Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 504
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is de bedoeling hoor bekkie, het heeft mezelf ook al zo dikwijls geholpen. Morgen ben ik er ook, want ik heb dienst in de haven, dan kan ik af en toe eens in de huiskamer komen kijken hé !! Goed bezig vind ik hoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En owja, moederdag pfffff
Ik zie mn moeder al 18 jaar niet meer, en ik heb zelf geen kids
Op de radio en televisie constant aan herinnerd. Heel fijn - not
Vroeger een reden om veel te drinken
Nu haal ik mn schouders op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen Bekkie.
Wij hebben de kinderen altijd de vrijheid gelaten, ze hoefden niet te komen.
vroeger was het voor ons altijd zo'n verplichting net als Kerst en nieuwjaar.
Nu komen de kinderen altijd wel maar het hoefde voor ons nooit, ze moesten zich niet verplicht voelen maar als ze dan eens niet komen voelde ik me stiekem wel wat zielig ondanks dat ik het zelf gezegd had.
En dan lijkt het net alsof iedereen het leuk heeft behalve ik maar dat is natuurlijk niet zo.
In jouw geval kan ik me heel goed voorstellen dat je je rot voelt maar net als wat Bolletje zei, hij denkt echt aan je hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop het emmaroos, ik hoop dat hij meer aan mij denkt dan aan zijn stiefmoeder voor wie hij verplicht een cadeautje moet kopen. Ach vorige week was hij hier en heeft het dan over zijn ouders, niet snappende dat het zo'n zeer doet als hij het dan over zijn stiefmoeder heeft. Later zal hij het ooit snappen hoop ik, wat ik hem heb bijgebracht mijn normen en waarden.

Komt tijd komt raad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het vervelende vind ik, en ik zit vandaag echt een beetje over iedereen heen te walsen want ben met mezelf bezig, is dat er de laatste tijd zoveel tranen zijn. Ik ken mezelf als koel, behoorlijk beheerst qua emoties. En het is niet te geloven, we hadden een repetitie van Porgie and Bess, en daar ga ik weer.
Jemig, bestaat er een subsidie voor kleenex?
Trek het jullie niet aan hoor, want ik ervaar dit niet als heel naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smakelijk er,

Bolletje als ik zeg dat dat me pijn doet dan krijg ik van je ma snap mij nou ook eens dus dan ben je uitgepraat toch.
Blijft gewoon moeilijk ook voor mijn zoon dat snap ik best, weet ook niet hoe ik tot hem door moet dringen gisterenavond geprobeerd hem te bellen maar hij was druk aan het voetballen. Mam bel je straks terug, straks is een heel ruim begrip want hij heeft nu nog niet teruggebeld. dat soort dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...