smart Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Nou, bijna iedereen is nu uitgelogd. Had Fillipa nog willen vragen hoe het daar is.En Jane: alles goed daar?Geen spierpijn van al dat volleyballen?Marieke, doe je iets met alle tips die je kreeg, ik mis het dat je niet reageert op wat men schrijft.Ben benieuwd of je je herkent in wat men zegt?Hoe zou het met Alf zijn na zijn weekend optreden? Ik ben zeer benieuwd!!Nog eventjes tv kijken en dan slapen. P&W denk ik, afhankelijk van de onderwerpen.Ik heb WEL spierpijn.... boel gedaan vandaag in de tuin. En morgen naar de HA voor o.m. de uitslag van een longfunctietest. Toch weer spannend. Hoesten blijft aanhouden, maar geen keelpijn meer. Miss een prednisonkuurtje?Stoppen met roken zou nog beter zijn....pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Jij dan Tas? (vast wel!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Cathy,ik zit net eventjes alleende hele dag vol met indrukkenom eerlijk te zeggenik zit nog te suffen van allesmoet eerst het even laten bezinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ik weet van mijn eigen eerdere therapieën nog wel hoe inmspannend het allemaal was... pfffZeer vermoeiend al die emo's die je er al dan niet onder houdt, of dat wat anderen je allemaal vertellen.Niet niks hoor!Is het niet vreemd om ook met van die jonkies in zo'n groep te zitten?Maar ik snap het best als je nu geen zin hebt erover te vertellen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Marieke, je mag daar hier ook best meer over vertellen of vragen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ik kom gedag zeggen. Slaap zacht met fijne dromen Ik zit de hele dag al op een heel leuk wolkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Cahty,in zo een grote groep heb je altijd weer groepjes, meestal twee of drieondertussen accepteer je elkaar, respect iedereen elkaar,helpt en deelt met elkaarmaar eigenlijk......ik heb er weinig erg inach de dramatische kalverliefdes........als ik er geen zin in hebdan draai ik me om en kleets over kinderen of klein kinderenbijzonder makkelijk zo een gemixte groep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 hoi vrolijke woman,heb ik goed gelezen dat je een date had of hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Zou ik zeker doen Marieke, want in je eentje kom je er gewoon niet uiten ergens moet er die hulpverlener te vinden zijn die je er wel bij kan helpen zoeken naar de klik!Ik heb vandaag zelf ook weer contact opgenomen met de GGZ hierHet rommelt bij mij nogal, heftige emoties die ik lang niet meer zo gevoeld heben ja, als je een goeie psychiater hebt dan heeft ie het druk, dus ik moet nog ruim 3 weken wachten voor ik daar terecht kan dus heb ik ook de ADHD coach gebeld en die belt me morgen terug als alles goed is.Ik merk dat ik weer last krijg van oude patronen en daar enorm tegenaan loopen dat wil ik niet dus moet ik dat zo snel mogelijk weer zien te relativeren en te doorbreken!In mijn eentje lukt dat niet want ik pieker in prachtige vicieuze circels Dat is wat ik in al die jaren wel geleerd heb:niet te lang zelf aanmodderen, maar als het niet gaat en de signalen weer duidelijk zijn, hup, hulp zoeken!!niet eigenwijs zijn en het zelf willen uitzoeken maar gebruik maken van je bronnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 welterusten allemaal, een hoop verhalen gelezen van jullie, fijne mensen zo te lezen.Allemaal een goede dag morgen gewenst van mij !! Kom morgen nog even terug om te vertellen over de therapie die op stapel staat, eerst verwijzing halen bij de huisarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ha, Woman is verliehiefd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ja Tasseke dat klopt. Ik krijg steeds hele leuke en uitgebreide emails En het is er eentje van ons durp, dus dat is ook wel echt héél erg fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ja Tapas, dat zou zo maar kunnen...jeetjekreetjeMaar voorzichtigheid geboden voordat mn hart op hol slaat, eerst maar eens een live ontmoeting.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ome Winchi, gefeliciteerd !!x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Wat een waterval in ene Marieke,niet direct weglopen..........blijf er gewoon even bijTApasik weet niet met welk woord ik moet beginnenmet #$%^#$% Balen, dat je je zo voelt.ofYes!!! You Go Girll!!!dat zijn mooie stappen vooruithet duurt even, maar het gaat steeds beter en beterbijna uitstekend (maar soms even nét niet)fillippa,welkom en welterusten alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ik ben ervantussen toedeloetjes xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 ha,ik zit in de denkmodus, dus een beetje langzaam Wing!!!GEFELICIFLAPSTAART!!! weer eentje om te verwennen!Woman!!!maar, inderdaad eerst even rustig en goed bekijken.Spannend!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Hoi Cathynee alles is niet goed hierben helemaal gevloerdn na2 1/2 uur met advokaten en toekomstige exechtscheidingsperikelen bespreken.geen spierpijn hoor van het kijken naar dochter die volleyde;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Jane, was de scheiding nog niet rond dan?Wat was er nu zo vervelend rond dit gedoe dan? Spanningen?(ik dacht toch echt dat jij zelf heel veel zou volleyen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Hallo,Heb net even terug gelezen en er moet even iets van mijn hart.Dat verhaal van Suus geloof ik niet meer.Ik heb eens op een forum gezeten en daar had je neppers, dit lijkt er ook wel één.Téveel typefouten, ha die zegt 2 flessen drank bij ál die pillen.Zelf alles moeten betalen.Zoveel pillen schrijft de grootste sukkel nog niet voor.Mss maak ik hier wel geen vrienden mee en mss vinden jullie me niet meer leuk, het zij zo maar ik geloof er geen BAL meer van. Het kán gewoon niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ik vind ook dat Marieke m te snel peert.Tapas, wat goed dat jezelf je patronen herkent.Heb je geen beginpunt om op aan te haken? Zo van: dit ga ik eerst eens aanpakken of bekijken(vanuit een helicopter of met de vergrootglazen erbij...)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Suusje schrijft miss te weinig gedetailleerd. Warrig. Dat kan natuurlijk wel te maken hebben met haar situatie. Ik neem haar echter zeer serieus.Waarom zou iemand i.d. faken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Wing, wat leuk om weer oom te zijn geworden!! Gefeliciteerd!Wonen je nichtjes en neefjes in de buurt zodat je ze geregeld kunt zien en knuffelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 ik volley ook heel veelmaar dochter nog meeris nog jong he, en traint soms wel 6 uur per weekgisteren afluitend rayon-tournooiwas erg trots op haar, goed gespeeld en team is 2e geworden.Met de scheiding wordt het eindeloos, duurt al 2 jaar en erg complex.is nog erg vers en ik had al geleerd dat 1 a 1 1/2 uur mijn tax is voor zo'n gesprek.Wist dus niet dat het zo lang uit kon lopen, zal wel weer een leuke rekening worden ookmet 2 van die dure mensen. Maar emotioneel dus en er wordt veel opgerakeld en niet uitgepraat, want dat is daar de plek niet voor.Nou rond juni sta ik bovenaan de wachtlijst voor lichaamsger. ther. dus ik mag ook weer.Ik denk dat we allemaal therapie kunnen gebruiken als de redenen waarom we vroeger dronken weer konfronterend dichterbij komen. Ik zal het maar als een nieuwe kans zien en hopen dat hetook helpt met de verwerking en afronding, want dat wordt wel eens tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Wing, als je er nog bent:felicidados met je nichtje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden