igor Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 goede morgen allemaal.gisteravond leuk zitten vertellen dat ik zoveel slaap nu ik gestopt ben toch te hard geschreeuwd.ik trok net 2 engelkaartjes die ik vandaag heel veel mensen toewens.ik hou van mezelf, daarom wil ik vandaag geen stress en doe 1 ding tegelijk.laat alles vandaag maar over je heen komen, het komt vanzelf goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 even lekker (brrrrrrr) buiten gezeten en geluisterd hoe de vogeltjes wakker worden. beloofd een mooie dag te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ook goeiemorgen Igor. Heerlijk he dat geluid van een dag die langzaam wakker wordt???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 morgen yvonnelekker hoor zo even buiten en alleen vogeltjes horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 ga je nog wat leuks doen vandaag yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 sorry, zat even snel terug te lezen.Ik moet werken vandaag Igor, dus nu even bakkie koffie, dan douchen, boterhammetjes maken en ..... fffffffffffff naar het werk. en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 ik ga zo even naar de sportschool. wordt hoog tijd weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Heerlijk, dan is het er ook nog zo lekker rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 en verder hoop ik dat de zon gaat schijnen, zodat ik vanmiddag buiten kan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Wat was het gisteren trouwens een verschrikkelijk hectisch dag hier op het forum, ongeloofijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 nou, ik was blij dat ik een goeie bui had anders was ik denk ik de mist in gegaan. het ging gelukkig niet om mij maar van zoiets wordt ik niet echt vrolijk. ik ben denk ik een beetje gevoelig op het moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ik kan aardig wat hebben. Ben gewoon een rasoptimist, maar was gisteravond echt uitgeteld, raakte me toch meer dan ik dacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 kan het me voorstellen. is ook moeilijk als je hulp/goede raad aanbiedt en er wordt niets mee gedaan. ik vindt het knap hoor sommigen van jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 jaaaaaa hoor. Trek ik eens een engelenkaartje, wat staat er ????ER IS WERK AAN DE WINKEL.........Hm, zit ik net op te wachten. Vind eigenlijk dat er had mogen staan: zoooo Vonnetje, neem je rust meid, doe het kalmpjes aan.....Hm, kan natuurlijk ook betekenen dat ik er aan moet gaan werken om het kalmer aan te doen...Kijk, daar kan ik wat mee, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Tsja , ik zou ook niet elke dag zoveel energie daarin kunnen steken hoor. Hoop dat er IETS blijft hangen.... maar weet het ook niet. We zullen het wel merken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 haha ik had wil geen stress doe 1 ding tegelijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 hihi, die had ik ook wel willen hebben. Heb het ongelooflijk druk op mijn werk op het ogenblik. Maar ja, aan de andere kant ben ik heel eigenwijs, zou er toch niet naar luisteren. ENNNNN deze week is heerlijk kort: Koninginnedag erin, had gisteren vrij omdat ik zaterdag moest werken...... makkie dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 ik heb m'n engelkaartjes je toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Dank je wel Igor, en ik zal proberen me er aan te houden vandaag, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 zo, en nu ga ik douchen en daarna hupseflup door ....dank je wel voor de rustige (heb ik s ochtends gewoon behoefte aan) en gezellige opening van deze dag. Igor, ik wens je een fijne , sportieve en zonnige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 werk ze yvonne geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 goede morgen hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Bedoel je mij??? Hoe zie je nou dat ik online ben? Maar wat mij betreft ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 hoi hanneke als je bij home kijkt kun je zien wie er online is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden