Vie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hahaaa, Dar, Ja, verder alles goed met hem. Hij had die karpers al 30 jaar en voerde ze elke dag met de hand maden enzo. Ik weet niet hoe je een band met vissen kan krijgen, maar hij had het. Net als met zijn parkietje (vermoord door mijn kat, heeft een redelijke relatiecrisis veroorzaakt) en de kippen, die ik meer als nuttige eierlegdieren zie.Dat lijkt me vervelend Alf, als je graag een kat (of meer) zou willen maar je bent er allergisch voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 toch maar geen naakt kat voor mij, lig ik de hele dag in een deuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hoi Alf, ze vieren het begin van de lente; bloemenkransen op de deur en boeketjes op de auto enzo(wilde bloemen). (zit nog wel een andere theorie achter van lang geleden maar dat is ff te ingewikkeld) Gewoon start lente en toeristenseizoen Dar het is wat mij betreft een gedachtenspel; waarom denken mensen dat ze in een vakantie alles van zich af kunnen zetten en waarom is het nodig om dit te doen, waarom kan je dit thuis in het dagelijks leven niet. Vind ik leuke dingen om over na te denken; menselijke brein is een raar ding; het kan altijd diverse kanten op. Ben ik extra interessant gaan vinden sinds ik kijk naar: in welke situatie heb ik trek, waarom voel ik me zoals ik me voel etc. Ik blijf mij verbazen over hardnekkige verslavingsgedachten die af en toe de kop opsteken maar door relativeren, veranderen, kunnen wijzigen in vrije gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 die laatste had wel wat weg van jou ALF:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Haha Igoren dan moet je zo'n bontjasje voor die kat kopen want die heeft het dan zo koudVie ik ben niet allergisch M. welMoet wel lachen om die man van jeen je beschrijving van de redelijke relatiecrisis (mooie alliteratie trouwens)Ja Darben wat lui aangelegdmaar als je expertise in huis hebtdan maak ik daar graag gebruik vandus dank voor je linkziet er niet uit die katten trouwenstenenkrullend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Heee heee Igorwe gaan niet katten heHeb juist laatst beschreven dat ik nog aardig wat haar heb voor mn leeftijd...Wat een mormels.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Het regent hier ondertussenwat een @@#$land, schilderen gaat niet doorik ga maar naar Griekenland geloof ikvieren ze het begin van de lentedoe ik mee..de lente is het mooiste jaargetijde van het jaarhet frisse groen, maar vooral de geurende betoverende, haast bedwelmende geuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Dhen die flexibiliteit van denken is idd heel interessantof de starheid ervan, de blijvende gedachtenaan drank of andere zakenDat om te buigen, te bewerken, ermee spelen is een boeiende bezigheid, maar is toch beperkt is mijn ervaring(of ik doe iets niet goed) de basisprintplaat blijft toch altijd aanwezig en kan hooguit wat op de achtergrond gerakendoor er wat nieuwe printjes aan toe te voegenvervangen gaat niet, enkele circuits wel, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Dhendro, ik heb het even gemist denk ik maar woon/werk jij in Griekenland? Mijn lievelngsland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Die basisprint is wat mij betreft een behoorlijk schone lei, Alf. De rotzooi kwam er pas later op; gewoon wissen, uitmesten, opruimen, hoe schoner hoe beter Ja klopt Emma, jij kent toch wat Grieks? Weet je dan niet wat een dhendro is ?Dar, nee ik zie het ook niet als alco-gerelateerd, wel als verslavingsgevoelig, het ontkennen wat jij zegt. Ik verbaas mij over hoe moeilijk men het leven vind geworden, ik zelf niet uitgezonderd; al gaat het de laatste maanden stuk beter. Ik hoorde laatst cijfers over AD in bejaarden en verzorgingtehuizen; was hoog, dan denk ik; tjeee zijn we met z'n allen zo ongelukkig; hoe krijgen we het voor elkaar. Verwondering over de puinhoop wereld, de mens in die wereld etc. dat soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Dat heerlijke van het zuidelijke valt wel mee hoor Dar. De vorige "moeder" van mijn moordkat is negen jaar geleden naar Fuerte verhuisd, voor meer vrijheid en niet meer ons geregelde kikkerlandje.Ze werkt in een dierenpark daar en heeft er inmiddels een huisje gekocht. Maar er zijn daar ook hypotheken, APK-keuringen, belastingen, en dat gaat daar vaak nog lastiger dan hier.Bovendien heeft ze al ettelijke malen te maken gehad met kakkerlakken- en sprinkhanenplagen. Ik bedoel maar te zeggen, afgezien van het vaak mooie weer daar blijf je gewoon in de hele wereld te maken hebben met regels, denk ik.P.S. En met de regels die je mee hebt gekregen door je genen en opvoeding.Je kan tenslotte naar Mars gaan maar je neemt jezelf altijd mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ja Dhen, ik kan de Griekse taal wat spreken en schrijven maar heb jouw naam even opgezocht.Een boom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Darmooi gedichtidd zo zou het moeten gaandendro=boom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 ik ben d'r nog :)maar ondertussen even de vaat wegwerken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Sorry, internet heeft wat kuren; vlieg er af en toe uit.Klopt, Em, een boom.Dar, ik vind het een knap gedichtje maar waarom niet proberen dit nu te zijn ?:"blij wijs vol genietend van het leven en van jou en mij een mooi mens"Ik dacht laatst; stel dat ik over een paar jaar terug in NL ben omdat we het hier niet redden, dan weet ik nu al dat ik dan zal terugkijken; het was toch wel een leuke tijd daar in gr. Dat is maf alvast 5 jaar vooruitkijken om te zien dat ik het toen (nu dus) goed had, ondanks wat dan ook. Het leven nu gewoon goed vinden, jaren vliegen te hard voorbij voor dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Nee hoor, niet weggejaagd.Zat gewoon over een antwoord na te denken, moest jullie stukjes 2 keer lezen.Over AD in verzorgingshuizen gesproken, de bewoners daat worden massaal depressief.Geen privacy meer, één stoel mag mee, de rest van je spulletjes kan weg.Er is geen tijd voor je, zelfs niet voor een praatje. Daarom worden deze mensen depressief en gaan aan de AD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Waar woon je dan Dhen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Lijkt erop DarIk was ook al wegmaar moet nog een brood afbakkenstaat na te rijzenEn las je gedicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Goedemorgen kom even gedag zeggen en moet gauw aan het werk,al heerlijk ontbijt gehad, eitje croissantje kopje koffie jammie.Ga gauw aan de slag, fijne dag allemaal, lees vanmiddag alleswel weer bij. Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Die verzorgingstehuizenik word al depri als ik daar binnen komstraks ook weerschoonmoeder bezoekendoet daar niets de hele dagja, tv kijkenhebben daar al veel ellende meegemaaktmet de verzorgingnu gaat het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Dar,Idd. waar je ook woont er is altijd wel iets,ishet niet te koud dan is het weer te heet!Ik heb wel het geluk, dat ik op een boerderij woon met 14 hectare, zonder buren! Na De grote steden, waaronder Londen, Parijs en Tokyo zou ik echt niet anders meer willen!! Zeker met kids!Vie, mijn netelsoep is superlekker!! Wat ben ik blij dat het lente is! Ene ik heb er geen last mee om een lammetjete slachten en te marineren hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Nee hoor Dar, ik was even kroelen met mijn moordenaar.Sorry had een een blz. overgeslagen, even nalezen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Elk land heeft zijn kuren, sommige dingen zijn hier absurd geregeld, derde wereld land achtig etc. Maar het klimaat, de ruimte, natuur daar doe je het idd voor. Op dit eiland verdubbelt het aantal mensen in de zomer en vind ik het druk maar in vergelijking met nl woont hier per km2 nog geen 20% van wat er in nl op een km2 woont.Em, in het zuiden van het land, gedetailleerder wil ik niet zijn op het forum, wat vervelende ervaringen mee.Ja ze zijn nog lekker bleek, die ingeblikte . Vliegen snachts, om 12 uur van huis, ca 2 uur op schiphol, om 5 uur vliegen, om 8 uur vanochtend hier. Straks lunch, weekplanning etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 ik heb vroeger de opleiding bejaardenverzorging gedaan en kon er helemaal niet tegen om de mensen te zien, een leven lang hard gewerkt en dan eenzaam op zo'n klein kamertje de laatste dagen/jaren doorbrengen. zonder privacy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden