will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Meneer cactus ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Truste Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 De moderator, Wilrijk. Tactive, en Tactus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Em, wat is er met je? Heb een paar dagen niet alles gelezen, heb ik iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Nu echt weg. Slapen als een roosje en morgen blij weer op. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 trusten Woman.nee Alf, we komen er niet uit en dat ligt aan mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 oh, ik ben fout vandaag, dikke fout, als dit maar goed komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 TRUSTE WOMAN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dat is spijtig om te horen ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik zit mezelf danig in de weg.Heb gevoelens die ik dacht verwerkt te hebben.Heb mijn dochter gekwetst waarop zij mij kwetste n dat is niet goed. Ze was hier net maar we komen er niet uit.Ik wil deze gevoelens niet voelen, vind mezelf een zielig figuur, zwak en kinderachtigIk weet waar deze gevoelens vandaan komen, uit een ver verleden en daarom wil ik ze ok niet meer voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dat heb je goed gezegd Hannah!Afdwingen kan zeker niet. ik denk dan wel dat je aan moet geven dat je er later op terug wil komenOf zeg dat je dat niet wil Maar wees duidelijk lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Em, wat naar nou. Maar je kunt die gevoelens dan wel niet willen, je kunt toch ook niet ontkennen dat ze er zijn. Daar moet je toch iets mee doen.Zijn die gevoelens een gevolg van de ruzie met je dochter of andersom?Je kunt me ook pb-en, e-mailen of bellen, he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Gevoelens verwerkt hebben is wat anders dan dat de gevoelens verdwenen zouden zijn Die zijn er nog, alleen je hebt er mee leren omgaan in de meeste gevallen Neemt niet weg dat oude situaties/gevoelens nog kunnenopspelen op onverwachte momenten en je reageert zoals je voorheen deed, kwetsen b.v.ongewild misschien, maar het gebeurt.Je voelt je zwak en kinderachtig maar je bent het niet Dat heb je al bewezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Een prachtig nummer WingliBijzonder zangeresaltijd gevondenWaarom ze spaarzaam gekleed gaat in de clip ontgaat me eerlijk gezegd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Wing?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik heb de hele avond voordat ik me hier met zaken bemoeide viool gespeeldwas hard nodigTe weinig geoefend de laatste tijdMaar zit er weer helemaal in nu Ga dat vaker doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Tja Foto, ik voel me soms achteruitgsteld, jaloers en heb het gevoel dat ik levenslang moet boeten voor de jaren dat ik dronk.Iedere keer komt dat er weer bij.Ik heb ook veel verspeelt door de drank maar ik kan dat niet meer terugdraaien.En ik voel me achterdochtig, voel me niet nodig, voel me gepasseerd, gewoon al die rotdingen.dat uitte ik en van het een kwam het ander. Heb het gevoel dat ik gestraft word, steeds maar weer.Alf, ja zo onverwacht komt dat. Soms ben ik zo sterk en dan ineens, flats, is het er weer.Dank je voor je woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Em, kun je jezelf vergevenof verwacht/hoop je dat anderen dat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Goedzo Alf, dat je weer met muziek bezig bent. Is toch lekker?Die stem van Morisette is wel mooi, haar haren iets te lang en waarover ze zingt weet ik niet, ik versta het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 ERJe onderschrift spreekt boekdelen in dezeHet litteken uit je verleden is er, blijft er, gaat soms nog open maar zegt niets over je toekomstDe toekomst is er nog nietdus alles staat open.Ja dat straffen, dat blijft in je zitten hèSchudt het van je af, er is niemand die je straft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Goeie vraag Jane,ik denk dat ik het mezelf nog niet vergeven heb. Daar doe ik altijd heel lang over.En ik heb hen ook vaak gekwetst door te drinken en dat dat pijn doet en niet gemakkelijk vergeten wordt begrijp ik heel goed.maar toch voelt het niet goed als ze het dan zeggen, dat doe pijn.Net als de man van Dees vannacht, ik dacht dat ik Theo hoorde praten en dacht, o heden wat heb ik ze wel niet aangedaan.En kon ook niet slapen daarvan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dat was ook de reden dat ik het er neer zette Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Haren te lang Foto???Korter had een interessantere clip opgeleverddat wel:DNu snap ik het al beter WingliWel triest dat niets wat je verwachtkomt, ook geen positieve zaken dusHannaHje raakt een gevoelige snaar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik geloof Em, dat je iets uitvergroot terug ziet/zag uit het verleden.Soms heb je zelf niet door dat je dat aanmoedigd misschien?Ik denk persoonlijk dat het met jouw helemaal goed zit.Let it go.Misschien kun je nog ergens een woord zeggen waardoor je recht zet hoe JIJ bent NU. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 hi sorry dat ik ff binnen val maar heb net 5 kittens ter wereldgeholpen, stoer he !! nog nooit gedaan buurvrouw in paniek,1tje helaas dood geboren toen heeft ze mij geroepen, 3 zijner ok 1tje is een beetje een prematuurtje, de poes is net 9 maandendus wel erg vroeg voor baby'tjes, ben net thuis ik hoopdat de buuf het redt vanavond en de kittens ook natuurlijk,moeder weet niet zo goed wat ze er mee aan moet, maarze hebben al wat gedronken bij haar, de kleinste een beetjekittenmelk gegeven met een pipetje en toen had ie het door,tjemig, wat een avond...... wel cool gr Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden