Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 mei 2010

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
fotograaf

Goedemorgen forumgenoten,

Meestal de afsluiter, nu eens de opener van de dagdraad (sorry Yvonne, morgen mag jij weer
;)

Staing Alive lijkt misschien een loodzwaar gegeven, maar je kan er ook luchtig en positief tegenaan kijken. MAAK ER WAT VAN. Er valt zoveel te genieten............

Zoals mijn twee prachtige kleinzoons 'zingen'.

Aanpassing: Tactive heeft uit privacy-overweging het filmpje weggehaald. Hierdoor is de context van wat ik hier geschreven heb verloren gegaan. Wie het filmpje alsnog wil zien, kan dat even melden, dan stuur ik hem via pb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja rapilos, om op ter wachten wel, maar toch.....het zal er rapper zijn dan je denkt.
Het hoofdje heb ik maar verwisseld omdat het pc scherm een onpersoonlijk ding is hé. Afin, misschien dat mijn hoed volgende week weer eens omdraait of zo. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik zie er heel mooi uit, al zeg ik het zelf.
Vaker doen, ook gewoon voor mezelf. Voelt erg lekker, alles geschrubd en geschrobd en geolied. Lekker zacht huidje, ben er rozig van.
Toch wel maar beetje sexy tintje aan vandaag. derde date mag dat wel vind ik zo. Niet heel erg sexy maar zo'n M. Dekkers randje zeg maar.
En een lang kolbert tot op mn knieeen met een Chineze sluiting, die zit me als gegoten en staat me voortreffelijk. Nette broek eronder met beetje funky wijde pijpen en klaar is Clara.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...