bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 hang ze Igor, tot laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Compu afsluiten, koffie drinken en op pad. Ik verwacht niet dat er alcohol geschonken wordt op een Marrokkaanse bruiloft, dus dit wordt een feestje waar niet gedronken wordt. Komt dat nog wel eens voor in de Nederlandse cultuur..??..??Spannende avond. Leuk x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Enjoy woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik kom even dag zeggen; ben nog niet bijgelezen,morgen dan maar.Nu eerst eten en dan lekker bij de beeldbuis.... er is vast wel IETSte zien toch?Goeie avond allemaal!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Dag cathy fijne avond,xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 hoi hoi, ik ga chinees halen, lekker !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Smakelijk wilrijk en tot laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 daag bekkie, hou je sterk hé, daag cat, miischien tot strakjes, zoniet tot morgen maak er nog een fijne avond van ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 quote: Originally posted by: VieHet vervelende vind ik, en ik zit vandaag echt een beetje over iedereen heen te walsen want ben met mezelf bezig, is dat er de laatste tijd zoveel tranen zijn. Ik ken mezelf als koel, behoorlijk beheerst qua emoties. En het is niet te geloven, we hadden een repetitie van Porgie and Bess, en daar ga ik weer. Jemig, bestaat er een subsidie voor kleenex? Trek het jullie niet aan hoor, want ik ervaar dit niet als heel naar. Vie ik heb niet het gevoel dat je over mensen heen wals hoor. Ja soms heb je dat, dan zitten die tranen zo hoog, dan kun je ze niet meer weg drukken, en dan laat het maar komen. Wat dat betreft mogen vrouwen huilen. Weet je ook waardoor die tranen er zijn?Je bent pas geleden met die medicatie gestopt. Misschien is je gevoel wat uit evenwicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Bekkie, los laten doet pijn, zeker als het om kinderen gaat. Maar het komt wel weer goed hoor daar ben ik van overtuigd. Nu voelen de dingen toch veel harder aan, nu je gestopt bent met drinken, je kunt het nu niet meer weg drinken, je wordt veel emoties rijker en dat is in het begin best moeilijk.Hé Cathy is er ook weer. Wat fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik geloof dat ik iets moet opbiechten, ben nog niet gestopt met drinken, was het wel van plan de dag erna maar is me niet gelukt.Ik wil het toch gaan doen met behulp van de librium maar dan kan ik geen autorijden en weet de uitwerking ervan niet helemaal.Drink niet zoveel als eerst maar ben niet clean, sorry als ik iedereen in die waan heb gelaten, was niet mijn bedoeling. Zat eerst te denken aan opname, maar dat gaat niet lukken zit ine een anti-kraak pand en dan mag je niet langer weg zijn als 2 weken.Sorry misschien had ik duidelijker moeten zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik heb geen idee Bol, dankjwel dat je het opmerkt.De zalm was overigens erg lekker.Ik weet niet waarom ik zo snel ontroerd ben. Het is niets voor mij.Maar het voelt ook niet echt naar aan, net alsof er iets loskomt, ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Even binnenvallen (sorry):Nieuwslicht op Ned 3 NU dus: over alcohol, verslavingsgevoeligheid, schadelijkheid, hersenonderzoek ed.Straks nakijken op Uitz. Gemist!Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Dank Houtje, morgen even terugkijken, nu geen zin in tv.Bekkie, wat jij drinkt is helemaal aan jou en hoe jij je leven wil inrichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 quote: Originally posted by: VieIk heb geen idee Bol, dankjwel dat je het opmerkt. Ik weet niet waarom ik zo snel ontroerd ben. Het is niets voor mij. Maar het voelt ook niet echt naar aan, net alsof er iets loskomt, ofzo. Vie ik heb daar vroeger ook wel eens last van gehad. Bij mij waren dat de hormonen. Huilen om niets maar dat kon ook zo weer over zijn en kon ik weer lachen. Maar gebeurde er weer iets kon het zo maar weer omslaan.Dat duurde meestal een dag of 3 bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Dank je wel voor de tip houtje,Laatste stukkie gezien ga hem straks even helemaal nakijken op uitzending gemist. Heel er nuttig programma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Bekkie wat goed van je dat je hierin eerlijk bent. Ben je bang om helemaal te stoppen? Heb je s'ochtends last van bibberen? Je weet dat er Refusal is hé? Daar kun je gewoon auto meer rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Was dat in de overgang Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Mijn allergrootste wens is gecontroleerd drinken, maar ben bang dat dat er niet meer inzit.kan me aan de andere kant ook niet voorstellen om nooit meer een druppel te kunnen drinken.Moeilijke vraag en keuze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Sorry bolletje,De vraag te laat opgemerkt, refusal is geen optie voor mij en krijg ik oon niet ivm mijn borderline, is te tricky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Heb je hulpverlening voor je borderline bekkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ja Vie dat was vlak voor en tijdens de overgang. Ik voelde in het begin niet waardoor dat kwam maar toen ik echt met de overgang bezig ging en opvliegers kreeg, had ik ook daar ooit last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Bekkie, Bol heeft een topic geopend over wat er nou eigenlijk zo leuk is aan drinken. Borderline is geen excuus om te willen drinken, zo kan ik ook nog wel een paar diagnoses beschrijven die op mij zijn losgelaten. Het gaat er om weat jij wil, wat jij met je leven wil.En dit is niet hard bedoeld hoor, ik ben xelf gewoon een beetje beu van excuses, zo van, ja maar....Je hebt je leven zelf in je eigen hand, je bent toch een mooi mens?Maar ik vind het ook eerlijk van je dat je het zelf zegt. Ik denk dat je gewoon aan de slag kan met wat je wel of niet met jezelf wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Nee witte,Ik heb geen hulp voor mijn borderline, ze kunnen me niet helpen omdat ze me willen opnemen. Dat gaat niet lukken omdat ik hier niet langer als 2 weken weg mag zijn waar ik nu woon. ze spraken idd over detox een week of 6 en dan de therapie voor borderline die 8 maanden gaat duren. Maar wie zorgt er voor mijn kat, hoe ga ik dit mijn zoon uitleggen en hoe zit het met mijn huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Isa,1 glas per dag is niet haalbaar. Denk dat een fles haalbaar is, maar ben ik daar blij mee? nee absoluut niet. Wil terug naar twee glazen per dag.Misschien is dat ook wel normaal en zou dat moeten kunnen. Moet leren om niet bij elke tegenslag direct weer hup te gaan drinken net zoals jullie wel bekend in de oren zal klinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden