Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 mei 2010


Aanbevolen berichten

Ja, ik ben geweest. Wat leuk dat het jullie opvalt. Maar slechts drie kwartier hoor.
Heb het meest gepraat met een oud-klasgenote van een zus van me. En door dat gesprek keek ik meteen thuis even op Facebook. Zie ik daar niet alleen mijn halve familie, maar ook nog eens de helft van.... de meiden van adb.
Het is me trouwens qua zenuwen wel meegevallen. Heb afgelopen maandag een truukje geleerd tegen paniek van mijn therapeute.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tas is je dochter nu gerustgesteld
kon je dat merken in je gesprek?
Jammer dat zo simpel iets als een briefje
vergeten zo'n pijnlijke uitwerking heeft he.
Niets is meer vanzelfsprekend.
Maar ik vind het knap wat je gedaan hebt en
die trots zou ook fijn met je dochter gedeeld kunnen
worden. Mits zij weer gelooft en vertrouwt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu heeft iedereen toch mazzel dat ik te lui ben
te lui om mijzelf aan te melden
en zonder aanmelding kom je niet ver :D

doen jullie dat allemaal echt??
facebook en hyves?

ik moet er niet aan denken, voor dat je het weet ligt je hele hebben en houden op straat
wel handig voor ouders trouwens
heeft mij toch veel informatie opgebracht :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas ik heb haar niet gezien, haha. Ik weet dat ze er de vorige keer (vijf jaar geleden) was omdat ze een bepaalde heer wilde ontmoeten die ze nooit had kunnen vergeten. En ik weet dat die bepaalde heer inmiddels zo kaal als een knikker is, en behoorlijk vet ook. Dus wie weet ;)
En de vriend die ik had willen zien (met wie ik vroeger de schoolkrant en schooltoneel deed) was er niet, maar ik kreeg wel een leuke sms.

Nee het was verder wel leuk hoor. Ik wilde het niet te lang maken, toch even grenzen bewaken dat ik niet over m'n zenuwen ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

N.a.v. een bericht hier van de week over schoolbank.nl toch maar eens gekeken en ja hoor een hoop inmiddels oudere jongeren herkent, leuk om te zien hoe iedereen veranderd.

Heb trouwens hierboven toch een soort van engeltje dat over mij waakt. Hoorde een rare tik bij de wielophanging van de auto. Vandaag even 'mijn mannetje' naar laten kijken. Wat blijkt, had echt bijna een klapband gehad, flinke snee in de band. Dat wil je echt niet meemaken met 120 op de snelweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jane,

ze was erg opgelucht dat ik haar belde
en normaal klonk
en vertrouwen?
iets waar je jarenlang mee bezig ben geweest om af te breken
dat heb je niet in één dag weer terug, zelfs niet na een jaar en ook na twee of drie jaar
dat moet langzaam weer groeien

eigenlijk hebben we er nooit last van (weinig dan)
maar dit was een situatie die eigenlijk standaard was
de tijd vergeten, geen telefoon, geen briefje
drukte op terras, bokketocht in de stad
normaliter ging ik dan wel voor de bijl

kortom, kwetsend maar begrijpelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet om je af te wijzen Witte, en ik vind het lief dat je er naar vraagt.
Het is alleen dat ik dan een heel verhaal zou moeten vertellen :heart:

Rijdt 'ie weer Herm?

Nou ja, we willen volgens mij allemaal weten hoe het met Marjo gaat.
ik heb, afgezien van alle broodjes die ik in mijn droom heb gesmeerd, ook over jou gedroomd. Je was sterk. Ik vond je verrassend.

Emmaroos, hoe is het vandaag gegaan, dat je eventjes niet met je lief in gesprek kon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hij rijdt weer top Vie, ook meteen de bougietjes bij laten stellen want het leek net een enorme vibrator waar ik in reed en hij trok niet lekker van zijn 2 naar zijn 3. Is nu allemaal weer ok. Lijkt wel Top Gear maar heb wat dat betreft toch wel een hoop van paps opgestoken haha. I like my cars (and men) spicy:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...