Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja, ik ben geweest. Wat leuk dat het jullie opvalt. Maar slechts drie kwartier hoor.Heb het meest gepraat met een oud-klasgenote van een zus van me. En door dat gesprek keek ik meteen thuis even op Facebook. Zie ik daar niet alleen mijn halve familie, maar ook nog eens de helft van.... de meiden van adb.Het is me trouwens qua zenuwen wel meegevallen. Heb afgelopen maandag een truukje geleerd tegen paniek van mijn therapeute. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 en???was de knapste van klas nog steeds zo grijzige huisvrouwof is ze ondertussen ook haar tweede jeugd tegemoet gegaan??geintje!!was het zo rustig of viel het een beetje tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Daar heb je ook weer gelijk aan Tas.Vie, wat grappig dat we allemaal op facebook staan, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 You made it realfor now..You're stupid..! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Das dan de 1e winst al van de ther. Vie.Goed van je dat je gegaan bent.En hoe was de concurrentie;)?mmoi oud, of oud/oud geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Tas is je dochter nu gerustgesteldkon je dat merken in je gesprek?Jammer dat zo simpel iets als een briefjevergeten zo'n pijnlijke uitwerking heeft he.Niets is meer vanzelfsprekend. Maar ik vind het knap wat je gedaan hebt endie trots zou ook fijn met je dochter gedeeld kunnenworden. Mits zij weer gelooft en vertrouwt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 You're make itin a song for nowI don't give a damnYou're standing in a song! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 nu heeft iedereen toch mazzel dat ik te lui bente lui om mijzelf aan te meldenen zonder aanmelding kom je niet ver doen jullie dat allemaal echt??facebook en hyves?ik moet er niet aan denken, voor dat je het weet ligt je hele hebben en houden op straatwel handig voor ouders trouwensheeft mij toch veel informatie opgebracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nou maak je me weer nieuwschierig naar dat truckjeis het een simpel en makkelijk toepasbaar truckje?dan wil ik m graag weten als je het zeggen wiltBen gek op die truckjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Tas ik heb haar niet gezien, haha. Ik weet dat ze er de vorige keer (vijf jaar geleden) was omdat ze een bepaalde heer wilde ontmoeten die ze nooit had kunnen vergeten. En ik weet dat die bepaalde heer inmiddels zo kaal als een knikker is, en behoorlijk vet ook. Dus wie weet En de vriend die ik had willen zien (met wie ik vroeger de schoolkrant en schooltoneel deed) was er niet, maar ik kreeg wel een leuke sms.Nee het was verder wel leuk hoor. Ik wilde het niet te lang maken, toch even grenzen bewaken dat ik niet over m'n zenuwen ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 N.a.v. een bericht hier van de week over schoolbank.nl toch maar eens gekeken en ja hoor een hoop inmiddels oudere jongeren herkent, leuk om te zien hoe iedereen veranderd.Heb trouwens hierboven toch een soort van engeltje dat over mij waakt. Hoorde een rare tik bij de wielophanging van de auto. Vandaag even 'mijn mannetje' naar laten kijken. Wat blijkt, had echt bijna een klapband gehad, flinke snee in de band. Dat wil je echt niet meemaken met 120 op de snelweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Witte ik snap wat je bedoelt, maar het truucje is heel persoonlijk, omdat jij misschien geen sociale angst hebt. Dus misschien werkt het voor jou totaal niet.Marjo wie is er stupid? Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 jane,ze was erg opgelucht dat ik haar beldeen normaal klonken vertrouwen?iets waar je jarenlang mee bezig ben geweest om af te brekendat heb je niet in één dag weer terug, zelfs niet na een jaar en ook na twee of drie jaardat moet langzaam weer groeieneigenlijk hebben we er nooit last van (weinig dan)maar dit was een situatie die eigenlijk standaard wasde tijd vergeten, geen telefoon, geen briefjedrukte op terras, bokketocht in de stadnormaliter ging ik dan wel voor de bijlkortom, kwetsend maar begrijpelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 ok duidelijk VieGelukkig heeft het jou nu wel geholpen.Das mooi voor je uitbreiding van dit soort aktiviteiten...Wow Hermie We mogen dus blij zijn dat je nog tegen ons typt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Naaah of jullie daar blij mee mogen zijn weet ik niet, weet wel dat ik op zo'n moment blij ben dat ik een dochter van een automonteur ben en een raar geluid van een niet vertrouwd geluid weet te onderscheiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Marjo!!!!!What's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Marjo heb het je gisteren ook al gevraagd of het goet gaat. Je zij van wel maar er zit je iets dwars heb ik het gevoel. Gedeeld leed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hermie,doos!!je moet er inderdaad niet aan denken, rare klappers kan je daarmee maken.heb je wel direct een nieuwe er onder laten zetten? en niet naar huis gegaan met het idee "morgen een afspraak maken"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nee schat, 'mijn mannetje' heeft 4 sportbandjes voor me geregeld en ik kan weer de nodige kilometertjes maken. Daar neem ik geen risico mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Blij toe!psssttt,ik zou namelijk wel zo een doos zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Het is niet om je af te wijzen Witte, en ik vind het lief dat je er naar vraagt.Het is alleen dat ik dan een heel verhaal zou moeten vertellen Rijdt 'ie weer Herm?Nou ja, we willen volgens mij allemaal weten hoe het met Marjo gaat.ik heb, afgezien van alle broodjes die ik in mijn droom heb gesmeerd, ook over jou gedroomd. Je was sterk. Ik vond je verrassend.Emmaroos, hoe is het vandaag gegaan, dat je eventjes niet met je lief in gesprek kon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Dat was me duidelijk hoor Vie.Eigenlijk ook logisch;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja hij rijdt weer top Vie, ook meteen de bougietjes bij laten stellen want het leek net een enorme vibrator waar ik in reed en hij trok niet lekker van zijn 2 naar zijn 3. Is nu allemaal weer ok. Lijkt wel Top Gear maar heb wat dat betreft toch wel een hoop van paps opgestoken haha. I like my cars (and men) spicy:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 heh!!Zo een auto heb ik ook gehaddiegene waarmee je iedereen uitlachteen koekblik was nog te goed verwoordach, de goede oude tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nou Vie, ik ben maar heel hard aan het werk gegaan. Heb hem links laten liggen.Ben eigenlijk nog maar anderhalf uur klaar met alles en zijn humeur is nu beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden