Spring naar bijdragen

Zondag 16 mei


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Leuk, ik heb muziek van hem meegekregen. We zijn allebei nogal van de (p) funk.
Een cedeetje van The J.B.'s
Dat is de achtergrond band van James Brown. Dit keer dus zonder Kames Brown.
NICE !
Vanavond maar eens eten halen, en een film. Ik heb avatar nog niet gezien.
Misschien wel 2 films. Geen zin in een gewone zondagtevee avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O jee hij logeert zelfs!!
Ik dacht dat het een buurman was....



Och jee Bol, het is nu klaar hè?
Maar ik snap het wel hoor. Ik zei laatst ook iets naiefs hier ergens en voelde me daardoor ook wat betrapt, zeg maar....

Nee nee nee, het valt niet mee:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand of het mogelijk is een opsomming te lezen van berichten van 1 iemand?
Ik krijg soms de indruk van jullie dat dat kan; ik zoek me soms wezenloos naar een uitleg als iemand refereert naar een bepaald item. Dan moet ik alles die dag screenen op het bewuste item; dat zou misschien makkelijker kunnen?

Gisteravond mijn broertje verteld van mij alcoholstop; hij is de eerste die het weet. Niet over het forum of de internetbehandeling verteld; dat vond ik weer te zwaar worden. Als ik het verder uit zou leggen blijkt het probleem groter dan hij waarschijnlijk dacht; dat drukt zo'n stempel op me.
Voelt als een mijlpaaltje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik zal het maar verklappen, hij is de kleinzoon van mijn buurvrouw, bijna 5 jaar en al lange tijd smoorverliefd op me.
Wij hebben een poortje in de schutting, omdat onze dochters hartsvriendinnen waren en nog steeds zijn. Daar komt hij dus om de haverklap door en staat dan op de tuindeur te bonzen tot ik open doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alaine, ik heb een vraagje. Ik heb 14 jaar geleden een ongeluk (hersenkneuzing/
gekarteld hersenvlies boven de cortex/gescheurd jukbeen) gehad en achtereenvolgens;
Diclofenacnatrium, Tramagetis, Mebutan en Naprovite gekregen en revalidatie.
Uiteindelijk bleek de Naprovite 550 met borrel het beste te werken ( de start van 12 jaar zuipen).
Na een aantal jaren verhuist naar Gr, gestopt met pijnstillers en ruim een jaar terug gestopt
met drank. In gr. nagenoeg geen hoofdpijn door, volgens oa neuroloog, het verschil in
luchtdruk, luchtvochtigheid, zuiver lucht. Vorig jaar kreeg ik na een paar maanden geen drank
een felle terugslag en wist niet waar ik het zoeken moest. Ik dacht toen dat het met het afkicken
van de drank te maken had. Maar nu is het sinds een dag of 3 weer terug, ik kan hier Naproxen
krijgen maar het werkt niet als de naprovite 550 die ik in nl kreeg, panadol (paracetamol)
oid helpt niet.

Waarom ik die terugslag krijg is me niet duidelijk; misschien seizoensstart, drukte etc.
Ik heb wel elke maand wat last tijdens m'n pms dagen. Maar die dagen zijn redelijk op
halve kracht te doen, dit nu niet. In principe is het teveel vocht wat op de cortex druk uitoefent
heb ik begrepen, de uitwerking lijkt het meest op een pittige hersenschudding of migraine en
de veiligste plek waar je me nu kan vinden is onder m'n dekbed maar ik kan m'n normale leven/werk niet doen en het frustreert me.


Heb je suggesties? (niet gedronken of enige medicatie, voor de duidelijkheid) Een arts/neuroloog
is niet echt een optie hier, wel heeft de apotheek uitermate ruime mogelijkheden, liever nog
simpele adviezen. Vorig jaar ging het over toen ik me na 3 moeizame weken uit de smogstad
kon wegtrekken en naar een eiland ging, na een paar dagen eiland; frisse berglucht was het weg
en niet meer in deze mate teruggehad. Maar ik ben verhuisd en woon volgens mij wederom fris
dus ik snap het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Alf en eet ze.

Klinkt idd erg naar Dendrho...
ik zou het niet weten, maar de vraag was naar Alaine.
Hoop dat het spoedig beter is!


Ja die Fo is een mooie hoor!

Trouwens, ikkes gaat ook eten.

Ciauo, miss tot later nog! En eet ze allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...