filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Sterkte Suus, welterusten allemaal !!Bis morgen !!Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Bis morgen flip,truste, heb een werkkick maar is de spanning,net de trap gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Woensdag met een vriendin naar de Hermitagedaarna eten bij haar met veel wijnDat laat ik dus voorbijgaan. Ondanks dat ik haar graag wil spreken. Dus na de Hermitage meteen naar huis. Ook met een groen pilletje in mn kielzog zal het niet aangnaam zijn. Teveel herinneringen aan zuipfestijnen bij haar. Ik verzin wel iets over mn hondje ofzo. Is niet helemaal gelogen. Ze kan niet mee naar de Hermitage en met de heenreis en terugreis is ze erg lang alleen thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ik ga afsluitenSlaap zacht xx Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden