haddock Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 quote: Originally posted by: fotograafJe zegt het zelf, als het een zachte dood sterft komt dat door desinteresse. De logisch denkende Niet helemaal. Wat niet voor de hand ligt zal niet gebruikt worden. Logisch is 'n aanname, geen logisch iets.De desinteresse zal er relatief zijn, het gebrek aan voor de hand liggend aanbod zal de steek zijn.De anarchistische superkapitalist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosUit Positie Geluld Hahaha, jij staat helemaal bol van de aannames.De niks aannemer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Als ik nou heel graag elke dag mag puzzelen bijvoorbeeld en dat draadje zou bij Thema's staan, dan ging ik daar elke dag gewoon naar toe.Als jij denkt dat men er heen gaat als men het draadje voorbij zien komen, dan is er iets goed mis.Want dan ben je mijns inziens aardslui of anders puzzel je gewoon niet graag.Dus desinteresse, wat Foto al zei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Jij kent mij nog voor geen meter dus dat ik bol sta van aannames is ook een aanname. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Beetje druk met van alles Em. Er is van alles blijven liggen door die urenlange forumsessies.Even 2 dagen pauze ingelast, wat huishoudelijke klussen, fotowerk en andere sociale contacten.En oh ja, leuke kleren gekocht.Ik geef het op, Haddock, ben bang dat we het niet eens zullen worden.De rode vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Haha ja Foto, soms is het forum verslavend. Vooral als er van die leuke discussies zijn.En als er veel interactie is. Maar wel fijn voor je dat je 2 dagen andere dingen hebt gedaan. En nieuwe kleding is heerlijk om te kopen, vind je ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ja heerlijk!Het was ook nodig, bijna niets past me meer en morgenavond een feest, dus nieuwe kleertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Nou, gezellig, dan wens ik je veel plezier.Ik ga nu naar bed.Welterusten als je gaat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Welterusten Em Jij ook, Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden