witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 pffffffff hoe wil je bereiken dat er geen mannen hier gaan schrijven hahahaha ERMaarre draadje zal er nu vast wel staan.Hup klik op die muis en we gaan daar verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 de overgang kan voor vrouwen een hele resem problemen gevenen daar vind je in alle boekjes wel info overmaar leven met een man in zijn overgangkan ook best vermoeiend zijn hoor!pfff maak het hier dagelijks mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Bij deze sluit ik het overgangsverhaal hier afen als laatste promoveer ER als periodekampioen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik voel me zeer vereerd Witte, hahaha.Ik zal het op de andere draad opnieuw schrijven.Deze haal ik wel ff weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 yehhh right ERZou ik ook gedaan hebben;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Truste Isa en niet al te veel denken hekrijg je rimpels van;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 slaap lekker isa, sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Och nee Isje. Bij jou moeten we eerst beschuit met blauwe en rose muisjes komen eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik verbloem ze door veel te lachen Isa:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Oké Zonnetje, draadje maken voor de overgang bij mannen. gniffeldegniffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik heb zomaar een flauw vermoeden dat er nog op geschreven ook gaat worden misschien Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 nou Bolben ik dan de enigste vrouw hier op t forum met een man in zén penopauze???misschien moet ik het aan de ervaringsdeskundige mannen laten hiermaar k wil wel men grieven (snik) kwijt hoor op het draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Daar heb ik nou geen ervaring mee, Zonnetje.Theo is daar ook veel te nuchter voor, vindt dat zo'n onzin dat die mannen ineens motor moeten rijden, naar de sportschool gaan, een jonge vriendin nemen enz enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Wie zegt nou dat dat aan de hand is: motor moeten rijden, naar de sportschool gaan, een jonge vriendin nemen enz enz. Wie weet zijn het hele andere zaken.De nooit pauzeerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 wel Em daar gaat het nu om wanneer ik schreef over vrouwenblaadjesdie zaken die je nu opschrijft das zo cliché Maurice is altijd een zeer nuchtere zakenman geweesttegenwoordig vlug emotioneel, zeer onzeker, steeds bevestiging vragen, zweet ook 's nachts, heeft hartkloppingen en verschrikkelijke stemmingswisselingenhuisarts bloed genomen en hem vertelt dat hij in zen overgang zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hadd vertel?ik zie drup ook voorbij glijden, alles oke?Isa weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 komt wat zonnetje schrijft je bekender voor dan Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 ik lees morgen de antwoorden wel, ik val bijna van m'n kruk.heb de ogen al op 22.15 staan.weltrusten allemaal en morgen weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 welterusten Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 truste Igor slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Trusten Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 haha het is net de familie waltons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 hahahaha jaa we willen vast allemaal dat je lekker slaapt!grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ben ik nog bezig om Em. een adviesje te geven op het andere draadje ZIT ZE WEER HIER Woehaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Nee joh ik ben hier en dan weer daar...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden