smart Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ha, een geweldig trainfietsje voor in huis op de kop getikt: 6 euriesEen prachtige - beetje koperachtige - lamp; lijkt op een loeplamp, en kan in hoog- of laagstand: 10 euroZwarte nepcroccs.... lopen super! 5 euries2 olderwetse schilderijtjes met sfeervolle rode bloemen erop 10 euries1 notenkoek voor het goede doel.En: hebben jullie nog wat gescoord of verkocht?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Wat een énige schilderijen Dar!! Geweldig zijn ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hier 3 boeken die ik nooit in een winkel zou kopen , maar nu dus wel voor die paar euro.Één boek geschreven door Joran van der Sloot, jawel:( Hij heeft dus een boek geschreven waarin hij zijn kant van het verhaal rond de vermissing van Nathalie Halloway doet. In een winkel zou ik dat nooit kopen, het idee alleen al dat ik zo'n @#* financieel zou steunen. Maar nu heb ik het dus voor 1 fleurie gekocht. Degene die het me verkocht kwam meteen met een ander boek aan dat ze erbij had gelezen. Het boek is Engelstalig en geschreven door de vader van Nathalie. Die heb ik er dus bijgenomen.Verder nog het boek "Fit for Life" gekocht, weet niet of het iets is. Maar is het niks, verkoop ik het volgende Koninginnedag weer verder;)De kinderen kochten:Een banjo (er missen 2 snaren en is vals) 1 euro Een jojo 25 centEen Makker donald speeltje 25 centEen knutselset 50 centen dat was het geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ben de deur niet uitgeweest, maar vind het wel heel leuk te lezen wat jullie op de kop hebben getikt. Ekster, dat boek 'fit for life' heb ik jaren geleden ook gekocht en gebruikt, de nederlandse vertaling dan: een leven lang fit.Het propageert een andere manier van eten: 's morgens alleen fruit. en verder geen koolhydraten comineren met eiwitten. Dus wel brood met groente ... maar geen brood met kaas. Wel groente met aardappelen of pasta, maar geen groente met pasta EN vis .. om maar wat te noemen. Je zou er als een razende van afvallen en het zou heel gezond zijn. Jaaaaaaren later kregen we het programma 'wat je eet ben je zelf' van Gillian McKeith ... ook zij houdt vast aan dat principe. Best een goede manier van met eten omgaan , niet altijd even makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hihi, moeten nieuwe kogellagers in dat fietsje ... kost al gauw weer 6 euries extra!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Leuk hoor, ben blij voor jullie. Heb vandaag ook gescoord: 8 struikjes paardenbloemen in de tuin en prachtig in de bloei en gratis. Eksterje met de Banjo (hihi zo heet mijn hondje) kan ik je wel helpen als je in omgeving woont. Meestal zijn het de C-snaren die het begeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 voor dochterlief een broek en truitje gekocht, voor mijzelf watleuke dingetjes, heerlijk dat scharrelen op de markten, fantastisch !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Een deejay die mij wil boeken. Een she-deejay die Arabische muziek draait. Echt super. Ga snel een afspraak met haar maken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Nou,het is al even geleden hoor maar ik heb 9 jaar geleden mijn lieve mannetje gescoord op koninginnedag!Daar kunnen jullie toch niet tegenop he! hihi!!:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hey Ekster,ja idd zoals Ivone komt te zeggen was het boek "fit for life" in de jaren 80 een echte hipe en werd dan ook vertaald uitgegeven als "een leven lang fit"de filosfie van het boek = eetcombinaties die gezond zijn en je meer energie geven kloppen en zijn geen nieuwe ontdekkingen maar al 1000de jaren oud (zie eetfilo van Thaoisme of de Joodse koshere wetten, om je maar een paar vb te geven)Maar het is zoals Yvonne zegt: niet gemakkelijk vol te houden in ons westers eetpatroon waar we tussen onze boterhammen zoveel lekkers willen leggen naast sla, tomaat,... en andere soort groenten (kaas, vlees, gevogelte) of waar we bij onze petatjes met vlees en groenten als traditie zien.wil je dit dieet volgen dan kan patat en vlees niet samenook niet een tradionele lasagna of pasta met vlees en/of kaasje moet constant keuzes maken en dat is juist de moeilijkheid maar ook de uitdagingik het het jaren geleden strikt gevolgden wat ik je kan meedelen uit mijn ervaring ishoe moeilijk het ook in het begin lijkthet loont de moeite, het is even een switch in eettradities maar je energie en levenslust stijgt aanzienlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hallo Yvonne en Zonnetje,Ik vergiste me idd in de titel. Mijn boek is ook de Nederlandse vertaling en heet ook "Een leven lang fit". Ik had het al eerder vanuit de bieb geleend, maar heb het toen vluchtig doorgebladerd...Nu heb ik alle tijd om het echt te lezen. Ik hoef niet af te vallen, maar ben een beetje een gezondheidsfreak (op mijn alcoholverleden na dan:$). Heb dus al aardig wat boeken op dat gebied gelezen, gewoon uit interesse;)Druppeltje:Bedankt voor je aanbod, maar vrees niet dat hij het waard is...Weet ook niet of het een echte banjo is of een speelgoedgitaartje. Hij is wel van echt hout en ziet er qua kast goedgemaakt uit, maar hier spreekt een leek...Woman:Wat leuk! Zo zie je maar weer wat er op je pad komt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden