igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 m'n bedje is weer voorverwarmt. weltrusten allemaal, morgen weer fris en vrolijk op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Witte lieverd, ik doe niet gek.Er is ook nog een leven na de drank.Nieuwe ervaringen, nieuwe mogelijkheden.Het 'gewone' leven krijgt weer meer ruimte.Alles heb ik zo'n beetje gezegd. Ik ben niet helemaal weg, maar er is meer.Het echte leven roept ook.Het zou niet goed zijn om hier tot in lengte van dagen,volop actief te blijven.Maar echt van me af zijn jullie niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Soothe, ik las je nog even.Je kunt natuurlijk je blijven melden op het stop-roken plan?Tip van mij: ga naar het copdforum, verdiep je wat verder. Misschien....?Het kon je zomaar eens helpen...Maar zo wie zo heb je zinvolle bijdragen....vergeet ons niet!Nu ga ik echt slapen....( ja heus!)Trusten.en niet vergeten: mens en spirit!(o gussie, je mag hier natuurlijk geen opruiende reclame maken. Nou ja, mensen van Tactive: Mens en spirit, ff onthouden gewoon) Tegenhanger van Wilders......doeixxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Niet goed Foto, het was een zinloos gesprek.Ze kunnen doodgewoon niks voor me doen. Ik ben er helemaal even van af nu.Ben even niet blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Oja, en net je beschrijvingen-draad gelezen, Fotootje: wat een leuk initiatief!Zo krijgen de forumleden wat meer persoonlijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dank Cathy:heart:Waar isdat COPD forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Als we het over COPD gaan hebben ga ik nog een pafke doen. Dan de koffer weer in na een warm bad; morgen weer vroeg werken (na een paar vrije dagen; er zal wel een hoop achterstand zijn).Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ff googlen tegenwoordig.Veel info. Erg zinvol (voor mij)Who knows?Trusten ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Slaap lekker Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 GoedennachtnachtbrakersIk denk: even kijkenzie ik 32 pags volgeschrevenonmogelijk alles terug te lezen..geen ernstige zaken gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik heb mijn lief ook in Utrecht ontmoet.'S avonds meteen....alleen op de trein naar Amsterdam.Maar het kwam goed en is nog goed.Het kan verkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Zie toch iets schokkendsDar heeft een andere icoonalhoewel, al eens eerder gehad.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dat is een mooi verhaal AlaineWie weet hoe goed Utrecht doet....Soothe:heart:Ik ga eindelijk ook afsluiten.Jemig de pemig ben net pas klaar met mn EDB huiswerk.Anders omgaan met alcohol is 1 ding maar anders omgaan met eten is toch ff een andere zaak hoor.Afijn als ik lees hoeveel hier door sommige gesnoept wordt, die zullen dat vast wel herkennen...Ik was wel erg veel op het forum vandaag, realiseerde ik me, teveel eigenlijkmaar ik ben niet naar het bevrijdingsfeest geweest. Grote feesten blijft een lastige voor me.En morgen en overmorgen zijn jullie van me af hoorGa ff hard bezig met alle foute patronen die ik mezelf anders had moeten aanleren.Voor iedereen een fijne dag morgen maar in het bijzonder wil ik suusje, bekkie, dolfijn, igor en natuurlijk fleurtje heel veel sterkte wensen morgen.Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 quote: Originally posted by: alaineOja, en net je beschrijvingen-draad gelezen, Fotootje: wat een leuk initiatief! Zo krijgen de forumleden wat meer persoonlijkheid. Stuur je ook een beschrijving dan? En al die anderen die het nog niet gedaan hebben ook natuurlijk.Geheel vrijblijvend hoor! En lees dan even onderin wat Cathy geschreven heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Is dat schokkend Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hahahahaha Soothe hahahahahaha ik weet nu even niet wat ik zeggen moet hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Trusten Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Photograaf, de eerste echte imam op het forum. Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Truste Witte jammer dat je al gaathad ik maar niet zo laat moeten komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dank je wel witte het gaat lukken, wil je ook bedanken voor je steun vandaag.Slaap lekker en tot schrijfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 mn hoofd loopt om$%^$%&hoofd en bijzaken wel gescheiden houden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Nu kom ik echt niet meer bij.........hahahahahaha........Soothe, ik ga je missen, hoor!!!!!!!!!!!!!!!!Alf!!!!!!!! Concurrentie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Snor laten staan kan ik hem zo drukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 U zegt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hé Alf, je ziet er niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden