witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 truste fli fla flippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Welterusten lieve mensen,Het was lekker. het was leuk, en alcoholvrije drankjes zijn gratis Gaan naar bed, ben er moe van...Lekker slapen allemaal en mooi dromen, nu of strakjes.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 buenas nochesy hasta manana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 jij ook lekker slapen HarrySterkte bij je beslissing;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Zo, uitgechilled. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 leuk voor je dat zo geslaagd was vanmiddag womant komt heus wel goed met ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hoe was jou tweede date eigenlijk Witte ?Ik heb niet teruggelezen vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Net zo goed als die van jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Goeieavond allemaal,Hai Jane,Je verspaans al helemaal.Nog steeds naar je zin.?Hai twinny,Het zijn drukke, spannende dagen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 heee twinny,alle financiele rompslomp al geregeld bij je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Good voor you, Witje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Witte,De financiele rompslomp word iets overzichtelijker.Het gaat er nu met bakken uit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Voelt weer ff goed he womanworden we weer wakker van, zoiets...Ik vind t zo heerlijk voor je twinny,Ik hoop dat je er een beetje van kan genieten,want t is allemaal niet niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Zo echt wel. Fijn zijn met een man zonder alcohol, das wel even wennen.Maar het gevoel is onbeschrijvelijk. Wow wat een lekker gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ben wel benieuwd hoe het met fleur is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ben een zorgelijk typetje witte,Reken me suf de hele dag.Heb veel nieuwe dingen gekocht, maar vandaag ook 10 procent aanbetaald op het huis.Kijk, dan slinkt je rekening opeens wel heel hard.Zaterdag, het voorlopige koopcontract tekenen.Als alles goed is 10 juni de overdracht.18 juni worden bijna alle meubels gebracht.Die moeten stuk voor stuk in elkaar gezet worden.Dat wil ex komen doen, maar zit tegen die tijd zelf in een verbouwing.Nou ja, maar zien hoe zijn pet dan staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Fleur is moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 heeel lang vast proberen te houden woman:DZe was net wel ff online zag ik bekkieJij gaat nog steeds goed he??Dan hebben jullie dus een afspraak;)als t goed is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Heb je niet geslapen vanmiddag fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Trouwens ; voor Woman en Witte;Love is in the air voor jullie he:heart:.Tja, daar is het lente voor.Vind het harstikke leuk voor jullie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik ga nog steeds goed ja witte behalve die onrust dan maar valt me vooralsnog heel erg mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ja hij respecteert gelukkig dat ik gestopt ben met drinken. Hij is wel iemand die weet hoe de wereld in elkaar steekt. Hij heeft 1 biertje gedronken vanmiddag. Dat zou ik dus nooit kunnen. daarna aan de appelsap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 ha daar is ze.....Dus ex is wel een beetje cooperatief zo te lezen...leuk voor je en goed voor jullieHou maar op, kan me ook nog herinneren dat ikhet spaans benauwd had elke dag toen er geldzakengeregeld moesten worden.is ook niet zo gek he, het gaat niet om een pakkie suiker helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 jakkedie jakkedie ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Jakkie wat is jakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden