bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Witte dat is misschien een idee, moet alleen ff bedenken wie het ook weer waren.Ik, fleur en........ weet jij het nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 WitteLas dat je een hele leuke date gehad hebt.Top zeg, gun het je van harte!En WomanWauw! Leuk voor jullie hoor pff taalvouten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 schrikPP op de dagdraad....Zag je eerder ook aldank voor je mededeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Mijn excuses voor het off-topic verhaal, u mag scrollen Hoi Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 BekkieDolfijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Geeft niks hoor Dar, tips zijn altijd welkom heb het uiteraard allemaal geprobeerd maar dat werkte niet voor mij.Zal vanavond wel de warme melk maar weer eens proberen uiteraard met een slaappil maar toch beter als met een glas port.Slaap lekker Isa, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dank je wel CocoIk heb zoveel lieve berichtjes gehad.Vind ik echt top van iedereen.BekkieVolgens mij waren het Bekkie, fleurtje, wilrijk en dolfijn888 ofzoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik hoor mijn naam Coco??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Isa, slaap lekker!Heb je gelezen over je vriend en alles,je toont je sterk, chapeau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Het is me weer duidelijk witte, zal het er morgen ff over hebben met ze als ze hier zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 quote: Originally posted by: bekkieIk hoor mijn naam Coco??? Was Dolfijn die daarbij was toch?? voor het mei pact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dank je wel Dhendrodat we mogen scrollen.Maar helaas ik had het al gelezen.......Kan er niks aan doen, lees jou bijdrages altijd graag.Ik hou het maar klein, hoop echt dat jij er persoonlijk niet al te veel last van zal hebben.Kan haast niet als je daar woont maar toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik mag er niet aan denken, binnen twee weken zitten we daar. (Corfu) Heb lekker busje Tao opengetrokken. Helpt me er even door ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Zal wel meevallen, Dar en Witte. Valt het niet mee, dan zie ik dat dan wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik wens je sterkte met die hele crisis daaren wens je goeie zaken, deze zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Tja, we gaan met de auto dit jaar, eerst enkele dagen venetië en dan met de boot oversteken. We kennen daar best veel volk, ik lig er tot hiertoe niet echt wakker van. Ben optimist tot in de kist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 WilrijkIk ben een keer in Venetië geweest, prachtig mooi daar, geeft veel mooiekiekjes, helaas heb ik ze niet meer..Onder de brug der zuchten door geweest en er een mooie aquarel van gekocht,ook die helaas .. niet meer in mijn bezitEn in Corfu ben ik geweest op huwelijksreis,ontzettend warm en knetterbruin geworden,heerlijke vakantie,maar het huwelijk heeft het helaas niet overleefd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Coco, wij gaan om de 2 a 3 jaar naar daar. Deze keer de tweede keer met de auto. De eerste keer maar een halve dag in Venice gebleven, nu 3 nachtjes. Is idd een prachtige stad en wil ze nu eens goed aandoen. Corfu ken ik door en door en we kijken er enorm naar uit om onze "verre" vrienden opnieuw te zien. (met alle gevolgen vandien ;-))Wat jammer dat je je herinneringen niet meer in je hand kan houden, maar je hoofd, daar blijven ze wel hé. Daar kan niemand aan hoor. Koetser ze ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Het zeteltje roept, arrividerchi. Vandaag toch weeral geslaagd. Joehoee !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hey WilrijkZo is het maar net, alles zit in het koppie bewaard hoor en top wat je hebt bereikt vandaag, morgen weer een dag, dag voor dag,breekt het lijntje niet Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 buena:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 truste vakantieganger:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hoor ik mijn naam vallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ga ook mijn mandje opzoeken, mijn luiken vallen dicht en morgenweer werken plus koopavond, maar ja houdt me van de straat.Degene die het moeilijk hebben, sterkte en hou vol.Groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden