fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Slaapwel voor diegenen die slapen gaan..droom zacht.Dadelijk ook bedje warm maken.@suusjeMaar je hebt je wel kromgelachen met die van mij? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Hey suusje, onderbroekenhumor. Het gaat al beter merk ik, goed zooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ola Wilrijk..Ik werk voor A..niet trots zijn? Ola..koppig ezeltje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ja fleur ik schrijf hem op en de mijne wat vond je daarvan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Janni is een A maar een andere dan ons...hmmmmIs dat een doordenkertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Wilrijk nee maar wat ik al zei. zodra iedereen slaapt daalt de rust over me heen,en de 2 valiums zouden intussen ook wel werken nu, wordt je altijd vrolijker, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ik kreeg zojuist een kusje via de msnIk was net te laat, nu is ie alweer weg. Ik word er wel een beetje mesjogge van, maar toch vind ik het wel erg leuk.De film viel een beetje tegen, ik kan het beter ! De muziek was wel weer erg goed. Hond uit, pecee uit, licht uit en oogjes toe. Alhoewel ik steeds vaker slaap met een heel warm en zacht lichtje aan.xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 I A suusje zie pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Oooooooooooh suusje!!!Jij stoute meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Er is geen MEN, er is hoogstnens ik of ons.Jammer dat Cathy '56 weg is, goed geboortejaar.Wing, ik hou ook van jou, maar hang niet teveel de heiland uit.De naarbedgaander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 ben even nog een keer de hond uitlaten die piept als een speenvarken, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Besje, ik maak me een beetje zorgen. Alles toch nog okay ? Zoniet, uitten hé, daar zijn we hier voor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 wel verbaast hoeveel A's hier zijn iddmaar Wil in tegenstelling tot jouben ik wel fier waarvan ik vandaan kommaar ja mss is dat de archeologe die in me spreekt= geboren in de eerste kern van de stad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 ben zo terug hoor ,kijken of er nog een is hier. en bedankt voor alle support vrienden:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ik ben niet weg hoor!ik rook...doe ook nog wat anders....overpeins een aantal zaken die ik belangrijk vind...tja, zoiets(en krijg niet alles meer mee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 @emBen je slaapjes gaan doen? btw...je bent helemaaaaal geen bitch hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Womannnnnnnnnnnnnnnnn............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Jazeker Fleur!! En nu eindelijk naar bed!!!!!!!!Daag allemaal:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 How zonnetje, natuurlijk ben ik een fiere A, maar ik wou maar zeggen dat we ineens met zovelen hier terecht zijn gekomen is niet zo iets om fier over te zijn héIk kan me geen betere stad wensen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Oja, Jane welkom terug in de huiskamer!Leuk hè? (+/-)Je bent een onmisbaar mens hier, wist je dat?(of hoort dat op de complimentendraad?)Nah, spontaan......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Slaap ze Jannigje, misschien tot morgen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 trusten Jannigjemorgen is een nieuwe dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Dag lieverds die nu gaan slapen.........Suus, jouw vastbijten zal maken dat je overwint!! I know!!Wil, gaan we er nog maar 1 roken? voor de stress... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Vrienden met de nacht..Hee Suus, met mij gaat het goedZit vol wilde plannen, we zullen zienOn your ownWhith a little help!Go for it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Nee hoor, ik ben er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden