Spring naar bijdragen

Maandag 17 mei 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Alf, denken in tegenstellingen is wel makkelijk, maar menig oorlog is er door ontstaan denk ik. En in elk geval niet door opgelost. En je eigen tegenstellingen intern gaan ook alleen maar dwarsliggen.
Alle medailles hebben twee kanten.

Zucht........ ik ga weer verders!!! Wel thuis Alf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 321
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Verder kreeg ik een enorme grote mond via de mail van mn collega buikdanseres. Volkomen onterrecht, ben er zeer verontwaardigd over.
Niet zo'n toon tegen mij, bah.
Dus een pittige mail teruggestuurd en verder kan ze van mij de hik krijgen.
Ze kan beter even uit mn buurt blijven voorlopig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo het bezoek is weg en ik krijg gezinsuitbreidiing. Nee, nee niet wat jullie denken ik leef al jaaaaren een celibatair leven maar ik krijg morgen 5 hele grote waterschilpadden. Ze zijnhelemaal verwaarloosd en zijn sterk vermagerd. Ze komen bij mij in de vijver onder de trap en in de toekomst wil ik een aparte vijver buiten voor hun maken. Zo nu ga ik eten en dan plof ik op de bank. Ik ben wel zo ontzettend moe.
Later mensen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen..

Woman; wat vreselijk!
Woont hij in dezelfde stad als jij?
Heeft hij in de gevangenis gezeten?
Kan je niet een straatverbod aanvragen of weet hij niet waar je woont?

Misschien heb je dit allemaal wel eens verteld en heb ik dit gemist, maar het lijkt me niet dat je nu een veilig gevoel hebt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond Dar, Jacc

Bol, gezinsuitbreiding
wat voer jij in je schild?:D

Gisteren nog div. schildpadjes gezien
in Artis
gratis toegang gelukkig, samen (vrijkaarten)
wat een treurige tuin is het geworden
ondanks de uitbreiding...
Kon gelukkig ook gratis parkeren
iets verderop bij het Parool (pasje)
anders was het helemaal zo duur
Met de fiets verder gegaan
heerlijk, vaker doen
fietsen in A'dam dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Alf,

Lang geleden dat ik in een dierentuin geweest ben. Alleen voor de schildpadjes of wil je hiermee zeggen dat je voortgang zo traag is (grapje). Was er geen jong spul te bewonderen? Blijdorp schijnt behoorlijk wat nieuwe aanwinsten te hebben.. Hadden jullie een fiets gehuurd in A'dam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha grappig Jaccie
Ja traag ben ik misschien wel en ik kruip ook regelmatig in mn schulp
Jong spul, o ja, werd een handvol jonge kameleons uitgezet, heel grappig om te zien
hoe die kleintjes al goed vliegen kunnen (af)vangen.
Nee, fietsen meegenomen op de fietsdrager, ideaal in adam.
De vlindertuin was wel mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In je schulp kruipen af en toe is helemaal niets mis mee, toch een soort zelfbescherming denk ik wat je af en toe nodig hebt en trouwens, je hoeft toch ook niet altijd het achterste van je tong te laten zien?

Leuk! Ik kom niet vaak in Amsterdam, ben wel vorig jaar naar een expositie geweest van een Spaanse schilderes, had haar atelier tegenover de achterkant van Artis op zo'n kade, ik ben even de naam kwijt. Het zag er inderdaad een beetje sjofelig uit toen (Artis dan he)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, in mijn ogen ben je een IJZERSTERKE vrouw. Chapeau. Ik hoop dat dit beter word in de toekomst. Je moet hier niet meer op reageren, wou je dat alleen maar zeggen.
Cathy en Alf, no heartfeelings hoor, ik neem dit op als een compliment. Ik zie er niet uit als een Don Juan, noch als een quasimodo, maar dat is nu mijn streepje voor. Ik kom er niet mee binnen natuurlijk.

Zo iedereen, Wil is weer even van de partij na een zwaar dagje arbeid. Terug op water, Tao en andere lekkere drankjes zonder alcohol. Ik voel me goed, sterk en natuurlijk goedgezind, wat hadden jullie gedacht ? B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...