bekkie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Lieve wakkere allemaal,Ik wens jullie een hele goede nacht, heb net voor het eerst mijn "huiswerk"gedaan voor ADB.Best pittig zaten een heleboel intieme en confronterende vragen tussen, zoals jullie allemaal misschien wel weten.Zal morgen proberen me iets meer te mengen onder jullie lotgenoten.Liefs voor allen, trusten en sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 truste bekkieen veel succes met je ADB behandeling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ik ga ook afsluitenBen nog steeds beetje hyper, maar anders morgen nietvooruit te branden op mn werk.Als je nog antwoord lees ik het morgen wel foto....Truste voor iedereen die nog ingelogd is.En bedankt medefrummers voor al jullie lieve berichtjes vandaag!!!Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Slaap lekker Bekkie.Witte, lief van je, maar je hoeft je niet bezorgd te maken hoor, er is niets aan de hand.Wat voor vraag bedoel je over vanmorgen? Ik ben overdag helmaal niet online geweest.Emma vond me ook al zo stil, vreemd, ik ben me van niets bewust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ik dacht nog ff na over fotograaf Niet dat ik het over haar wil hebben waar ze niet bij is, maar ik bedacht me net hoe het bij mij werkte in het begin. Ik weet nog van het begin van de ADB behandeling dat is soms zo trots op mezelf was als ik een feestje qua drank overleeft had dat ik bij thuiskomst best wel een borrel verdient had Gelukkig heeft mn behandelaar die gedachte samen met mij kunnen ombuigen Deze foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Truste Witte, droom maar lekker van je leuke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Nu wacht ik nog ff op je antwoord:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Oh, Witte, die heb ik vanavond gelezen, daar herkende ik meteen mezelf in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ben trouwens zeer benieuwd of Alf al comateusis met zn nieuwe apparaat.....Hopelijk schrijft hij morgen een positief verhaal, dat zou betekenen dat t m goed doet en dat hoor je vaak van mensen die er 1 hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ik dacht daaraan Fototoen je schreef dat het door geschreven stukjes van het forum kwam.Bij mij werkte het nl op die manier.Wel lastig hoor al die zelfonderzoeken van de adb behandeling, maar ook wel weer zeer nuttig om precies de vinger op de juiste trigger te leggen.Dus nu ben ik eigenlijk heel benieuwd of het alleen door het frum kwam, of ook een beetje door beloning voor goed gedrag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 O, dat wist ik niet, dat hij hem vandaag zou krijgen.Nou, ik hoop echt voor hem dat het helpt. Misschien ben ik wel zo stil omdat ik lekkker in m'n vel zit?Ik kreeg vanmiddag te horen dat ik er zo goed uitzie, zo fris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Bijlezen is ook bijna werken he???Kijk weer zo een mooi voordeel van niet/ weinig drinken.Nog ff en ze zeggen ook nog dat je er jonger uit ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Wow, wat een goeie vraag!Ja, nu ik er goed over nadenk.........Het eerste glas was beloning, ik was zo trots op mezelf. En het paste in mijn rooster, dus het mocht Toen ging ik het forum lezen, dacht: nog 1 glas en dan naar bed. The rest is history. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Nou misschien dan voor jou ook een goed puntom met je behandelaar te bespreken.Want ik las dat je er toch aardig last van had.Niet dat ik me met jou behandeling wil bemoeien hoor, ik zeg het alleen maar om je misschien verder op weg te helpen.Kijk maar wat je ermee doet, thats up to you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ik ben er al met haar mee in bespreking. Kreeg meteen een heleboel tips hoe om te gaan met boosheid.Thanx voor het meedenken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Heel graag gedaan fotograafDaar is naar mijn idee het forum voor Nu ga ik echt mn bed in anders kom ik er morgen niet uit.Alhoewel ik er misschien morgen wel uitspring.Nah mijn kennende in de vroege morgen zal dat niet het geval zijn... Truste voor straks fotograaf en niet vergeten ook je beloning voor goed gedrag onder de loep te nemenLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Welterusten Witte, sweet dreams Yvonne, zoals je ziet, het is gelukt, ik sluit de draad af, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden