukje, nog geen pagina lang, maar erg depri. Ik ga een bak koffie halen en mezelf dwingen wat zonniger gedachten te bedenken :$Zoiets als 'soms zit het mee en soms zit het tegen' .... maar dan zonder het ' soms zit het tegen' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Hihi, je komt als geroepen Isa, jij bent er al weer helemaal klaar voor zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ik heb me ook nog eens verslapen..... moet eigenlijk rennen, maar heb daar geen zin in dus. Hoop dat je het vandaag weer helemaal naar je zin gaat hebben hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Fijne dag , ik ga me als een razende douchen en aankleden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Goedemorgen,Isa werk zo hoor!Yvonne,zet 'm op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 goede morgen isa, yvon en tina en de rest die nog komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Goedemorgen allemaal..Ik ben al uren op en verbaas me nog steeds dat er al zoveel verkeer in mijn dorpje is om 4 uur in de ochtend!Isa, geniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ik werd vannacht wakker van een soort pieptoontjes.Dus zoeken waar die vandaan kwamen.Had ik mijn telefoon niet goed uitgedaan,batterij leeg.En daarna kon ik ook niet meer slapen.Dat wordt een lange dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 wou me eerst niet meer melden, heb gisteren weer gedronken. was kriegel omdat ik moest werken, terwijl het niet kan. ik mag niet aan het verkeer deelnemen en openbaar vervoer is geen optie.heb natuurlijk toch autogereden, maar ben dan niet verzekerd.ik weet het het is geen reden om te drinken en ik vraag me af of ik het kan laten ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Igor,heb je gedronken voor je naar je werk ging?Het forum ligt er steeds uit dus ik probeer het nog één keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 goedemorgen allemaal!Heee wat vervelend Igor maar dan moet je juist blijven komen,we helpen je graag zover we kunnen!.Vandaag nieuwe dag,nieuwe kansen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Tina dan kan je straks toch nog even een dutje doen? Ik slaap overdag altijd beter dan 's-nachts.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Jacc,nee dat gaat niet lukken, ik moet werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ik ga op de dag zelden slapen.Dit vooral om het ritme niet te verstoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 hoi,nee heb niet gedronken voor het autorijden. dat is voor mij iets wat absoluut niet kan. dan zou ik nog liever kruipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 gggggggrrrrrrrrrrrrr,puppy piept! haha!mevrouw de prinses is het er niet meer mee eens in de bench! haha!heb een vrije dag,wil m,n bed in:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Hm, er zijn er meer die niet lekker in het velletje steken dus. Igor, hartstikke goed dat je er toch bent ...... hou je haaks hoor, gewoon opnieuw beginnen. Toegeven en laten lopen kom je geen steek verder mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Heeft iemand nog contact gehad met Drup gisteravond over haar hondje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Jacc, Tina en Yaja ook goeiemorgen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 quote: Originally posted by: albertinaJacc, nee dat gaat niet lukken, ik moet werken. Dan maar een hoop zwarte koffie meid, ik wens je succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 yaja het uitslapen is voorbij met een hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Volhouden met die bench hoor Yaja, pup gaat het al vrij snel zien als een soort 'vrijplaats' voor zichzelf en het werkt hartstikke goed. Ik realiseerde me gisteren dat ik eigenlijk nooit eens vertel wat ik echt voel , niet in de gewoone wereld, maar zelfs hier niet , vind ik zoooooo genant. Eigenlijk belachelijk, niemand die me echt kent hier en nog durf ik niks te vertellen van mijn binnenste,. Daarom voor allemaal hier een dikke pluim, jullie zijn al stukken verder dan ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 zo, dat was de eerste keer dat ik over mijn binnenste schreef, hihi, piepklein pluimpje voor mijzelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Yvonne, ik ben er gisteren ook een beetje mee begonnen op het forum en eigenlijk lucht het wel op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 ik meld me weer af. moet straks weg.fijne zonnige dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden