Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 mei


Aanbevolen berichten

ER, voor wat het waard is, ik vind (en velen met mij) je een ijzersterke vrouw, een vechter, een overlever, die weet wat ze wil. Dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn is, dat is niet meer dan normaal. Ik, wij, jij, jullie zijn allemaal mensen van vlees en bloed, met al hun zwaktes en sterktes. Het zou pas raar zijn als je die gevoelens niet zou hebben. Juist dat maakt je zo mooi zoals je bent. En de rest gaat vanzelf komen, zolang je maar blijft geloven in jezelf. Wij staan hier allemaal vlak achter je, voel de energie die ervan uitkomt :heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 504
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Houtje ik ben er nog hoor, had even telefoon.
En Houtje, dank je en nee, ik heb het niet meer jij?
Bol, dat vrijwilligerswerk is ook verplicht vrijwillig en is moeilijker als ik dacht.
hobby's heb ik heel veel en ik ga daar ook mee aan de gang maar even uit deze dip komen en accepteren dat ik thuis ben.
Wat zijn jullie toch allemaal lief.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekkie,
Ik vind het rot voor je dat hij er niet is. Maar is hij er wel op andere momenten?

@iedereen,
ik voel ook de warmte uitstralen.

Maar ik ga nu maar wat warmte in mijn eten gooien, anders heb ik het straks écht koud!

Laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekkie, jij met je hart van goud. Hoe pijnlijk dat nu weer moet zijn. Laat je niet gaan en sterk je hier bij ons. Je bent nu al zo goed op weg, en uiteindelijk ga je ervoor worden beloond, zonder twijfel. Kop op meid, wij staan allemaal klaar hier voor je !!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Emmaroos



Wat zijn jullie toch allemaal lief.
:heart:




Dat komt omdat er ergens op deze aardkloot een vrouwtje rond loop, waar iedereen veel mee op heeft lieverd. Dat is een wisselwerking. Wie goed doet, goed ontmoet.:heart::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was even een heel snel antwoord van mij want Houtje, je riep, ben je er nog en dan typ ik zo snel mogelijk mijn verhaal en snel ben ik nou niet echt.
Maar je had een goed verhaal tegen mij en ik vind dat superlief van je. Je hebt ook helemaal gelijk, ook met dat vertrouwen, die gaat ook te paard, dat klopt.

Bollie, ook voor jou was dat antwoord snel maar ik heb nog cursussen liggen thuis, Grieks, waar ik nog mee verder moet, filosofie, psychologie.
Ook verslind ik boeken, teken soms, dus ik hoef me niet te vervelen maar het is niet rond nog in het koppie en dan wil het niet. Acceptatie is voor mij zooooo moeilijk! Rouwen, dat eerst.

Marieke, nee negatieve reacties heb ik hier zelden maar ik ben zelf altijd zo bang dat men denkt, daar heb je d'r weer met dat verhaal. En ik weet wel beter, ik ken jullie toch maar dat zit zo in mij.

Bekkie :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, de jurk is roze met rood met wit, Rood met roze jasje erbij.
Kort model, op de knie en een enorme split erin. Ik maak een foto ervan hoor.
De bruiloft is 9 juli.
En ja Bollieieieieie, ik heb een kleindochter van 10,een kleindochter van 6.
Een kleindochter van 4 en een kleinzoon van 2.
Had je niet gedacht he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn zoon was hier vorig weekend, hij woont sinds 3 jaar bij zijn vader. Vader is een maniak maar teveel om hier nu uit te leggen. Rechtzaken en dat soort dingen. Ik kan heel moeilijk overweg met het egoistische gedrag van mijn zoon, hij word 16 en ik heb hem zo niet opgevoed. toen hij nog bij mij woonde was het heel anders , ik weet dat de puberteit een hoop doet, maar even aan je moeder denken lijkt me niet zo heel moeilijk.

Bedankt voor de live steuntjes, en sorry dat ik even zo egoistisch ben en niet op anderen reageer.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebbie nou al gekeken naar dat haveloppetasje Emmaroos? (Was net even een Rotterdams Bargoens boekkie aan het lezen ;) )

Gunst ja, morgen is het moederdag. Moeder ben ik zelf nooit geweest, en omadag bestaat gelukkig niet.
Maar ik vind het vervelend als iemand die aandacht niet krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekkie ik heb wel vaker gehoord dat zo rond de pubertijd, kinderen soms een tijdje wat afstand nemen, ze gaan de wereld verkennen. Dat is een natuurlijk proces, maar erg moeilijk voor ouders om dat te accepteren.
Ik heb ook gehoord dat later wanneer ze wat ouder zijn, dat dat weer terug komt. Een schrale troost nu voor je, maar ik weet ook niet zo goed wat ik verder moet schrijven op jou verdriet. :heart:
zit je morgen de hele dag alleen thuis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor:sun:
Bekkie, dat is ook heel moeilijk als je je zoon zo ziet worden. En ook jammer dat hij morgen niet komt. Moederdag is eigenlijk alleen maar commercie maar toch is het jammer als je kinderen niet komen.
En egoistisch ben je helemaal niet, hoe kom je erbij. Soms zitten dingen je dwars en wil je erover praten, heb ik nu toch ook?je bent een lieve meid Bekk, echt.:present:

Vie, nee ik ga volgende week maar even naar Groningen naar een stoffenzaak en kijk of ik het zelf kan maken, lijkt me niet moeilijk.
Volgens mij heb ik daar geen patroon voor nodig of zou je denken van wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief van je Igor dank je wel.

In een moeilijke situatie mag je hier gerust even tijd nemen
voor jezelf hoor Bekkie...
En reken maar dat hij morgen evengoed aan je denkt hoor, ondanks je niks
van hem hoort. Niemand kan er onder uit dat het morgen moederdag is, zover is de commercie wel.
maar ja die pubers.. Hou moed het komt later wel weer goed (hee dat rijmt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Emmaroos, je moet alleen gewoon zorgen voor een goede basis, zodat het geen slap tasje wordt. Maar dat vind je zelf wel uit.
Voordat iedereen denkt dat ik weer zit te dollen, ik heb vandaag een leuke opdracht gekregen van het Genootschap voor Taal, om mee onderzoek te doen naar dialecten.
Dit is eigenlijk vrij komisch omdat ik slechthorend ben. Geen idee hoe ik dat zal doen, die interviews. En Dar, ik kan jou als Zeeuwse niet eens interviewen want je spreekt zo een prachtig abn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel allemaal, morgen ben ik inderdaad alleen thuis, zou wel naar mijn moeder willen maar daar zit de grootste oorzaak van alle ellende (vriend van mijn moeder) die mij het licht in de ogen niet gunt dus vandaar dat ik mijn moeder pas maandag weer zie.


Bah bah, wat een gedoe als ik teruglees wat ik schrijf , hou er eigenlijk helemaal niet van, lijkt op zelfmedelijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...