filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Volgens mij had Woman deze in het leven geroepen ER ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Ja, nou het is best leuk om eens te kijken waar je op kunt bezuinigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 ER dan zou ik toch moeten stoppen met roken, dat hakt er behoorlijk in..... maarja dan moet er ook de wil zijn en dat is lastig !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Dat geldt voor mij ook.Daar bespaar je inderdaad een hoop op maar ja, ik ben al zo vaak gestopt met roken en het mislukt steeds.Dus ik accepteer nu maar dat ik rook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Ik moet nu een schip gaan vastmaken, maar hier is alvast een foto van mijn bijna 18jarige poes "Bazma".Bazma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Hai Wil, is dit een maincoon ? wel een lieffie beetje magertjes maar op die leeftijd !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Goede avond aan allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Ha die Fleur, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Goed hoor Wel nog steeds last van hoofdpijn en héél veel dorst..gek hé.Wat heeft iedereen hier een schattige beestjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 problemen maar toch goedeavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 flinke poes heb jij zeg!Kijkt wat geniepig door die oogjes..grote deugniet volgens mij..of stoere kerel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Hoezo problemen suusje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 leg het zo uit fleur:present: gaat niet goed ff foon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Good evening Ari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Hallo en dag maar weer.Ik had niet zo'n lekkere dag en ga er maar vroeg in met een boekje.Hopelijk morgen beter.Fijne avond allemaal! Zet m op, Suus en allen die het nodig hebben.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Oesje cathy.Niets te lastig hoop ik.Geniet nog maar rustig van de stilte en morgen is het vast en zeker beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Ja hoor okidokipoepiefijn Ik weet niet of het aan het niet meer drinken ligt..kan ook zijn omdat ze een aantal dingen van me gedaan wil krijgen maar mijn dochter is zooo 'gehoorzaam' de laatste dagen..Ik denk eerder dat het aan het laatste ligt. Ze wil constant leuke dingen zonder mama gaan doen, met vriendinnetjes en gaat dan helemaal uit de bol als ze dat mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Hoi Ari:DCathy, wat jammer, hoop dat je lekker kunt ontspannen.Suus:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 flinke poes fleur ??? weet je Fleur dat het bij mijn kinderen ook zo ging, toen ik niet meer dronk, durfdeze mij meer alleen te laten en bij vriendjes en vriendinnetjes te spelen, naderhand bedachtik me dat zij zich een beetje verantwoordelijk voor mij voelde !!Je gaat TOP !!! goed van je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Houtje????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 flip jij slimmeke Alleen heeft ze me altijd al durven laten hoor. Alleen als ik naar een feestje ging ofzo (wat raar of zelden gebeurde) zei ze me altijd dat ik niet teveel moest drinken.Op het moment vraagt ze zelfs niet meer of ik nog naar de winkel moet..misschien heeft ze dit forum gecheckt Ze kijkt ook niet meer in de zakken van de winkel..Ze wordt groot en wil grote meiden dingen doen..die meid toch..Zeuren kan ze nog wel net zo goed dan toen ik wel dronk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Ok Ari, ik dacht even dat je in de war was met onze icoontjes, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Hoe oud is je dochter Fleur, misschien heb je dit al verteld maar hoewel ikalles probeer bij te lezen, kan ik niet alles opslaan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Ze is net twaalf geworden filippa En dat hoor je er ook dikwijls aan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden