Spring naar bijdragen

Maandag 26 april 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Hallo Haddock, welkom vandaag. Tegen de tijd dat je dit leest zijn we alweer pagina's verder ;) Of lees je niet vanaf het begin?
O,o,o, op deze manier komt er weer niets van mijn plannen voor vanavond. Zo laat op de avond nog bezoek......
Wat voor werk doe je eigenlijk, met al die nachtdiensten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 423
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Krijg niet alles mee uit de paar laatste paginas, maar Emmaroos, maak je niet te druk. Suus zit niet zo lekker, chaos rules. Steek erin wat je kunt of wilt, maar verwacht niets. Wie weet helpt 't toch. Jou ongenoegen ventileren kan haar zo mogelijk nog meer in de gordijnen jagen. 't Is geen kwestie van 'n automaat, jij gooit 't kwartje erin en de respons komt. Toch kan het kwartje vallen bij Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die bekende ouwe (oeps) captain Haddock! (die jonger is dan ons Fo!)


Zeg Foto, lief dat je dat zegt.
Ik probeer trouwens wel om mijn bekende booszijn (mijn patroon!! ) om te zetten naar het direct voelen van verdriet; wat het uiteindelijk ook is.... : wat zit er achter? Heb me ingehouden de afgelopen dagen. Werd beschuldigd door iemand en had daar last van. Het is verdriet. Boosheid is wel het eerste wat voorheen opkwam. Maar daar kom ik niet verder mee.

Terwijl ik dit schrijf realiseer ik me een verandering.
Dat ik niet boos meer wilde zijn... is al een tijd zo... minder drinken.... minder booszijn. dwz als 1e primaire reactie. Waar ik zo vaak in bleef hangen...
Nu meer mijn verdriet voelen. Dat verlamd. (aan de stoel geplakt) ... Is onwennig nog??

Huh, ik heb iets te overdenken Fo, dank je voor deze hint!

en nu ga ik echt slapen.
:heart: voor alle wakkere willems hier!

trusten Fo, Em en anderen!!
love you all.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cath
het is zoals het is! Het komt en het gaat. Vooral in piekermomenten kan dit het troost voor je zijn. Je gedachten, overpeinzingen, gevoelens zijn er nu eenmaal. Dit bepaald wie je bent op NU om dit moment. De kunst is om deze overpeinzingen te bekijken is ze laten voorbijgaan, want jij weet ook uit ervaring alles verandert voortdurend (=Panta Rhei).
Bekijk je gedachtenstroom, je gepieker, laat het gewoon passeren, geef geen oordeel het komt en het gaat. Ook de de hunkering of anxiety (vind ik persoonlijker een treffender dramatischer woord) naar alco is er, het verlamt en al wat je kan doen is eraan toegeven of!! het laten voorbijgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waauw :rose:

Heus, nu kan ik goed slapen, dank je en jullie wel! Mooi zon, ja, ik weet het: het gaat wel voorbij, maar soms moet je ff zoeken naar de bedoelde richting. Tast je eventjes in het duister.

Nu ga ik echt hoor!
ciao :heart:

in de sfeer van captain H.:

de nog niet zo ouwe:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...