igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 voor hard werken ben ik niet bang witte en ik moet er wat aan gaan doen, zoals het was is niet goed en ik voelde me niet gelukkig. ik loop ook bij de psycholoog want het ging helemaal mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 dacht een vriendin van me ook Hannah,maar das weer een verhaal apart zonder drank in "het spel" Maar die discussie is vd week al geweest.... ben trouwens toch niet iemand die alles op het www verteld.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Igor je hebt dan al twee hele grote stappen gezet hoor ADB behandeling en een psycholoog.Had je dat bijv verleden jaar van jezelf verwacht??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 nee dat had ik nooit gedacht. dacht altijd dat moet ik zelf oplossen, totdat het elastiekje knapt en dan ben je goed ver heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Goed voor jou Em, dat je zo straight achter jezelf kunt gaan staan!Ik kan echt nog best.... ja reuze kinderachtig, maar toch, me dingen aantrekken van anderen.Shit wat stom! Heel momentelijk ook. Het waait ook wel weer over....(ik realiseer me ineens iets en dat heeft met God te maken en de lat te hoog leggen. Angst om door iemand betrapt te worden op...iets, een fout.... Maar als mens weet ik allang dat ik niet onfeilbaar ben en heb daar tot op zekere hoogte poep aan.... en toch.... die vreeeemde angst)Ja Foto, heel erg mooi! Ik begrijp goed wat je ermee zegt!Juist door onze beschadigingen kunnen we iets extra's hebben waardoor we juist dat unieke exemplaar zijn geworden. En die unieke foto dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Igor, dat is verschrikkelijk voor je vertrouwen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ik ben zo druk dat ik niet eens gereageerd heb op de mooie foto van fotoIk heb m wel gezien hoor!!!Hij is idd mooi van lelijkheid.Igor je laatste stukje heb ik niet gelezen, maar volgens mij is dat ook je bedoeling als je t weghaalt.En je moet is weten hoe vaak ik de Heilige Antonius nog aanroepBen heel niet kerks maar die zit er evengoed in hoor bij mijen 9 van de 10 keer werkt t ook nogIk ga ff luisteren Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Dat is heel erg Igor.Heey, waarom haal je het weg.Cathy, Je moet niet denken dat ik altijd zo positief denk hoor, ik schreef het net ook al, ik heb ook van die momenten.En wat je zegt, ik ben opgevoed met God ziet alles en straft jou en ook daar heb ik jaren mee geworsteld. Maar we mogen best fouten maken, als we er maar van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Alle begrip voor je voorzichtigheid Igor.Wel, nu moet ik echt naar boven, had gezegd dat ik over een half uurtje zou komen.Trusten allemaal! Even fijn gekletst hier.Slaap zacht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 doe ik hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 truste cathyslaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Slaap lekker cathy.Foto, wat ben je stil vanavond?Vie is ook slapen? Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 ik had het nog nooit iemand verteld, en moest dat eigenlijk ook niet doen. het was m'n eigen schuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 ik ga nu ook naar bed anders ga ik de dag en nacht omdraaien. weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Truste CathyHeeee, Em, moet je de afgelopen pagina's terugkijken, ik schrijf me al de hele tijd suf.Had zelfs weer een zelfde soort reactie op Igor, maar die heb je niet gelezen omdat je hem zelf aan het schrijven was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Welterusten Igor, en op een dag lucht het op als je dingen verteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 IgorIemand van het frum zei ooit eens:Delen is helenen dat helen wens ik jou ook toe.Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ja, ik heb je wel gelezen maar, hoe zeg ik het, je bent toch stiller dan anders, anders stil?Ach laat ook maar. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Igor, ik had het ook gelezen en wist even niet direct hierop te reageren.Ik heb ook soortgelijke ervaringen, niet met een hulpverlener, maar 1 ding moet je zo snel mogelijk proberen uit je hoofd te zetten:HET IS NOOIT JOUW EIGEN SCHULD !!!! Welterusten, geloof in jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 He wat jammer het leest zo lastig als er een tekst weggehaald is, terwijl de andere m wel gelezen hebben en daarop reageren.Tis net een puzzeltje nu.Nou tis beter dat ik t dan naast me neerleg dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ik ga ook naar bed, heb een zeer lange dag gehad.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Em Stille Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Gaat t wel goed foto, of iets aan de hand?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ik zit te denken aan mn stukje van vanmorgen bijvnaar jou toe, om mn vraag iets duidelijker te stellen aan je???Was eigenlijk niet naar jou toe,was mijn overdenking over hoe het mij verging... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden