filippa Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nou ik dus ook naar buiten, niets te zien hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 ff Heintje davids:moeder ligt er al inen pubertje is al een poosäan het afsluiten"ja jaruilen Fleur?dees is 14 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 gaat toch ook maar ff naar buitenDit klinkt wel heel geweldig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Jane je weet het he...Als er veel geklik vd muis isals jij aan komt lopen dan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nee, dat zien wij hier in het Noorden alleen maar denk ik, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Wat een leuke naam vind ik dat toch: Dees!Zou Em de buren erbij hebben gehaald?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 It's your mind that creates the world. The Buddha quote: Originally posted by: cathy56Ik heb nog iets voor Alf: Onze werkelijkheid wordt goeddeels bepaald door onze fantasie. John Lennon (ingestuurd door: Redactie Dagelijkse Gedachte, Leiderdorp NL) Sommige discussies blijven wat hangen hoor.... met dit als toevoeging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 oh nee jane Hahahaha denk dat ik toch maar bij de mijn blijf Veertien jaar is me nog te gewaagd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 wie niet gewaagddie niet gewint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Slaap lekker Jane en Will,Alf, heb ik je net gezien, toen je gesnapt werd bij Blik op de weg?De man die werd aangehouden na een overtreding (welke ben ik vergeten) leek verdacht veel op jouw icoon. Op de vraag of hij had gedronken meldde hij bovendien dat hij met alcohol was gestopt.Zo, ik ga nog even selectief teruglezen (nu ik weet hoe dat moet). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Zo weer terug van buiten....1 grote hemel waar helemaal niks te zien wasalleen regendruppels op mn bril, van het omhoog kijken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Film twee was ook prut. Nou ja zeg jammer dan. Zo de hond uit en dan lekker naar bed, denk dat ik wel lekker slaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Zag je de maan dan wél Witje?Oh, die spreuk is ook heel mooi Woman! en trusten dan maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 De buren erbij gehaald? Ik moet er niet aan denken, hahahaha.Woman, slaap lekker, zal vast wel lukken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Heb je geen leuke buren EM??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nee het is gewoon slecht weer hier Cathy (westen nl)Was ook voorspeld, de hele middag hing hier een mega grijze lucht.Maar ik klaag niet hoor, het was hier vrijdag en zaterdag heel zonnigEn heb gelezen op het forum dat, dat toch echt niet overal het geval was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik moet even lachten om je mooie spreuk Cathy; ik begreep even dat het om de film ging die prut was.Tot ik een blz. eerder de buddha-spreuk zag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Jawel hoor Cathy, alleen de naaste buurman vind ik een vervelende man, ik krijg al kippenvel als ik hem zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Wat gek is dat hè, terwijl het in het noorden nu juist vrij zonnig was.Zulke verschillen in dit kleine landje.Maar er komt iets gruwelijks op tv, lekker sbs, smullen van waargebeurde horror.Dan maar es gaan slapen. (if possible...)Ik had een heel lekkere dag vandaag, maar ik hoor mezelf ondertussen ook wel praten hoor!Lieve mensen truste en gezond weer op morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 truste Cathy:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Trusten Cathy:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik ga mee cathy..alhoewel niet meer naar jouw bed natuurlijk Slaap zacht lieve mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 niet MEE...kan niet meer typen zeg...Straks denken ze nog dat ik al in je bed heb gelegen Dus nogmaals slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 hahahahaha, ik dacht al.....welterusten Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 truste FleurtjeHopelijk weinig last van je maagzuur vannacht:lips:Hoe zou t met Alaine zijn en het "globale"lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden