Spring naar bijdragen

Donderdag 22 April


Teveel

Aanbevolen berichten

Hmm, nou virtueel ga ik met jullie mee EmmaRoos. Ik hoop dat je er heel erg van kan genieten. :present:

Vind ik trouwens een mooi antwoord: het hoort bij me.

Vroeger (als kind) schreef ik hele verhalen op over een heel mooi meisje dat van alles meemaakte en een heel mooie naam had. Zij was alles wat ik eigenlijk wilde zijn. Heel veel jaren heb ik geprobeerd om te zijn wat ik niet ben. Nu gaat het langzaamaan over naar acceptatie.
Een van de psychologes die ik laatst sprak, zei: "misschien ben jij wel een veel leukere vrouw dan je zelf denkt."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mensen ik heb even een vraag, geheel off topic maar goed.
Ik heb een vriendin waarmee ik veel op msn zit.
Nu zegt zij de laatste maanden heel vaak dat ze met mij op msn zit terwijl ik er dan niet eens ben.
Volgens haar is dat dan een hacker die namens mij praat. Ik geloof dat niet en denk dat ze een beetje van lotje getikt is.
Hebben jullie hier van gehoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou het niet weten Emmaroos, ik zit nooit op msn...
Maar als dat bestaat dat iemand anders onder mijn naam zou schrijven zou ik dat héél vervelend vinden. Kun je het op haar pc niet teruglezen? Of is zoiets meteen weg? :$

Las net dat Yajala weer in het ziekenhuis ligt met nierproblemen? Weet iemand meer?
Mocht je kans hebben om te lezen...beterschap Yaja!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EmmaRoos, ik heb een jaar of wat geleden msn grondig en helemaal van mijn pc laten verwijderen.
Ik krijg nog wel eens aanvragen om er aan mee te doen. Ook doe ik niet meer aan hyves of face-book.
Het is te onveilig.
Het is natuurlijk wel raar dat die vriendin zegt dat jij tegen haar praat terwijl je er niet eens bent. Lijkt me inderdaad een soort van Lotje....
Heb jij dat idee, dat je haar niet kan vertrouwen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik heb geen ban maar door de combi micatie en ja het zijn er zo veel als je de vitamines meerekend en alc was ik door het lint idd, verder gaat het ged met mi=j, zowel geen medicatie als alc meer gebruikt en ook de 5 weken opname afgezegd en ga een reguliere oosych aanvragen en het heft in eigen hand nemen,'
ik heb niemand gekwets of bedeldigd en degene die zei dat ik fakede ben ik wel erg boos op en de gene van hiet mwaar ik mee op het forum zit is het daar geheel mee eens, ook als je het niet trekt moet je hier kunnen komen,maar zo weet ik niet of ik nog wil komen, de andere bedankt voor de steun en liefde en nee ik zit bijna altijd nuchter op het forum,moest me ff van het hart,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, ik kon haar altijd wel vertrouwen. We kennen elkaar al25 jaar maar de laatste maanden doet ze echt gek.
En telkens zegt ze dat het een hacker is maar ik hoorde eigenlijk dat het niet mogelijk is dat iemand namens mij kan schrijven.
Ik denk dat ik haar maar een mail stuur want ik ben het echt zat.

Marieke, haha, gewoon even heel vals spelen als je haar ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!

Ik ben weer bijgelezen, sjonge, dat duurt gauw een half uur.
Er is weer beroering hier, ik bedoel de gesprekken over 'niet goed voelen' ed. Erg belangrijk om te delen.
Voor de lezers ook, die zien dan dat ze niet de enige zijn. Soms is een dag even dweilen niet zo erg, maar als dat langer duurt ga je piekeren en kun je somberder en somberder worden. Heb net 2 van zulke dagen achter me en ga het vandaag doorbreken. Er op uit en de sportschool in o.a.

Gisteren nog P&W gezien? Met Keith Bakker in het onderwerp "comazuipen"?
Verschrikkelijk toch?
En dat, terwijl ik op mijn ouwe dag 1 of 2 glaasjes al voel zitten: dwz dat ik steeds gevoeliger word voor de signalen en daar steeds meer een pesthekel aan krijg. Droge dagen worden steeds frequenter. Mijn proces. Ik ben er blij mee!

Zonnetje, juist als hulpverlener kan het zijn dat je nooit geleerd hebt om jezelf eens voorop te stellen; altijd was je er voor een ander. Echt een valkuil hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, je schrijft dat je boos op me bent en dat is jammer.
Als je alles goed had teruggeleen had je ook kunnen lezen dat er machteloosheid van mijn kant in het spel zat.
Ik kan nu wel weer oprakelen wat je allemaal schreef en of dat nou waar of niet waar is, laat ik in het midden.
Wij waren allemaal erg bezorgd voor je.
Als je boos op mij wilt blijven dan vind ik dit erg jammer maar kan het ook niet veranderen.

Cathy, ja ik heb het ook gezien, en het is ook verschrikelijk, en zo jong als kinderen al beginnen met drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat lijkt me best verontrustend voor je, Emma, dat ze nu ineens de laatste maanden gek doet. Hoop dat je opheldering krijgt.

Suus ik ben blij voor je dat er dus geen ban is, maar als ik je lees, tja ik weet niet, je typt met nogal erg veel fouten. Alsof je er op 1 of andere manier toch niet helemaal bij bent.
Het kan best nuttig zijn, in plaats van boos te worden, om te bedenken waarom iemand denkt dat je niet eerlijk bent.

Nu ga ik me even bemoeien met de ingewikkelde soep voor vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cathy ik ben niet boos maar gefrustreerd, je mag mijn nummer vvan mn huisarts en dan zal ik persoonlijk toestemming geven om e checken of mijn verhaal klopt maar dat je me een faker noemt sorry maar dat indt ik laag sorry en er ware er op msn genoeg die dit met me eens waren. maar goed jij hebt recht op jouw mening.,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suusje, een nieuw toetsenbord misschien.
Zomaar een idee.

En ik blijf van mening dat het niet helpend is zo te schrijven.
Nog voor Suusje, nog voor een ander.

Het is mijn mening, dat het forum ontoereikend is voor de staat waarin jij verkeerd.
Het in eigen hand nemen lukt jou niet, geloof me.

Ik heb al vaker het woord tot je gericht, maar je doet er niets mee.
Neem refusal in, of een trekremmer.

Je verliest alles op deze manier.

En nee Suusje, je hebt niet gekwetst en ook niet beledigd.
En ik voel me niet gekwetst nog beledigd.

Suusje gooi die drank uit je leven, je verliest alles.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, je haalt nu mensen door elkaar Suus.
Maakt niet uit hoor.....
Ik hoop gewoon voor jou dat je in elk geval wilt inzien dat het wel belangrijk is dat je betrouwbaar overkomt Suus.
Ik denk dat velen zien dat je heen en weer wiebelt de laatste tijd.
Dat is zorgelijk.

Wens je heel veel sterkte! Het is best goed het heft in eigen handen te nemen, maar zorg dat er mensen zijn die met je meedenken: een huisarts of andere goede hulpverlener. Alleen doen is erg zwaar!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die :sun: had ik net effe nodig Emma. Dankjewel, helderziende.

Suus, tegen wie heb je het nu eigenlijk?
Ga nou eens niet boos doen en vertel gewoon. Je hebt ook heel veel ondersteunende reakties gekregen, en de kritiek was op zich niet onterecht.
Waardeer jezelf en begin niet met anderen te beschuldigen. Dat voelt veel beter toch?

O ja, ik ging naar mijn soep :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suusje, je kiest voor de optie stoppen, niet voor minderen.
Als je af en toe een glaasje wil drinken vind ik het best,
dan hoor je mij niet meer, althans niet over drank.
Wil je er echt vanaf, dan moet je er aan werken.

Het gaat niet vanzelf. Wijs geen hulp af, maar zoek alle hulp die je kan krijgen.

Sterkte Suusje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer terug van een heerlijke wandeling met mijn schatje en de zon begint hier langzaamaan ook weer door te breken...
Letterlijk dan, figuurlijk helaas nog niet, maar laat dat gevoel maar even toe...
Kan er toch niet aan ontkomen !!!
Vanmiddag gelukkig lekker werken en effe mn gedachten ergens anders op richten...:)

@ Suus : Welkom terug en begrijp je boosheid, maar zou je willen adviseren om die boosheid om te zetten naar de kracht jezelf te helpen met behulp van een goeie psych...

@ Emmaroos : Begrijp je machteloosheid van een paar dagen terug ook wel... Maar om je dan gelijk af te vragen of iemand wel is wie die is ?

@ Vie : Medicatie kan ook al die spelfouten veroorzaken, dus zou daar iemand niet op gaan beoordelen of veroordelen...

Zo, en nu eerst een boterham en mezelf klaarmaken voor mijn avonddienst
Laterssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb geen geld sooothe voor een nieuw toetsenbord,moet continu terugscrollen om fouten aan te passen, ik voel me wel aangevallen en dat is mijn mening,richt je[jij niet][ tot de gene en niet over iemand praten,vm was het met me eens en er wordt gezegd je schrijft vaak dronkennou ik dacht het niet, ik heb het gevoel dat mijn veilige forum niet zo veilig is meer, het mag over hondjes ed gaan en verder niet, osrry maar ik vindt het pijnlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...