Spring naar bijdragen

Maandag 17 mei 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 321
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Emma dat wordt dan gewoon echt genieten komend weekend.
Je hebt het verdiend hoor.
Ik hoop ook op een lekker weekend.... tuin is nog lang niet zoals hij moet zijn, maar dan wissel ik lekker lui zitten wel af met tuinklusjes.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker slapen Jane....
Emma, ik hoop dat je het toch voor elkaar krijgt dat die keuring of hoe ze dat noemen eerder plaats vindt.
En ik denk dat je er inderdaad heel verstandig aan doet niet voor die tijd ander werk te zoeken, hoe verleidelijk het ook kan zijn.
Ik had je hier een hele bos bloemen willen geven.... maar volgens mij staan er al genoeg in jouw tuin;)
Vandaar maar een heeeeele hoop zon:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik ga niet volledig recht maar ook niet volledig schuin ;).
Had gisteren en vandaag zin in een pint dus heb er één gekocht. Eentje maar dus er was zelfs die roes niet...het zal het gedacht zijn.
Dus dronken ben ik niet meer geweest..redelijk recht toch? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat in ieder geval rechter dan een paar weken geleden, en dat is al een heleboel waard.
Maarru Fleur, ik wil geen waarschuwend vingertje opheffen hoor, maar kijk daar heel goed mee uit hoor, voor je het weet zit je toch weer op je oude hoeveelheden.
(zit ik toch weer te preken dus.:$)
En nu ga ik mezelf echt een trap onder mijn ..... geven en duik mijn bed in.
Trusten allemaal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weltrusten allemaal die naar bed zijn.

Goedenavond iedereen die nog op is.

Eerst even aanschuiven bij Dar,
om Albertina een :present: te geven.
Ik hoop dat je dit leest en dat het vooruitgang geeft
waar je nu mee bezig bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi,

Het zit me bepaald niet mee de laatste dagen.
Het begon donderdag, Hemelvaartsdag. Alleen op die dag waren er bij de ammaG allerlei aanbiedingen met nog een extra korting van 15 % voor voordeelpashouders.
Aangezien mijn badkraan al wekenlang blijft druppelen zag ik mijn kans schoon en trotseerde de drukte. De kraan waarop ik het gemunt had, bleek al uitverkocht, maar gelukkig kon ik hem bestellen tegen dezelfde condities. Tevreden naar huis.
Zaterdag kocht ik bij die goedkope drogist tavtiurK een fles wasmiddel voor zwarte kleding (Jules Deelder) in de aanbieding: € 5,99. Ha, mooi, weer een voordeeltje te pakken, dacht ik. Maar 10 minuten later in een van de duurste supermarkten sulP bleek hij voor de vaste lage prijs € 5,20 te staan.
Zondag begaf mijn dure plisse hordeur het definitief. Net na die voordeelactie op Hemelvaartsdag dus. Balen! Vandaag een nieuwe gekocht bij sixarP, nam bij het afrekenen bij de kassa nog even de nieuwe folder mee. Thuisgekomen blader ik hem door en wat blijkt? Vanaf vandaag 20 % korting op alle horren met de bon. Dat hadden ze me wel even kunnen vertellen! Morgen ga ik dus wel even verhaal halen.
:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...