smart Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Marieke, Bekkie....allemaal: kop dr veur hoor!!!doei, nu echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ooit is dat ook nog een wens van me een mooie foto reportage van mezelf, moet ik er wel iets beter uitzien, geen drankkop meer hebben:DMaar wie weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Trusten Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ik ga ook afsluiten, de foto haal ik weer weg...Toedeloe xx Slaap zacht xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Het is me duidelijk Woman, alleen vind ik jou 10x mooier.Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ik sluit ook af, voor wie nog online is: welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Aanpassing:De draad was sneller geopend dan dat onze vroege vogels wakker waren.......(is het waren of zijn???) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 zijn....witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden