fotograaf Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ik log in en het eerste wat ik lees is dat ik gemist word. Wow, ik groei.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 hahaha ja op dit tijdstip ben jij op je best, dus ik dacht waar is ze nou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Naar the X-factor gekeken en tussendoor en erna met mijn dochter (erover) gebabbeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ja dat zijn goeie familie programma'sDoen ze goed op de vrijdagavond.Ik ben even bij een vriendin langsgeweest die gaat morgenlekker op vakantie naar 34 graden!!Ik zou zomaar wel mee willen, gek he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Dat is mij echt te warm, zou ik niet tegen kunnen. Geef mij maar 22-25 graden, lekker.Heb jij al vakantieplannen?O, o, ik hoor nu op het nieuws dat Roman Polanski opnieuw door iemand beschuldigd is van seksueel misbruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Triest zulke figurenDie moeten ze levenslang geven.Ik hoop dat we hier een beetje zomer krijgen, fotovd zomer ga ik nl niet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ik hoop met je mee, ik ga over een week of 6 met vakantie naar Zeeland, 2 weken kamperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Is dat dat uitje waar je vorige keer over schreef?Nou op een camping in een tentje, dan hoop ik zeer zeker dat je mooi weer hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Heb ik over een uitje geschreven? Kan ik me niet herinneren, weet niets over een uitje.Ik had nog niets over mijn vakantie geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Je ging toch naar een camping met allemaal vrouwen en workshops volgen enzoOf ben ik nou helemaal de weg kwijt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Oohhhhhhh jaaaaaaaaaa, jeetje, wat een goed geheugen heb jij.Dat klopt, dat was ik van plan, dat is inderdaad een uitje van 3 dagen, maar daar ga ik niet heen. Dat is 3 dagen voor mijn vakantie en ik wil niet het risico lopen dat ik dan met een natte tent naar Zeeland moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Dag meiden,ik ben even bijgelezen en ga nu mijn bedje in.Ik ben blij dat jullie je bekende koppies nog hebben hoor!Was even bang in een verkeerde huiskamer te zitten.....Welterusten straks!!!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Truste Cathy....Nou ja ik herinner het me omdat je er toen zo enthousiast over verteldeen ons allemaal uitleg gaf wat er zo speciaal was aan dat weekend.Dus wat jammer dan eigenlijk dat je je door het misschien slechte weer laat weerhouden.Maar ja een natte tent is ook niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Trusten Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 nou welterusten allemaal ga nu voor een paar uurtjesmijn mand opzoeken wekkers aijn gezet voor de poesxx flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Volgend jaar is het ook, dan plan ik het wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Succes poezenmoeder,Aan jou zal het in ieder geval niet ligen mocht het mislukken,meer dan je best kun je niet doen tenslotteTruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Welterusten Flip, waarom een wekker voor de poes??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Zo is dat fotoIk ga ook opslomenIk wens je nog een fijne nacht toemet alles wat je aan het doen bent.Weltrusten voor straks en slaap lekkerLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Truste Witte........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ik ga slapen, welterusten filippa, witte, fotograaf,Filipa, je kunt een aanrechtkastje leegmaken en poesje daar in leggen met een warme kruik. Deurtje op een kier laten. Sterkte poezemoeder xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden