Gast Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 WitteIk heb niet zo'n haast om plaatsvervangend te hebben momenteel.Ik doe het even met mezelf Kan ik alles op een rijtje krijgen en wennen aan mijn drankloze bestaan.Bovendien vind ik het helemaal niet erg om niet altijd tussen de mensente zijn of te vieren of wat dan ook.De versobering bevalt mij prima. Ik ga steeds meer genieten van het levenen alle kleine dingen steeds meer waarderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Dank Woman, Wil en Isa vandaag neem ik die ladidadiedom stemming van je over:DGa mijn meissie en mezelf trakteren op een lekker eten, kip uit de oven, verse frites en witlof met ham en kaas. Heeft zij ook verdiend, ze heeft me overhoord terwijl ze de latijnse namen nauwelijks uit kon spreken haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ja hoor witte, coco, nog steeds klaar hoofd, maar voel me niet echt up ! Zal wel normaal zijn veronderstel ik. Morgen dagje werken in de haven, frisse neus halen in de wind, gedachten verzetten. Knap van je coco om de verleiding naast je neer te leggen. Ik heb er alleen maar bewondering voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 HermieGeniet ervan met je meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ja Dar, daar ben ik best blij om, alleen voelt het nog zo niet aan. Ik heb een stralende glimlach normaal gezien van 's ochtends tot 's avonds, en die is even zoek. Volhouden is de boodschap ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hermie, wat zouden we zijn zonder onze vrouwen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 WilWas 30 september 2009 gestopt.Heb een uitglijder gemaakt tijdens de carnaval in Duitslandvan 5 pijpen bier, doodziek was ik ervan.Gelijk herpakt tot nu. Dat ga ik dus nooit meer doen.Ik zet mezelf niet meer in zo'n situatie waar ik niet uit weg kanlopen mocht de trek teveel worden.Nu met mooi weer, zonnetje en terrasjes moet ik af en toe zeerzeker ook de trek weerstaan. het blijft oppassen.Daarom blijf ik hier komen. Houd me scherp! Goed hoor dat je het volhoudt, kost wel moeite maar heb je ook wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hermie, gefeliciteerd! Die heb je maar mooi binnen:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Douchen, eten, uitrusten, me klaar maken voor een orientaalse avond. Erg leuk en spannend allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Precies Wil. Het valt niet altijd mee om alleenstaand ouder te zijn en dan naast alle ditjes en datjes ook nog een pittige studie te volgen. Maar jij gaat ook goed hoor. Alle begin is moeilijk maar zoals ook Coco al zei het wordt echt beter en gemakkelijker. Het is een patroon dat je moet doorbreken en dat kost gewoon tijd en bewustwording. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik ben een beetje stom bezig Coco sorry,Ik heb je dit al eens eerder gevraagd merk ik nu aan je antwoord.ik zit teveel in mn: je moet wel iets leuks ervoor in de plaats hebben modus..Maar doe t idd lekker op je eigen manier hoor, ik zal er niets meer over zeggen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Dank je Emma. Ga nu gauw boodschappen doen voordat de winkels hier dicht zijn. Laters allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Veel plezier en lekker eten Hermie.Geniet er maar van je verdient het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 WitteHet is best leuk met mezelf hoor hahaha En ik weet dat niet eens meer dat je dit al een keergevraagd hebt:huh: dus, maakt niets uit!En vragen mag je altijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 en WitteIk verveel me niet hier hoor met 2 pubers,vriendjes en vriendinnetjesen alle perikelen met hen en eromheen..heb daar alles van mezelf bij nodigvooral een fris hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 ERHoe is het met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hey goeie middag Hermie, Wil. Co en uiteraard ons Witje.Witje lieverd ook ik heb je een beetje gemist hoor. Blij dat je er weer bent.Goh Cootje wat goed dat je het lidmaatschap opgezegd hebt. Je zit er tegen die tijd misschien toch aan te hikken als je weer daar naar toe moet. Prima zo. Blijf je lekker hier op het frum carnaval vieren. Hier wordt alleen cola sinas enz. geschonken.Heb je het gezellig met je zelf Co? Ben je verstoppertje aan het spelen dan?Hermie proficiat meis met het geslaagde examen. Wat hebben we hier toch knappe koppen.Wil alles nog goed joh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 coco:present:Heee die bolletje, ik heb jou ook gemist hoor.Ik vind t leuk om te lezen dat je je hobby weer een beetje opgepakt hebt. Zoveel creativiteit moet gebruikt worden toch.Das beter dan vijvers en struiken uitspitten...Hoop dat je daar snel een ander voor vind.Is je (nep) zussie al gearriveerd??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hey BolHet is eigenlijk een dubbele overwinning voor mezelf.Eigenlijk ook de rode draad met ex-vriendje nudoorgesneden. De carnaval was het enige waar wijelkaar nog steeds konden zien. Of ik moet naarde kroeg gaan, maar dat doe ik niet haha.Denk dat hij dit never verwacht had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Witje Nee ze is er nog niet. Ik denk dat ze morgen een keertje aal komt waaien. Heb nog niets van haar gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 te flauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hoe het met mij is Coco?Ja, eh, wel goed.Ik schrok even van die vraag, raar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ja zo zie je Cootje hoe sterk we zijn hé? Ik had ook nooit verwacht dat ik het zo lang vol zou houden zonder drank. Heerlijk toch. Je kunt nu een bewuste keuze maken zonder dat je je naderhand schuldig gaat voelen. En het is een keuze waar je nu 100% achter kunt staan. Geweldig hoor.Ja en carnaval heb ik zelf altijd zo gemaakt gevonden, verplicht leuk zijn en plezier hebben, nou dat kan ik niet, dus m'n kegel maar vol gieten dan lukte het wel een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Heb net het boek ontvangen van Anette Raaijmakers, "volledig vrij".Gaat over hoe je omgaat met conflictsituaties, ook als het leuke dingen zijn.]Ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 ER Het ging niet zo lekker toch...Beetje het positieve zicht kwijt... Je ging zooooo lekker!Schrok je ervan? Misschien een beetje te directe vraag.. Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden