Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Goh, betrap mezelf op een positieve gedachteHoi Dhenleuk die NL'ersen nog 3 vliegtuigen vol ookLas verse asperges ipv Hollanders..Nationale feestdag, wat valt er te vieren?Alc-vrij als levenslange vakantie? Aardige gedachte.Moet er even aan wennenViedat heb ik met lammetjes in de wei: lamsrack met honing en tijmlamsrackStaat niet voor niks bij: man in de keuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 En ik geniet ook van jou Dar:heart: Ben trouwens superblij met jullie.Drup, Dees is denk ik bij haar zus die afscheid neemt van dit leven. Dat is heftig maar ze komt wel weer, zou ook niet hier schrijven als ik dat moest meemaken denk ik. Ze komt wel weer joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 DArcywat aardig gezegd van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Goeie morgen Emmie. Ja hoor 10 zijn er genoeg maar ik had er ook bij geschreven dat, als je er nog een hebt, je kan aanvullen.Ik denk dat het zo belangrijk is dat wij leren in zien dat we veel positieve dingen hebben. Zeker als alci. Hoelang hebben we niet gehoord dat we slecht, negatief, destructief, enz. bezig zijn. Ons leven weg gooien, en noem maar op. En hoe moeilijk is het voor sommigen om die positieve dingen te zien, en ze op te schrijven. 't Is echt heel belangrijk te weten dat we een hele hoop positieve dingen hebben. Als iemand soms de fout in gaat, kan men kijken naar die draad waardoor hij de de moed niet helemaal laat zakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 bij vlees krijg ik een nare gedachte,laatst was er in duitsland een zwerver vermoord. een gedeelte van de zwerver is verkocht aan een shoarmazaak als schapenvlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Dat vind ik nou zo goed van jou Bol.Om daarom dat draadje te openen. Igor, ik geloof zo langzamerhand dat ik nooit meer shoarma hoef. Eerst gaan er verhalen rond over die knoflooksaus en nu dit weer, jakkes, jakkes, jakkes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Nou smakelijk dan zeg gatver:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 quote: Originally posted by: DarVie, las ik bij jouw goede eigenschappen niet dat je zo van dieren hield van Alf weet ik het wel, dat is een beul arme kikkertjes arme lammetjes boeeeeehoeeeeeee Heeee, ik houd van dieren hoorgeroosterd, gemarineerd, gegrildnee sorry dit gaat te verMaar je vergeet te melden dat ik groot kattenliefhebber benalleen kan dat hier niet wegens allergie van M. voorharen e.d. Zij is zelf ook kattenliefhebster, maar helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Emma ik weet het maar vind dit dan weer een nadeel van een forum. Je kan niet even op de koffie gaan en een dikke knuffel geven. Naja miss zou ze niet eens behoefte aan me hebben maar ik heb blijkbaar de behoefte ongerust over haar te zijn hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 alf er bestaan naakthonden, bestaan er ook geen katten dan zonder haren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hahaha Igordat is dus zwerfafval(vlees)Je gelooft zulke berichten toch niet?Dat kan helemaal niet mensenvlees schijnt heel anders te smaken dan bv schapenvlees hoorOf er moet veel knoflooksaus overheenVandaag aanbieding: zwerver met knoflooksauswas al gemarineerd in de alcohol waarschijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ieg ja dat is al een geschreven hiermaar daar is niks aan natuurlijk een kat is toch het leukstom zijn pels/vacht, het aaiende zachtheid, Kan niet op tegenzo'n naturistenhondje/kat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Natuurlijk heeft ze wel behoefte aan jou, aan ons maar ik denk ook dat ze het weet, dat we aan haar denken en met haar meeleven. Zo moet je maar denken Drup, word je daar wat rustiger van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hè getverdemme Igor! Daar moet je toch niet aan denken!Ja Dar, ik hou ook erg van dieren Bij dieren zoals vissen, krokodillen, kikkers en weekdieren denk ik toch allereerst aan: hoe zouden ze smaken? Jarenlang heb ik met een hebberig oog naar de karpers van mijn echtgenoot in de vijver geloerd. Maar ze zijn een natuurlijke dood gestorven en mijn lief heeft ze zelfs een grafje gegeven.Dank voor de antwoorden op mijn vraag over de dronken familie of andere naasten.Ik merk bij mezelf een soort medelijden. Goh wat zonde van zo iemand. Er is zoveel meer te beleven en te ontdekken.Maar ik zeg er niks meer van, dat werkt gewoon niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 ha ha alf je houdt toch ook van een naturistenstrand:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Darvakantie in de zin van: je hoeft niet meer te drinken, je bent vrijToen ik nog dronk MOEST ik elke dag drinken, een soort werk dusNu hoef ik dat niet meer, ik ben vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 quote: Originally posted by: DarAlf, jij een kattenliefhebber? Wat leuk! Ik heb er 3 Oja, dat van die alcoholmarinade, daar moest ik ook het eerste aan denken.. Dat wist je best Darcy, toch?Heb ik al eerder gemeld, ook waar je bij wasOok vergeetachtig?.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hahahahahahaha die Alf,Wat heb jij toch een groot gevoel voor humor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 IegHaha, ik wist dat die opmerking ging komengoed onthouden, op een n-strand heb ik liever geen hondenen niet vanwege de poep of zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 O ja Alf, dat is ook zo.Je had het laatst over naturisten, wij zijn dat ook.Nu schreef je dat naturisten ook geen vleeseters zijn? Wist ik helemaal niet.Dichter bij de natuur ja, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Dank je, ideale vrouw;)En met deze opwekkendegedachte ga ik eens wat anders doenLatersNeenee ERer zijn naturisten die geen vlees etende echte natuurliefhebbers, de strengen in de leer zeg maarmaar het overgrote merendeel staat gerust te BBQ'en hoormet een schortje voor want het kan lelijk spatten soms... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Er bestaan inderdaad naaktkatten maar dat is niet om aan te raken. Dat zelfde is bij Chin. naakthondjes. Eng gewoon om te voelen. Maar er zijn ook katten met krullen. Die verharen nagenoeg niet en zijn makkelijk te houden voor mensen met een allergie. Hangt wel een prijskaartje aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 O ja Bol?? Dat wist ik dan weer nietvan die krulkattenheb je daar geen foto van?Darcy? jij bent nogal handig in het zoekenenne een kat moet niet teveel kosten natuurlijkheb al 4 kinderen die me arm eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Emma natuurlijk probeer ik ook zo te denken maar ben nu eenmaal altijd een watje geweest en gelukkig maar anders had ik nooit 30 jaar in de verpleging kunnen werken.Naja zal proberen er niet meer over te zeuren en kaarsje maar weer aan want meer kan ik helaas niet doen.Moet nog strijken maar ben vanalles aan het verzinnen om er onderuit te komen wat dus niet lukt want blijft gewoon liggen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden