Vie Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Goeiemorgen!(Hanneke sorry dat ik een tweede dagdraad aanmaak maar ik heb er altijd graag 1 met een datum.)Het belooft weer een prachtige dag te worden. Ik ga er iets van maken, en jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Mogge allemaal,Huh? Zit ik nu wel op het goede draadje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 haha drup verkeerde draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Dar, als je nog van die yerba maté in huis hebt: die helpt erg goed tegen de hoofdpijnen geeft echt energie, dus now is the time.Succes meid(en), dit is de moeilijkste dag.Hierna wordt het alleen maar beter, dus houd vol!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Vraagje voor de kenners: is de gewone zuurkool ook ontgiftend??De sap alleen kan me niet zo boeien, maar koude zuurkool vind ik altijd wel erg lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Ja cathy,ontgiftend darmreinigen en weerstandverhogend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden