igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 fijn Witte dat je het zo leuk hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Wat heeeeeeeerlijk Witte, wat vind ik dit leuk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 En weten jullie wat ook zo leuk is???Dat ik nu deze reacties van jullie krijg.Dat houd het jubelende lekkere gevoel er goed in zakmaarzegge..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Igor, nog even op jou terugkomend, als je je eens niet gezien voelt, wil je dan wat harder roepen?Echt doen hoor want het gaat soms ongemerkt, dan krijgen de mensen die stiller zijn het minste aandacht en dat moet niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Wow, geweldig Witte, ik kan je bijna zien stralen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 dank je ER. maar ik ben niet zo'n schreeuwerd en als ik dan zie hoe moeilijk sommigen het hebben dan mag ik m'n handjes dichtknijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 We genieten een beetje mee meid:)Yalala is alweer weg.Ik moet zo ook slapen... hoewel ik een tukje op de bank deed overdag.Em, ik zeg wel eens dat ik een beetje een beschadigd exemplaar ben. Maar dat is nogniet zo geintegreerd bij mezelf. De norm is toch dat je je normaal voelt of dat bent.... ahum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Igor, problemen of verdriet zijn niet in te delen in gradaties. Het ene meer of minder erg dan het andeere bestaat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Nou Hannahjou onderschrift is me is een keer door iemand vertelden toen ik er over na ging denken, dacht ik: dat is idd zo.Ik hield altijd alles maar af, geen pijn is beter dan pijn.Maar aan de andere kant dan verlies je dus ook bijv zulke mooie dagen.Maar ben wel iemand die nu niet direct alles maar lekker los kan laten en kangaan met die banaan. Daarom deze manier. Ik voel me er echt super goed bij.En dat gevoel moet je hebben lijkt mij..Beter iets langzamer allemaal, dan ratikidee er vol ingaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Iemand op dit forum die zich ook maar een béétje normaal voelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 ik ga ook m'n bed opzoeken. ze hadden het hier over nachtvorst dus nog maar even het extra dekbed erover. morgen gaat de zon weer schijnen.weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Igor maar dan ontken je jezelf.Hoe moeilijk anderen het ook hebben. Jij hebt ook jouw dingen en die zijn net zo belangrijk als die van een ander.Ik heb mezelf ook altijd onbelangrijk gevonden, iedereen ging voor, dan pas ik. En dat is hartstikke fout.Hoe klein je denkt dat jouw probleem is, het is jouw probleem en dus net zo groot als die van een ander.Cathy, een beschadigd exemplaar is ook mooi, heeft deuken en krassen maar zit wel een verhaal aan vast.Is vaak veel mooier dan een onbeschadigd exemplaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ik ben idd vandaag een beetje hyperdepiepmaar jou verhaal doet er ook toe hoor Igor.Het is al lastig genoeg om hier je verhaal te doen.Het hoeft trouwens niet een heel verhaal te zijn hoor.Maar ik wil maar zeggen, geef het altijd aan als je je niet gehoord voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 nou cathy de meeste slapen al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Tuurlijk Cathy, wij zijn hier allemaal normale mensen.Zonder flauwekul, joh wat is normaal?Igor, slapen? er zijn 10 ingelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hoi Witte wat leuk. Ik heb ooit eens in Utrecht krokodillenbillen gegeten, echt waar.En daarna kreeg ik de mooiste man van mijn hele leven die ook van die mooie billen heeft:DDe krokodillenbiilen smaakten overigens naar kip met een beetje vis, maar de man was en is veel lekkerder. Hoop dat het jou ook zo vergaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 dat is verrekte moeilijk ER. het was altijd niet zeuren en doorgaan. gevoelens ben ik niet mee opgegroeid. ook bij ons werd je genegeerd als ze iets niet aanstond. altijd aan een ander denken (wat denken ze wel niet van jou) nou ja je zult het wel kennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 hahahaha Vie nou krokodillebillen waren het niet,maar leuk te lezen dat Utrecht jullie ook zoveel goeds gebracht heeft.Ik lees trouwens net dat jullie aan het wachten waren.Had ik posammejandoosie direct moeten gaan schrijven,ipv eerst die 20 blz doorscrollen.solly, sollyMaar wat ontzettend lief dat jullie zo oprecht geintresseerd zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Cathy, nog even wachten, ben voor jou een foto aan het uploaden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 hoe ziet hij eruit witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Spannend Foto, ik wou net weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Voor Cathy en allemaal: kijk eens hoe mooi beschadigd kan zijn!!!Bretagne 2008http://img204.imageshack.us/i/178xi.jpg/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Igor ik denk dat vele van hier dat gevoel herkennnen, van niet zeuren maar doorgaan.Tis een heeel lastig proces als je dat anders wilt gaan doen.Zoals ik net schreef, leren om dicht bij je eigen gevoel te blijven is verdraaid moeilijkmaar het loont, kom ik steeds meer en meer achter..Tis hard werken, maar dan krijg je ook wat als je hier mee aan de gang durft/ wil/ kan gaanUit welk liedje komt het Hannah??ga ik m ff you tube pe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Nou en of ik het ken.En daarom ben ik nu zo blij dat ik nu wel durf te zeggen van heey, nu ik even.En ook dat ik me minder aantrek van wat zullen de mensen wel niet zeggen. Mensen die niet echt belangrijk voor me zijn kunnen me niet meer kwetsen.Ik ben ik en dat is altijd ontkent maar de wereld moet het er nu maar mee doen en zeker ik zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ja dat onderschrift is mooi en waar Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden