Spring naar bijdragen

woensdag 5 mei


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik las iets over stemmen.
Hebben jullie al van die nieuwe partij gehoord? "Mens en spirit"?
Ik ben me aan het inlezen. Zeer interessant.

Zo even reclame gemaakt.

Er is veel geschreven vandaag. Morgen wel tijd om na te lezen.
Nu slapen!!! (want morgen weer werken)

Trusten, en voor degene die het moeilijk hebben: echt je bent morgen zoveel frisser !!
en dat is ZOOOOO de moeite waard. (op termijn nog meer waard zelfs)



:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 648
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja hoor suusje hier gaat t wel.
Ik vind het leuk te lezen dat jullie
jij, bekkie, dolfijn en ook fleur ook, voor jullie zelf gaan kiezen.
Ik hoop zo dat jullie over een half jaar net zo blij zijn als ik met adb
voor jullie info ik ben geen echte stopper
maar heb wel mn alcoholgebruik onder controle maw de drank krijgt me
niet meer zo ver dat ik drink als ik me niet lekker in mn vel zit.
Je moet er veel voor doen, maar je krijgt er zoveel voor terug...

Vraag morgen maar aan bekkie hoe goed het voelt als je wakker wordt zonder kater

Link naar opmerking
Deel via andere websites

danj je dolfijn, ben bang maar wat moet moet he

Woman ja nuchter haha slim,kledingstukje laten liggen ja zwaar genkeusd, kan zo bij csi miami als slachtoffer spelen nu. Na de opname de scheidng pffff besef nu wat ik laat lopen,mis m nu al en op bezoek gaat hij niet komen dus worden lange weken daar alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

slaap lekker fleurtje, hallo alaine

Ja dat is helemaal rot dan als je morgen ook weer moet werken en niet kunt slapen. Ik hoop ook dat ik het een beetje red vanacht, maar zo niet dan neem ik er wel iets voor.

Vind het al moeilijk genoeg zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dolfijn, dat slapen wordt weer beter na een tijdje droogstaan.
Je lichaam moet er aan wennen dat het weer anders in- en doorslaapt.

Overigens slaap je vaak wel goed in van veel alcohol, maar de slaap is kwalitatief niet zo goed. Bovendien worden veel mensen juist 's nachts wakker als je je roes hebt uitgeslapen (jij gelukkig niet).

Even doorzetten; je zult je veel beter gaan voelen. Ook al doordat je minder somber wordt en minder last hebt van schuldgevoel. Misschien helpt een warme kop thee naast je bed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef, dus de thee is al op. Tja, en van nog meer drinken moet je er vannacht ook weer uit om te plassen...
Er zijn nog veel meer tips, maar daar heb je er vast al een hoop van gevonden op internet.
Pas wel op dat je slaap-waakritme niet teveel verschuift: dus dat je jezelf aanwendt om pas laat 's nachts te slapen tot laat in de ochtend.
Als je ritme wel verschuift is melatonine vroeg in de avond misschien iets voor jou (maar dan wel 5 mg ineens; die dosering kan je huisarts voorschrijven. De dosering bij de drogist is veel te laag.).

Vanavond vroeg nog even een wandeling maken of gaan sporten, en dan daarna geen inspannende dingen meer doen/lezen/zien op TV, zodat je al tot rust komt.
Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dolfijn, dat hoeft nog niet hoor, een nieuwe draad aanmaken. Dat zou alleen maar verwarring scheppen. We gaan gewoon door op deze draad tot de laatste naar bed gaat.
De eerste die morgen opstaat maakt dan een nieuwe draad aan, Dat is meestel zo rond een uur of 6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...