fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 quote: Originally posted by: fotograafGoedemorgen forumgenoten, Meestal de afsluiter, nu eens de opener van de dagdraad (sorry Yvonne, morgen mag jij weer Staing Alive lijkt misschien een loodzwaar gegeven, maar je kan er ook luchtig en positief tegenaan kijken. MAAK ER WAT VAN. Er valt zoveel te genieten............ Zoals mijn twee prachtige kleinzoons 'zingen'. Aanpassing: Tactive heeft uit privacy-overweging het filmpje weggehaald. Hierdoor is de context van wat ik hier geschreven heb verloren gegaan. Wie het filmpje alsnog wil zien, kan dat even melden, dan stuur ik hem via pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hoi allemaal.Net naar klokker geweest en emmers en schoonmaakmiddelen gekocht.Heb echt zin om mijn huisje alvast te gaan poetsen.Maar kan er helaas nog niet in Nog 4 weken wachten:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hey rapilos, goed gedaan, dan heb je toch iets om naar uit te kijken hé. De vier weken zullen gauw voorbij zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Oh ja, Caro, ben nog aan't zoeken, maar ik ga er nog enkele bijtrekken, dan kun je zelf kiezen van welke je de mooiste kan maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Wil,4 weken duren zooooooooooo lang als je er op wacht.Valt me trouwens op dat je een ander hoofd hebt gekregen, beviel je oude kop niet meer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Dar ook al een ander hoofd.Straks herken ik niemand meer.Maar och, misschien hebben jullie dit allang, en loop ik hopeloos achter de feiten aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Joh Rapi, dat duurt best nog lang, ik dacht dat je er veel eerder in kon. Jemig wat een geduld moet jij uitoefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja rapilos, om op ter wachten wel, maar toch.....het zal er rapper zijn dan je denkt.Het hoofdje heb ik maar verwisseld omdat het pc scherm een onpersoonlijk ding is hé. Afin, misschien dat mijn hoed volgende week weer eens omdraait of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Kan me toch wel voorstellen hoor Dar, dat filmpjes van kleinkinderen niet mogenDat is toch wel wat teveel privegegevens prijs geven denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Tja Vie,Geduld is een schone zaak, zeggen ze altijd he,Maar..Wil zegt dat het er rapper is dan ik denk.(Grappig Belgisch woord "rapper") Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ik denk echt dat dat de reden is Dar,Ik zou in elk geval nooit geen foto's van mijn kleinkinderen op deze site zetten, hoe schattig ook bedoelt.Maar misschien horen we het nog wel van foto zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Dar,Poezen, zijn toch geen mensen,Ha,ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Caro,Als ik de sleutel krijg over 4 weken, dan heb ik 5 maanden ingewoond.Maar..de beloning is dan des te groter he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Caro, dan ga ik de hele dag dat liedje zingen wat jij steeds onder je tekst hebt staan.Enfin, ga maar weer eens naar ex, kijken hoe zijn pet dit weekeinde staat.Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Dar snap wat je bedoeltt. Iemand kan er zelf voor kiezen om zo'n filmpje neer te zetten.Het is geen "beledigende inhoud" ofzoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ik was even naar het tuincentrum, lees net jullie reacties Dar en Rapi.Inderdaad, wel poezen en hondjes, maar geen kleinkinderen? Het is zo'n onschuldig filmpje, als ze nou in hun zwembroekjes zaten...............????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nou Foto,ik snap het best,iemand zal ze maar herkennenen dan krijgen te horen:goh jouw oma is een alcoholistof zoiets, ben je als kleinkind toch ook te kwetsbaar voor!Het is wel vergezocht en de kans is erg klein, maar je weet nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Zo, ik zie er heel mooi uit, al zeg ik het zelf. Vaker doen, ook gewoon voor mezelf. Voelt erg lekker, alles geschrubd en geschrobd en geolied. Lekker zacht huidje, ben er rozig van. Toch wel maar beetje sexy tintje aan vandaag. derde date mag dat wel vind ik zo. Niet heel erg sexy maar zo'n M. Dekkers randje zeg maar. En een lang kolbert tot op mn knieeen met een Chineze sluiting, die zit me als gegoten en staat me voortreffelijk. Nette broek eronder met beetje funky wijde pijpen en klaar is Clara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 PP, ben ik wel met je eens, het is te prijzen dat ze zo oplettend zijn.Jane, ik begrijp wel wat je bedoelt.Wat als ik er nou niet bij geschreven had dat het mijn kleinkinderen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 En nu een uur wachten. Of even gaan liggen is beter. Even chillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Wat is een M. Dekkers randje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Rapi, als je nog een keer zo'n koopneiging hebt, raad ik je aan om naar de noitcA te gaan, scheelt minstens de helft!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ik denk dat het beste is dat de foro's weg zijn, zowieso,ik vond het trouwens erg leuk hoor om ze te zien zingen.Marlies Dekkers is sexy ondergoed, dat weet zelfs ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Woman val niet in slaap. heb je nog steeds de kriebels?vertel je ons vanavond nog hoe het was dan blijven we op, anders maar zachtjes thuiskomen.Heeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nou Foto, de laatste keer dat ik daar wasvoor een paar slippers van 1,25is mooi mijn vouwfiets van € 150,- gestolen(met axa ketting aan de paal!)dus goedkoop werd duurkoopgoed oppassen daar dus rapi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden