Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Dat is dan pech hebben voor hem want jouw opname gaat voor.Die verantwoording zal hij moeten nemen, voor de kinderen.Hannah heeft wel gelijk Suus, je hebt echt heel vaak een excuus om niet te hoeven gaan naar die opname.Je moet nu echt voor jezelf kiezen want anders komt het niet goed met je hoor.Jouw kinderen hebben recht op een moeder die weer lekker in haar vel zit, zonder verslaving en dat bereik je door naar de kliniek te gaan, wat er ook gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Ik begrijp het niet, net nu je dit gaat doen. Praat er mee, laat hem inzien dat hij nog even geduld moet hebben. Jouw leven hangt er er van af verdorie. Dat moet hij toch beseffen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Emma nee ik heb mn tas klaarstaan al dus mijn wil is er wel maar met veel tegenwerking lukt het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Je tas staat klaar zeg je, dan moet je nu echt volhouden en doorzetten. Je doet dit in de eerste plaats voor jezelf, gevolgd voor je kinderen en dan pas je man/vriend. Laat het even betijen, ik ben er zeker van dat hij dat ook gaat inzien ! Dit is een deel van je strijd naar een gezonder leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 emma kan je niet bellen helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Suus, word eerst maar een beetje rustig. het is je ws net verteld dat hij een kamer heeft en daar schrik je van denk ik.Jij gaat gewoon naar die kliniek en dan zorgt hij maar voor een oplossing voor de kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 hannah emma bedankt, ik probeer te bellen maar kan niet naar belgie heeft hij uitgeschakeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Wat bedoel je met belgie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Nou dan wens ik iedereen een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Em, slaap op je beide oren. Ik ben een mannendraadje aan het maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Wat goed van je Wil. Ben erg benieuwd!Maar ik ga echt op één oor nu, hahaha.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Nighty Night, je leest me morgen wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 En toen was ik alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Bekkie ? Nog hier ? Hoe gaat het met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden