fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Em al die gevoelens die je noemt herken ik, maar dan wel uit het verleden.Juist nu, nadat ik bij AdB begonnen ben, voel ik me sterker en zelfverzekerder. Ben gaan inzien dat die twijfels aan mezelf onterecht waren.Mensen in mijn directe omgeving zien nu al de verandering. Zowel mijn uiterlijk als mijn houding, minder nerveus zeggen ze.Kan je proberen het ook zo te zien? Met behulp van die wijze Theo?Goeie vraag, Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Herkenbaar Wing (op de 1e 5 regels na, maar ik zag de clip niet)Bedoel je dat zo: dat je vroeger alles zwart zag en op rampen wachtte en dat die nu maar steeds uitblijven?Hier blijven ze ook uit.Zelfs al gebeurt er veel....... het zijn niet de erge dingen van vroeger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Flip, een mooi wondertje om dat van dichtbij mee te maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 ERIk denk ook: wat heb ik mn kinderen tekort gedaan, had meer voor ze kunnen betekenener kunnen zijn als het nodig was en niet alles door M. laten opknappen.Maar ik kan het niet overdoen, ik kan alleennu nog geven wat ik heb en niets verwachten idd, niets komt, o ja toch wel. Dochter T. is een echte knuffeldochter, zag dat gisteren met M. doenDeed ze nooit met mij, kan ik me voorstellen,nu zei ik dat gisteren dat ze dat niet bij mij doet, als geintje. Kreeg prompt een kus. Niets verwachten en dan toch iets krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Die wijze Theo begrijpt dit ook niet, ik sta er alleen in wat dat betreft.Cathy, dank je en ja ik ga ook goed maar soms.........dank jullie allen voor het luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Alles wat je schrijft, klopt denk ik wel Em,aanvaard het en voel de pijn eroverals je anders had gekundzou je het anders hebben gedaan.En dat geldt ook voor mijen voor de meesten hier.Dat heeft in je ziel de lidtekens gemaakt uitje verleden, die bepalen mede wie je nu bent.Ze zeggen niets over je toekomst (pik ik even bij jou vandaan;))die ga jij invullen en dus nog bepalen.Hoe ga jij met je schuldgevoelens om?Laat je ze je toekomst verpesten?Dan straf je jezelf dubbel.Me dunkt dat je dat nu al lang genoeg hebt gedaan, en wat heeft het je opgeleverd?Als je mild kunt zijn naar jezelf dan kun je in de toekomst nog een heleboel goeds doen,noem het goedmaken, boetedoen whatever, maar goeds doen heb je in je.Als je mijn verhaal en nare dingen zou horen, weet ik zeker dat je mij zou vergeven,dus waarom jezelf niet?Misschien is dat katholieke gebruik van biechten, weesgegroetjes bidden als penetentie wel goed voor je,dan kun je eindelijk met een schone lei beginnen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dank Wing, nu snap ik het beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Niets verwachten en toch iets krijgen...........ja, zo moet ik het misschien wel zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Die eenzaamheid ken ik goed ER, dat weet jeJa, we staan er alleen inals het familie, vrienden, etc betreftMaar hier weten we waar je het over hebtFoto wat goed dat je verandering bemerkt en de anderen dat ook zien is een stimulans lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Mooi Jane!Ik ga sluiten lieverds......see you! En trusten.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Flip de vroedvrouwgefeliciteerd:PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB):PB)voor de kittens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ja Jane, dat is nu mijn probleem ten voeten uit.Ik kan en wil iedereen vergeven behalve mezelf. Ik mag geen fouten maken, moet perfect zijn en als dat niet zo is straf ik mezelf.Ook in het geloof, wat jij beschrijft, durfde ik niet heen te gaan, ik was immers zo slecht.dit is beter geworden wat ik hier schrijf maar het komt soms maarzo weer boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 truste Cathy:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ja Alf, hier wel, hier alleen.Cathy, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Em ga je voor je verledenof ga je voor je toekomst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Welterusten Cathy Prachtige woorden Jane, sta ik (bijna) helemaal achter.Atheist;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Zeker voor de toekomst hoor Jane, ik doe mijn best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Thanx Jane en Cathy, ga nu gauw naar bedje ben kaputos !!Mooie ervaring, trustuh allemaal.xxx Filippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik ben op dit moment weer zoooooooo blij met dit forum Elkaar steunen en op weg helpen, daarvoor zijn we hier toch bij elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Truste Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Weet je Em, ik kan mooi gaan zeggen dat schuldgevoelens geen nut hebbenen dat je ze maar af moet schaffendat is mij ook vaak gezegdmaar ik had daar niks aanvoelde me alleen nog rotter, want had ze toch.Toen heb ik een voorval waarin mijn dochter van 1zich had verbrand aan hete koffie, die ik op tafel neer had gezet,als voorbeeld genomen, want wat heb ik daar lang last van gehad.Natuurlijk kon ik redenen zat bedenken dat iedereen het had kunnen overkomen, enz enz. Maar ineens kon ik mijn schuldgevoel accepteren, wanthet had toch een functie. nl. dat ik dezelfde onoplettendheid nooit weer zou hebben.Ik bleef alerter in dingen neerzetten, in op haar hoogte de dingen even bekijken en zag de wereld ineens heel anders.Toen was het goed. Zowel het schuldgevoel, de gebeurtenis als de verantwoording nemen voor haarlidteken en zorggen dat die gelaserd werd, en gemasseerd. Het lidteken zag ik toevallig na jaren weer eens van dichtbij in Spanje. Het is er, en het is goed doorbloed, de huis is meegegroeid en leeft.Het zegt iets over ons verleden, maar zij heeft er nu en voor de toekomst geen last meer van.past mooi bij jou ondertitel he meis, die heb je dus niet voor niets uitgezocht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik kan er wel wat uit brouwen hoor Wing, thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 zooo ben er ook nog ffEindelijk mn huiswerk af en bijgelezen.Lastige situatie ERSterkte hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 jij ook Emgaat helemaal goed komen meisWelterustenik heb net Millenium III geziennog ff nasudderenfantastische serie!!!bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden