fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Haha, nu maak je mij ook aan het twijfelen Volgens mij zit de kracht in het woordje 'durven'. En aan het durven uitspreken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Bolletje, je kan niet geloven hoe diep je woorden me raken (in de positieve zin). Dat flesje bier ligt beneden in mijn koelkast, maar ben nu toch even weer door aan het gaan. Alle beloftes ten spijt. Verdorie toch. Soms voel ik mij echt een dikke sukkelaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Woman vroeg om wat tijd (vind ik dus geen doodzwijgen) om zelf eerst heel te worden, waarom daar niet gewoon respect voor, iemand kan toch tijd nodig hebben om op adem te komen? Als ik een rotklap krijg moet ik meestal ook eerst ff op adem komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ola, tijd om op te slomen. Alles wel hiero, niet drinken bevalt me nog steeds goed. FF wt lezen en dan naar:lips:Latersss, take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dhen, is het bij jou ietwat nou ja, afgezien vd economie dan:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dhen Je hebt de posting van 22;38 gemist denk ik die is ook gewist door Woman Daar stond in dat ze het voornemen heeft te zwijgen tov Vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dank je DhendroEn Wilrijk indeed, de pijn was gruwelijk. Ik klapte echt dubbel. Water stroomde uit mn oog, neus en mond....heel charmand.....not Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik heb een fout gemaakt:bemoei me ergens mee waar ik buiten moet blijven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Yep, i know the feeling. Ogen open = pijn. ogen dicht = pijnNie gemakkelijk éUiteindelijk geneest een oog vrij snel naar het schijnt, dus goeie moed. Ik zend je wat genezingskracht toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik heb ook het gevoel genegeerd te worden door WomanMisschien is dat het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Yep BB in alle opzichtenAh nee die posting heb ik gemist, Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hallo Bambam Lang niet gezienAlles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Alf, je kunt hier geen fout maken. Dit is een forum, een open deel over gelijkgestelde mensen zonder oordelen Dan kan je geen fout maken, eerder een statement. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 En toch Alf vind ik dat wat je schrijft mooi.Negeren is ook inderdaad dodelijk, is niet goed te praten.Vie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Slaap lekker Bol en Bam (haha, lijkt wel een komisch duo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik ga heel even sigaartje roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 De essensie van dit hele gebeuren is natuurlijk dat ik gister toen ik thuis kwam snakte naar een fles wijn (of drie) om vervolgens de hele volgende dag met een kater in bed te liggen. Hup 24 uur voorbij, lekker makkelijk. Nu mocht ik de hele middag genieten van een half uitzicht, geen doen in je dagelijkse dingen. Nadat ik vriendin had gesproken besloten om een pammetje te nemen. Uitstekend idee. Moest wel even kijken of ze niet over datum waren, zolang heb ik ze al liggen. Uiteindelijk ben ik er dus goed doorgekomen. Zonder drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 :):) quote: Originally posted by: wilrijkYep, i know the feeling. Ogen open = pijn. ogen dicht = pijn Nie gemakkelijk é Uiteindelijk geneest een oog vrij snel naar het schijnt, dus goeie moed. Ik zend je wat genezingskracht toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik ga even wat proberen maar ik weet niet of het lukt. Nee het lukt niet, het was een heel leuke uitvoering van Dikkertje Dap van H. van Veen.Dank je Wing. het deed een beetje pijn, maar ook dat leert weer wat.Het maakt allemaal niet zoveel uit, uiteindelijk. Het zegt inderdaad alleen dat je bij anderen betrokken bent.En dat mijn kat hier zit te klieren van, kom nou naar bed joh!Er is zoveel meer te beleven dan je egootje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 WilJe kunt hier wel degelijk fouten maken iig foute dingen zeggen....Of je ergens mee bemoeienOf het voor iemand opnemen dat ligt hier ook gevoelig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 oh f**k, ben vergeten een dubbel ontbijt te bestellen voor onze zaak. djuuuuumorgen 1 en ander rechtzetten. ben even nie goe bezig. help ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 ER IS de ruzie nog bijgelegd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Even je woordje weghalen, Wilrijk. Vind Meneer Cactus niet leuk...Afwas, toetje, Coldfeet en naar bed. Welterusten:bolletje, BamBam, dhendro, Vie, wingchun, fotograaf, wilrijk, Emmaroos, Jannigje, Alf en alle anderen. Slaap zacht en schone dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Woman, ik snap je Vie, ik moet bij jou soms ook tot 10 tellen, maar toch, ik snap jou ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden