Spring naar bijdragen

zondag 9 mei


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

Gast Hannah1

Goedemorgen,

Toch een dag om even bij je moeder stil te staan.
Of ze er nog wel is of niet.
En zeker ook de goede dingen voorbij laten komen die er ook geweest zijn voor de mensen die b.v geen contact meer hebben.
Voor de moeders die hun kinderen even uit het oog verloren zijn, sterkte vandaag.
Ze zijn er wel.
Verder veel plezier vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Hanna en iedereen goedemorgen.


Ik was wakker en moest denken aan iedereen die vandaag wel en niet blij is met moederdag.
Voor die wél blij zijn: geniet ervan :heart:

Voor de anderen die er om een of andere reken (wat dat ook mag zijn)
niet zo blij van worden: hoop ik dat je op een of andere manier kunt bedenken
dat er nog andere wardevolle mensen en dingen in je leven zijn, en dat het de moeite waard
is niet te lang stil te staan bij een dag, uitgevonden door de commercie.
Probeer vandaag je eigen lichtje te vinden, en anders: máák er een.
Doe iets leuks voor jezelf, gun jezelf wat, of doe iets waar een ander blij van wordt.
Stuur een kaart, briefje of wat anders aan iemand die je weet dat hij/zij het ook
niet makkelijk heeft.
En weet dat er ook (alleen al hier) mensen zijn die aan je denken :heart:

Fijne dag!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen :present:

Aha moederdag..eens kijken wat mijn dochter heeft gemaakt op school..

Moet ik mijn moeder nu bellen? Ah nee zij viert dat in augustus..oef!!

Ben zo moe..ik sliep echt wel beter op drank. Nu moet ik wel vier keer uit bed op te gaan plassen van al dat water :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fleur brandnetelthee is bloedzuiverend, misschien ben je dan eerder van de hoofdpijn af. (je moet er wel meer van plassen :D ) het is goed te drinken hoor (wat eten en drinken betreft ben ik een echte zeur)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Dames,

Fleur ikzelf moet er s'nachts ook vaak uit. Nu probeer ik om na s'avonds 8 uur niets meer te drinken. Soms lukt dat, vaak niet, en ja dan moet ik er s'nachts ook vaak uit. Soms als ik een blaasontsteking heb vaak nog meer. Lastig is dat hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen aan allen, fijne moedertjesdag aan alle moeders hier en overal . :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
Ik heb de mijne nog steeds (80j) en en er heel gelukkig mee.
Suusje, prachtig gezegd, kan het niet beter verwoorden.
Gisteren dus een tegenvaller, zit nu met watjes in mijn hoofd maar vandaag eens zo sterk alhoewel de drang weeral aangewakkerd is. Heb bij de late klant nog flesje meegekregen (:frown;)
Ligt in de wagen de lonken naar mij, maar het gaat niet open vandaag. Is nochtans mijn lievelingsbiertje McChouffe.
Ook Houtje heel goed verwoord.
Ja hoor igor. We beginnen weer vanaf 0.
Ben vandaag op en af in deze huiskamer te vinden tussen mijn werk in de haven door.
Have a fun day !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Wil.
Zou het niet verstandig zijn om dat flesje leeg te gooien. Moeilijk hoor maar je weet dat je het hebt en dan is de gang naar de auto zo gemaakt. Je weet dat je het (nog) niet bij een kan laten, dus waarom zou je het jezelf moeilijk maken joh.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle goede raad ten spijt, maar ik krijg dat niet over mijn hart. Ik beloof hier plechtig dat het flesje (afin fles, want het is een grote) in de auto blijft en dat ik het straks thuis koud ga zetten voor .......................??? We zien wel. Voor betere tijden ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Wil. Ik hoop echt dat je sterk blijft met dat flesje. Je doet het, ondanks het uitschietertje van gisteren, erg goed hoor.:heart: Je bent wel geen vrouw dus ik kan je geen bloem geven voor moederdag maar hier is er toch een :present: omdat je een kanjer en heel eerlijk bent hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen,
Zojuist op de ochtendwandeling staken er vlak voor mijn snufferd ineens twee herten het pad over. Dat vond ik best bijzonder en een mooi begin van de dag.

Mijn moeder vond moederdag onzin, daar deed ze niet aan.
Wel gaan we vanmiddag bloemen brengen aan mijn schoonmoeder. Een beetje een opgave voor me want we liggen elkaar niet zo. Maar goed, het kan niet allemaal even leuk zijn.

Nu eerst koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...