Spring naar bijdragen

Maandag 26 april 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 423
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als ik zo kijk lijkt het net alsof ik dag en nacht op het forum zit.
Ben niet verslaafd? Maar tussendoor doe ik ook nog eens heel heel veel hier.
Het zal ook niet altijd zo blijven maar nu is het zo.
Ben ook thuis immers, tijdelijk en ben vaak ontzettend laat op en ook weer vroeg eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Emmaroos

Nou jaaaaaaaaaaaaaaa, is Suus wéér weg.


Ik geloof dat ik ook maar ophoudt met hulp bieden.


Ben echt even boos nu maar gaat wel over hoor.



Gelijk heb je Em, dat besluit heb ik gisteren ook al genomen. Ik heb geen zin om hier nog energie in te steken. Komt toch niet binnen en wordt niets mee gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

idd ben sinds een paar maandjes ook van (sinds mijn puberteit) nachtmens ook tevens naar ochtendmens overgegaan??!!!
Misschien de overgang= de hormonen die beginnen tilt te slaan (haha)
Maar de nacht is voor mij nog steeds het hoogtepunt hoewel ik 's morgens kan genieten (bij dauw en de eerste vogelgeluiden) het leuk vind om met mijn blootje voetjes in het gras te staan met een kop versie koffie en dan alles om mij heen zie en hoor ontwaken.
Heerlijk is dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon niet slapen, erge onrust na een fijne avond met dochterlief.
Emma, je doet je best! :heart:

Er is niets zo erg als het droppen van bommetjes hier.
Wat zouden we......? Het is heel treurig.
Het is alsof dan anderen ook maar moeten lijden.... helaas zal dat terug kaatsen.
Ik vind het erg verdrietig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma:present:

Het is mijn aard ook niet, sta altijd voor iedereen klaar, maar het houdt een keer op. Ik moet wat dat betreft mezelf beschermen anders loop ik mezelf voorbij.

Ik heb overigens voor iedereen een luisterend oor en waar mogelijk ook hulp te bieden. Alleen weet ik waar mijn grens is en geef die dan ook aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, haar aanwezigheid was heel erg leuk.
Zomaar uitspraken als: mam, ik wilde bij je zijn... fijn om hier te zijn!
Dat raakte me erg.
Dat ze geleerd heeft om zich zo te uiten dat is fijn!
Zodoende kon ik ook meer naar haar uiten (hoewel ik dat vaak wel doe hoor, maar toch stak zij als 1e de drempel over).

Ik heb last gehad van het forum vandaag; ben gewoon verdrietig geworden.
De verlamming ervan zegt ook iets over mezelf; daar ben ik nog niet zo uit hoor.

Ik stagneer op een bepaalde manier, alsof ik niet bij mijn geluk mag of wil komen. Raar?
Keuzes die ik (ook) kan maken doe ik niet. Ik plak aan mijn stoel. Bizar.

Ach weet je. Het komt wel weer. Ik heb wel een vermoeden waar het op vast zit en dat is te ingewikkeld om hier uit te leggen.
Maar het is even * Ik bedoel: dat is @#$%^@

Het verhaal van het marktplein met het grote witte kruis is helpend voor me. In beginsel.
En een naggie slapen zal ook weer wonderen doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent al net zo'n overdenker als ik Cath.
Je weet soms even niet waarom je reageert zoals je reageert. Jij wordt verdrietig van deze dag op het forum, wat zegt dat ovr jou, je weet het wel zeg je. Mooi, daar kun je dan over nadenken.
Ik word soms witheet van dingen, mijn broer kan me het bloed onder de nagels halen, mijn vriendin ook met dat stomme gedoe van haar op msn en hier op het forum deze dag dan.
Wat zegt dat over mij? Waarom word ik zo boos? Ik weet het eigenlijk ook wel en ik moet leren daar mee om te gaan.
Dikke vraagstukken zijn dat hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar iemand die in een crisis zit zoals ik heb begrepen uit Suus haar verhaal ziet op het moment écht (gelukkig is het maar tijdig in de meeste gevallen) het noorden niet. De raad/advies van vrienden naasten wordt wel gehoord hoor (moest dat een troost zijn) maar ik denk , ook uit eigen ervaring, dat de er een soort "verlamming" plaatsvindt in je denk-leefwereld over alles wat over je heen komt waardoor je eerder op je aangeleerde manieren blijft om hulp schreeuwen zonder eigenlijk tot actie te kunnen komen. Maar zoals ik al heb aangehaald is dit in de meeste gevallen maar een fase maar dat neemt niet weg dat we ons zo machteloos voelen over de schreeuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zegt het goed :rose: Voor mij is dat nu even zo; in mijn eigen piekerwereldje. En dus ook voor anderen. Maar ik ben soms mijn eigen geanalyseer beu.
Neem nu Wing: daar ben ik jaloers op....

EM, ja, ik ben zo'n doordenker.... jij ook? shake hands sister!!

Ik denk nu dat ik nog 1 x erg wil drinken.... zie: de roesbehoefte dringt zich op! Zó werkt dat dusss.
Gauw gaan slapen. Sorrie voor de suggestie.
Even van 9 tot aan 1 terugtellen.
9
8
7
6
5
4
3
2
1
.
Waaaahh


Trusten Em, zon, Babble en foto.............. doei doei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cath, je toont altijd zoveel interesse en hebt vaak wijze woorden. Ik vind het naar dat je je nu zo verdrietig voelt.

Dat is het nou juist, dat gebeurt er en dat wil ik niet. Ik word eerder boos dan verdrietig. Ik voelde de laatste dagen de irritatie oplopen en merk dat dit een enorme trigger is.

Ga niet boos en verdrietig naar bed straks, maar denk liever aan de leuke avond met je meisje. Dat is toch top?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...