Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Baal je Alf?Anders welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hoi Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ha die Foto,Hoe is het? Ben je bijgelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ik zit nu op pag. 15. Begint net over woorddomino. Ik moet zo lachen om Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ach ja, Is zich van geen kwaad bewust, krijgt-ie opeens de wind van voren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 quote: Originally posted by: AlfWel apart dat sommigen die hier maar af en toe komen toch menen nog te kunnen uitmaken wat hier wel of niet kan Neehee, veel aparter dat relatieve nieuwelingen de gevestigde orde zomaar overhoop willen gooien, doet deze oerconsevatieve liberaal echt pijn!Proudhon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Gevestigde orde?Laat me niet lachen zeg.Dus wat eens zo was kan niet veranderd worden?Nieuwelingen? Het is juist goed dat er nieuw bloed bijkomt. Heb je ook wat minder vastgeroeste ideeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hehe, ben weer bij, 2 dagen ingehaald.Wat een drukte om een spelletje.Maar ik begrijp het wel hoor, het gaat niet om het spelletje maar om oudste rechten.WAT EEN ONZIN !!!Een leuke grap van Alf die ook nog eens hout snijdt, wordt serieus genomen. Stilstand is achteruitgang, leve de verandering en meer duidelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 And so she spoke................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Alles kan veranderd. Of het ten goede is zal blijken.Taal is iets. Begrip is meer.Afnemen is niets.Sterven nog minder.De onnozele Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Het zal wel aan mij liggen maar je praat toch vanuit een andere dimensie Haddock.Ik snap je stukjes zelden:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hahahahaha heb ik ook al eens opgemerkt, Em.Zelfs zonnetje is beter te begrijpen.De taalfreak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 No problemo. Ik denk ooit Spud begon de woorddomino, en sinds die tijden (2007?) is dat toch wel 'n soort rots geweest.Niet goed weten wat te zeggen tegen al die nuchtere betweters? Neem je dichterlijke vrijheid.Vanaf het begin is er tegenwerking geweest, die boel is natuurlijk lang niet serieus genoeg!HA!Het is gewoon 'n drukaflaatklep.De erg verontruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ok, twee opponenten, zeg maar waar 't aan schort?De taalkundige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Praat je in het echte leven ook zo, Haddock? Pffffffffff wat vermoeiend.Waarom zou de woorddomino nu verdwijnen? Als er dagelijks op gespeeld wordt, blijft hij vanzelf bovenaan of iig op de 1e pag. staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Spud is de woorddomino begonnen in 2007. Ja? En?Spud was een rots? Ja? En? Of was de domino een rots? Wat maakt het uit waar dat dan staat, men zoekt het wel op.Wij zijn nuchtere betweters??? Alleen omdat we anders praten als jij? Alleen omdat we een andere mening hebben als jij?Dan zijn we gelijk betweters?Vreemde conclusie alleen omdat je niet van je vastgeroeste ideeen af kunt komen.Geen veranderingen aandurft, is ook eng natuurlijk! Brengt onzekerheid met zich mee en onzekerheid is iets waar wij alci's niet tegen kunnen.Zegt dit niet erg veel over jou Haddock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Natuurlijk niet. Alles wat niet op de dagdraad staat vereist interesse, geen divertissement.Het gaat nog even leven, vanwege de dwarse drang, en dan streft 't 'n zachte dood, daar ergens in de draadjes.Snap jij dat nou niet?De hogelijk verbaasde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosZegt dit niet erg veel over jou Haddock? Ja, en? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hahahaha die Haddock.UPG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Gelukkig begrijp je tenminste SMS taal.De begripvolle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Foto, ben je druk geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hier valt niets te snappen.Hooguit van mening te verschillen.Je zegt het zelf, als het een zachte dood sterft komt dat door desinteresse.Nou, dan is er niets aan de hand.De logisch denkende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ik begrijp veel en veel meer dan jij denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 quote: Originally posted by: haddockGelukkig begrijp je tenminste SMS taal.Ik niet, wat betekent UPG ? Uiterst prettig gestoord?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Uit Positie Gekletst.aanpassing: schuttingtaal, beter van niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden