filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Trust Ari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Voor Yajala e.a.: de link naar het forumboek http://www.alcoholdebaas.nl/Forum/Forumboek.aspx*Yajala: ook als pb aan je verstuurd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 hoi flipnee geen gebak, ben naar de sportschool geweest.wel 6 vruchtenwaterijsjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 trusten Ari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 m'n bedje is weer warm ik kruip erin.weltrusten allemaal en morgen weer vrolijk op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hoi allemaalFleurtje, weet je wat ik denk dat er gebeurde daarstraks?Jij hebt hetzelfde icoontje als Flip, die op dat moment ook net had geschreven.Ik denk dan dat er makkelijker overheen gelezen wordt vanuit een flits...althans dat gebeurde er bij mij. Kun je je er iets bij voorstellen?(en Flip is al 4 jaar van de dr af)In elk geval: goed volgehouden! En nóg volhouden meid!!Ik ga zo slapen. Wens ieder een goed nacht en nog een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 O Hannah: hoe ging het nu vanavond?Je zou toch met je vriend praten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Mensen,Ik ga ook maar naar bed.Waarschijnlijk nog te onrustig om te slapen.Ga maar even een yoga cdeetje opzetten.Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Doei Rapi, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 ha ha, dat had ik gelezen ja, goed hoor !! in vruchtwaterijsjes zitten nietzoveel calorieen, maar om er nou meteen 6 te nemen Tja, altijd moeilijk om het bij 1tje te laten he ? !Trustuh Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 flip vanmiddag 3 en vanavond 3 (klinkt niet zo erg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Kom nog ff piepen en dan ga ik slapen, hop naar het feestje morgen!Wel truste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Nou Cath das ook lekker, je leest dus over mij "heen" ? omdat ik er al 4 jaar af ben ?? Heb ook gevoel hoor Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Lunch en avondeten dus !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Sterkte morgen VM, je kunt het !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hoi Hannah(1),Het revalideren gaat redelijk goed, ik ben al grotendeels weer mobiel, maar mag nog erg weinig doen.Bv. niets tillen dat meer is dan 2 kilo. Beetje pan met inhoud weegt meer.Ik moet twee keer per dag terug naar bed, dat vind ik moeilijk.Met wat pijn en moeite krijg ik het eten weer voor elkaar, dat is fijn.Ik loop elke dag buiten een rondje, en mijn nek gaat steeds beter draaien.Maar ik moet nog veel rusten, en daar heb ik geen zin meer in.En mijn fan-tas-ti-sche pubers (...) zijn het ook meer dan zat.Bovendien hebben de schatjes vakantie en vervelen zich te pletter, maar dat schijnt gezond te zijnvoor de hersens.Goed nieuws: de oudste is weer over, met de nagelriemen van zijn teennagels over de sloot.Hij moest zijn pakket kiezen, die ellende ken je.Pffff, het zijn wel tropenjaren met die pubers.De morfine heb ik afgebouwd van 12 naar 4 pillen per dag, en de rest van de pijnstillers ook.O ja het belangrijkste: ik ben nog steeds de vreselijke pijn in mijn arm/elleboog/schouder KWIJT!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hannah,Ik wordt gek van blijdschap als ik er in kan.Dat weet ik zeker.Vroeger altijd al op kamers gewild, toen ik 17 a 18 jaar was.Mocht niet van ouders.Toen, man ontmoet op mijn 19e, en 21 toen ik trouwde.Wilde zelf eerst samenwonen, maar ouders vonden dat niks, en verloofde was zwaar beledigt.Dat ik hem niet eens zoveel vertouwde, dat ik wilde samenwonen.Dus meteen maar getrouwd.Ik kon hem toen 1.5jaar.!Heerlijk, mijn eigen huissie straks.Joeghei!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Sorrie Flip:huh:Hoop toch niet dat je echt boos bent? Oeps.ach ik heb het soms ook met de Cathy icoontjes, daar wandelen er ook meer van rond; is soms eventjes verwarrend. Moet dan extra goed kijken....Hannah: dat klinkt als een simpele en doeltreffende actie.Ik wilde er toch nog even naar vragen.Nogmaals welterusten. Speciaal dan voor Flip:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 p.s. jammer dat je relatie/vriendschap over is, nou je spullen nog terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Houtje,Super voor je dat het zo goed met je gaat.Beter een paar puberende pubers om je heen, dan zoveel pijn en morfine op een dag vind je ook niet ?Trouwens, die voorgeschreven rust zou ik toch maar lekker nemen.Zuinig zijn op je lichaam hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Tuurlijk niet Cath Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hannah,Ha,ha Precies; Ik doe het begin nu over.Nu ben ik eindelijk aan de beurt!Wijze moeder heb je trouwens.Oh ja, ik ging naar bed he.Sluit nu echt de com. af.Lieve vrienden; Welterusten nogmaals. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ik vind het super voor je Rapi,dat je een eigen huis kan kopen.Ik moest mijn huis verkopennou ja mijn ex en ik samen duswant ik kon met mijn wao geenhyp. krijgen,heb keihard moeten wennen maarik heb wel een fijn huis hoormaar ik moet mijn potje nu opetendeze dure tijd met twee kids opde middelbare (is op zich een rijkbezit, ik weet het)....maar dit rijke bezit hahahahakost ook veel geld.Geefnie.Lieve mensen, ik vond het fijn weereven mee te babbelen,en aangezien ik om 5 uur wakkerwas, ga ik even lezen,tandenpoetsen, keurig meisje natuurlijk, en slapen.Dochter moet morgen bij de voetbal op de fotoin ons dorp komen speciale voetbalplaatjesvan onze voetbalclub bij albert heijnhier in het dorp, leuk toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 goedenavondben helemaal hyperen blijf spugen van de zenuwen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Niemand meer dus haha ben lekker naar een vriendin gegaan,gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden