bolletje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 quote: Originally posted by: wingchunTsja, wij mannen zijn wat, hoe zal ik het zeggen, onhandig. Daar kunnen wij niets aan doen. Dat is de natuur. Wij balen daar ook van, maar weten dat gelukkig goed te verbergen. Behalve voor vrouwen natuurlijk. Da's dan wel weer jammer, want wij willen ook wel eens op handen gedragen worden. Gewoon omdat wij ook wel leuk zijn af en toe. Keizersnede telt ook mee hoor! Soms is dat ook best aandoenlijk om te zien hoor Wing. En och vrouwen hebben ook mindere dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Truste Jane,sweet dreams.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Suus ik wil ff kwijt dat het zo goed voelt je zo te lezen hƩ Heerlijk gewoon.goed mensen ik ga af sluiten en verder met waar ik mee bezig was. teevie kijken. Tot morgen allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ik ben het antwoord vergeten Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 truste Bol, ook voor jou sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 hahahahaha Suusje 1-1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Trusten Jane,geniet van je boekLief van je Bolletje, voel me ook stukken beter. tuurlijk is er trk af en toe maar te hanteren, en dat zonder al die rotmedicatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Trouwens de voornaam van korsakov is Sergei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Sorry las niet dat je af ging sluiten, truste schat, je bent zpwel hier als aan de telefoon een superheld voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 wacht maar af Witte het wordt 2-1 voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Wat is een andere naam voor een slim blondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Een golden retriever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 nou nou nouoke een simpele, wat zingt en is zwart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hermie wow dat je die wist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Drop de Nijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Door wie is het Fries uitgevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hermie zit jij op de zelfde site als ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Een Groninger met een hazenlip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Haha Suus jij gaat door voor de koelkast:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Dank je Bol, het was reuzespannend vanavond. quote: Originally posted by: bolletje Voor Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 laatste vooor WitteHoe wordt er in Belgiƫ behangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Lieve allemaal,Ik ben er weer, heb een fantastisce middag/avond gehad.De film, De gelukkige huisvrouw was echt heel erg leuk.Wat is hier veel gschreven vandaag zeg.En Woman, wat heerlijk dat je een mail kreeg, ik zou net zo reageren als jij hoor, ben ook erg temperamentvol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Trusten Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Trusten Wing en blij dat het je zo goed doet,goedenavond Emma roosmaaruh WitteHoe wordt er in Belgiƫ behangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 heb niet zoveel te melden, alles gaat goed, morgen weer vroegaan het werk, dus .... tot later allemaal !Fijne weekend Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden