fotograaf Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Hallo Haddock, welkom vandaag. Tegen de tijd dat je dit leest zijn we alweer pagina's verder Of lees je niet vanaf het begin?O,o,o, op deze manier komt er weer niets van mijn plannen voor vanavond. Zo laat op de avond nog bezoek......Wat voor werk doe je eigenlijk, met al die nachtdiensten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Krijg niet alles mee uit de paar laatste paginas, maar Emmaroos, maak je niet te druk. Suus zit niet zo lekker, chaos rules. Steek erin wat je kunt of wilt, maar verwacht niets. Wie weet helpt 't toch. Jou ongenoegen ventileren kan haar zo mogelijk nog meer in de gordijnen jagen. 't Is geen kwestie van 'n automaat, jij gooit 't kwartje erin en de respons komt. Toch kan het kwartje vallen bij Suus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Ha die bekende ouwe (oeps) captain Haddock! (die jonger is dan ons Fo!)Zeg Foto, lief dat je dat zegt.Ik probeer trouwens wel om mijn bekende booszijn (mijn patroon!! ) om te zetten naar het direct voelen van verdriet; wat het uiteindelijk ook is.... : wat zit er achter? Heb me ingehouden de afgelopen dagen. Werd beschuldigd door iemand en had daar last van. Het is verdriet. Boosheid is wel het eerste wat voorheen opkwam. Maar daar kom ik niet verder mee.Terwijl ik dit schrijf realiseer ik me een verandering.Dat ik niet boos meer wilde zijn... is al een tijd zo... minder drinken.... minder booszijn. dwz als 1e primaire reactie. Waar ik zo vaak in bleef hangen...Nu meer mijn verdriet voelen. Dat verlamd. (aan de stoel geplakt) ... Is onwennig nog??Huh, ik heb iets te overdenken Fo, dank je voor deze hint!en nu ga ik echt slapen. voor alle wakkere willems hier!trusten Fo, Em en anderen!!love you all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Dag Haddock, zo druk maak ik me niet hoor, dat schreef ik ook.Er is wel het een en ander gebeurd de laatste dagen, ik ontplof dan wel even maar dat gaat weer over.Dat is mijn temperament en het hoort bij mij, heeft met mezelf te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 He, Fotograaf, bedankt voor 't welkom thuis.Wij kennen elkaar nog niet, maar jij schrijft terzake en leuk.Ik en mijn collegea staan garant voor de gasproduktie van half-nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Trusten Cath:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 He, Cathy, 'n goede nachtrust gewenst van de stokouwe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Cathhet is zoals het is! Het komt en het gaat. Vooral in piekermomenten kan dit het troost voor je zijn. Je gedachten, overpeinzingen, gevoelens zijn er nu eenmaal. Dit bepaald wie je bent op NU om dit moment. De kunst is om deze overpeinzingen te bekijken is ze laten voorbijgaan, want jij weet ook uit ervaring alles verandert voortdurend (=Panta Rhei). Bekijk je gedachtenstroom, je gepieker, laat het gewoon passeren, geef geen oordeel het komt en het gaat. Ook de de hunkering of anxiety (vind ik persoonlijker een treffender dramatischer woord) naar alco is er, het verlamt en al wat je kan doen is eraan toegeven of!! het laten voorbijgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Cath welterusten Nog even dit n.a.v. wat jij net schreef:als ik heel erg boos ben ga ik altijd huilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Waauw Heus, nu kan ik goed slapen, dank je en jullie wel! Mooi zon, ja, ik weet het: het gaat wel voorbij, maar soms moet je ff zoeken naar de bedoelde richting. Tast je eventjes in het duister.Nu ga ik echt hoor!ciao in de sfeer van captain H.:de nog niet zo ouwe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Haha, Haddock, ik heb ook al vaker jouw berichten gelezen. Vaak grappig, maar soms snap ik ze niet helemaal (of helemaal niet). Woordkeuze? Je handtekeningen zijn vaak leuk gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Ik stel wel voor dat eenieder die iets tegen gasproduktie heeft onmiddelijk de C.V. uitzet en laat verwijderen.De houtstoker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Zegt genoeg he Fo.......ohh, wie heeft het hier wel eens over Heintje Davids.. shame on me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 There is no shame, only modest blushing.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Dat is het nou Cath, je slaagt de nagel op de kop = we zoeken te veel. Soms is er gewoon geen verklaring over wat er ons gebeurt.Kruip in je bed morgen is er een nieuwe dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Zonnetje, je bent een schat:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 droom zacht en weet... er is geen verklaring voor alles. Soms gebeuren of zijn er gedachten gewoon. Laat ze komen en gaan!Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Ik ga nu ook eindelijk.Welterusten allemaal.aanpassing: typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 dank je Em !!! maar jij ook hoor. ik weet ik ben hier nog maar een weekje nieuw en ken je niet maar toch... door het lezen, je persoonlijke bijdrage, maar vooral! je oprechte gedachte en uitspraken...ik (her)ken je!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 heeeeeeel erg fijn om te horen:rose:dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Jij ook welterusten Em. Ik ga ook uitloggen, een goede nachtrust straks, Haddock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Slaapze, eenieder.Ik ga ook.De tomeloze slaapkop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Hey iedereen die nog niet kan/wil slapenIk sluit hier af, ga nog wat lezen in min Toverberg van Thomas Mann en aan jullie allen een welverdiende, frisse nachtrust en tot morgen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden