witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ga ik zeer zeker doen ERben alleen niet zo een snelle.missschien pas als hij op dvd is...Maaar ik beloof je het te zeggen als het zover is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 truste Er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 De laatste en dan kruip ik op de bank denk ik, trusten alvast voor de slapendenEINDEXAMEN BELGISCHE MANAGEROPLEIDING[stuur Uw antwoorden binnen 3 weken in.]========================================1. Welke taal spreekt men in Spanje?2. Wat is de voornaam van Paul van Dijk?3. Welke godsdienst heeft de Paus? (Joods, Katholiek, Mohammedaan). (Een antwoord onderstrepen).4. Waar is een gouden tientje van gemaakt?5. Als de grote wijzer op twaalf staat en de kleine op een, hoe laat is het dan?6. Hoeveel frietbuiltjes zijn nodig om Luik dicht te plakken?7. Mozes ontving een aantal geboden, hoeveel ongeveer?8. Spel 'CENT', 'EDDY' en 'GENT'.9. Wie won de tweede wereldoorlog? Wie werd tweede?10. Van welk land is de koning van België koning? (strikvraag)11. Waarvoor wordt een flesopener gebruikt?12. Omschrijf het principe van een kernreactor of schrijf je naam in blokletters.13. Waar is de kelder in een gebouw van zeven verdiepingen?14. Wie bouwde de Eifeltoren? Musolini/Eifel/Albert Hein? (Onderstreep het juiste antwoord)15. Waar worden plastic bekers van gemaakt?16. Hoeveel francs is een biljet van honderd francs waard?17. Wie schreef de autobiografie van Churchill? Freud/Louis Neefs/Churchill. (Onderstreep het juiste antwoord)18. Hoelang duurde de tachtig jarige oorlog?19. In hoeveel tijd reed Eddie Merckx het wereld-uur-record?20.En tenslotte nog een opinievraag: 'Waarom kan je bij een T-splitsing niet rechtdoor?' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Truste SuusjeIk ben blij dat je weer bij ons was.Slaap lekker en doe rustig aan!!!aanpassing: mopje niet goed gelezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 EnNóg een mailtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 go girl, hij gaat voor je meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Als het maar leuke mails zijn haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 wanneer is de date???gun het je zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Geen idee, we'll see Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hoi allen!!Hier ik ben Tinne, op bezoek bij Nina gaat betersuus, wil je ook leren kennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Dag allemaal Ik ga héél erg lekker slapenDoeg doeg xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 quote: Originally posted by: womanIk heb de uitzending bekeken van Radar En sta weer met mn voetjes op de grond Dank ! Fotograaf jij was dat geloof ik die mij tipte ? .............Hoi Woman, ik ben net een uurtje thuis en aan het bijlezen. Kom nu jouw berichtje tegen.Inderdaad, die tip was van mij. Eye-opener, he? Ik had na die tip niets meer gehoord, was even bang dat ie verkeerd viel, maar gelukkig niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 ja want ik ben heel lief Tinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden