kruimel Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Sterkt Emmaroos.En verder, ha, ha iedereen maar denken dat ik een man ben. Nou als ik goed kijk mooi niet. Sorry voor het misverstand.Het hoofd hiervoor ziet er inderdaad niet uit. Het echte gelukkig iets beter, niet schokkend, maar het kan er mee door.Lekker gewerkt vandaag en zojuist nog even gesport goed voor de conditie en buikspieren.En vooral droog gehouden en dat is de bedoeling.Sterkte allemaal......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Dat is waar PP en dat heb ik nog niet gedaan.Dank je Kruimel, dacht iik dat je en man was.Will, kom maar hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Kruimel, als je profiel aankliktkun je een passender hoofd uitzoeken hooren je naam behouden.Voelt misschien wat prettiger:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Dar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Emmaroos,je hebt erg hard gewerkt,misschien wel op het manische af? om klaar te zijnals je weer gaat werken.logisch dat je zo'n tegenslag niet makkelijk kunt verwerkenen tegen 3 1/2 maand niksdoen aan wilt hikken.Wat als je de rest van je werk wat spreidt en al meteen iets leuksvoor jezlef erbij zoekt? Komt er wat evenwicht.Anders wordt het misschien forceren met de laatste loodjesen dan een gat inkukelen.En na een luxe stop op het moment dat jij bepaalt informeren of je met behoudvan je 70% wat vrijwilligerswerk kunt doen? dat wordt vaak goedgekeurd tegenwoordig.sterkte meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Ook een fijne avond PP!Hoewel, het schiet alweer op met de avond.Dag allemaal!Hee Em, wat verdrietig!Je krijgt zo heel wat te verhapstukken.Misschien idd wat kalmer aan doen met het accent op de wat leukere dingen des levens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Je kunt zó naar me toe rijden hoor, mocht je dat willen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Vroem vroem, piepende banden en scheur naar Nederland Was het maar zo simpel allemaal hé. Prachtige verwoording Jane, en dat is nu precies wat ik bedoel met de kracht van dit forum sé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Hey Cath, tussen ons (sssst ik kan zelfs multitasking) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Goedenavond allemaal, ik ben weer thuis te hard gewerktvandaag.Vervelend ER voor je, kan me voorstellen dat je er eenbeetje boel doorheen zit, getsie.Misschien wel een optie wat PP zei misschien kande HA er vaart achter zetten, sterkte ermee Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Wil, dat heb ik allang bespeurd jongen!! Hahaha.Het hart in elk geval op de goede plek toch ook?Hoi Flip, ook al te hard gewerkt meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Nou niet helemaal om klaar te zijn om te gaan werken maar klaar te zijn om leuke dingen te gaan doen Jane.Ik wist wel dat ik voorlopig nog wel thuis zat maar niet tot september. en je hebt hartstikke gelijk hoor, ik heb op het manische af gewerkt na die terugval van 8 weken geleden.Ook denk ik om niet na te hoeven denken.maar het is ook goed geweest, heb dingen gedan hier, dat deed ik nog nooit en dat is ook weer goed voor mijn zelfvertrouwen.Deze week moet het laatste nog even af en dan doe ik alles gedoseerd.Vrijwilligerswerk heb ik aan gedacht, kijk regelmatig wel even of er iets is hoor. Voorlopig zit ik eerst weer twee maanden 2x per week in het ziekenhuis. Lichttherapie voor mijn eczeem(handen en voeten)Daarna begint dan toch ook de neurorevalidatie, na de vakanties dan.tegenslagen kan ik wel hebben, heb het wel bewezen in mijn leven maar als het elastiekje strak staat, staat-ie op knappen en dat is nu zo.Ik kijk echt goed uit Jane:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Dank je Flip.Cathy, ik weet het hoor. Maf dat we zo dicht bij elkaar wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Zeg dat wel Em, het zou dus zomaar kunnen hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Oke , ik heb m,n profiel veranderd, nu ben ik ?????nou kijk maar.Het ziet er wel slim uit, lang haar vindt m,n echtvriend leuk. Ik laat m,n haar elke 6 weken knippen hoef ik nooit te kammen.Lekker makkelijk ,s morgens vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Ga ik toch net in de fout bij woorddomino zekers? .Ben zo in de war de laatste tijd Em Dat is echt wel balen maar morgen voel je je vast wel een ietsiepietsie beter..Zal aan je denken misschien helpt dat een beetje.Goedenavond btw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 emma, wat ellendig dat je nou weer langer moet wachten. Waarom ben je vreselijk aan het werk thuis, kun je dat niet een beetje dimmen en daarnaast lekker met hobbies aan de slag?Geeft je misschien toch wat meer plezier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Fleur, je bent lief.Heey Kruimel, wat lijk je op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 heej Kruimel nu ben je Emmaroos !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 en Bol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Oh god! Tweelingen in the house Flip heeft mij gedumpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 @cathy, mijn hartje zit op veel plaatsen goed hoor ER, je ziet het hé, één voor allen, allen voor één. D'artagnan is er mee weg, euh Wil bedoel ik. Vrouwtje lonkt naar mij vanuit de zetel voor laatavondfilmpje. Hou je berestrek Em. :present: :present: Iedereen supergroetjes en night night van mij. Morgen heb ik nightshift (tip, tip) Toedeloeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Nee hoor Fleur heb je niet gedumpt, heb je deaandacht gegeven die je verdient, zo moetje het zien, je bent nu het enige en echteclowntje !!Zo kan iedereen je snel herkennen en jehelpen bij lastige situaties.Was een positieve aktie van mij ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Yvonne, ik heb 8 weken geleden mijn huis helemaal uitgemest, ik had niet veel aan mijn huishouding gedaan toen ik die drie maanden aan het werk was omdat ik zo moe was van het reintegreren.Niet dat het vies was hoor, voor het oog was het netjes maar de extra klussen.Daar heb ik twee weken over gedaan, van de zolder tot de garage, alles super opgeruimd en schoongemaakt. Toen heb ik twee weken in de tuin gewerkt en die ligt er nou zo mooi bij, een plaatje!En de laatste 4 weken ben ik aan het verven, witten enz enz enz.Ondertussen ook wel eens een dagje weggewest hoor en nu is deze week het laatste aan de beurt.Dan ben ik eerst klaar want ik heb nog één grote klus maar die wacht maar tot na de vakantie.het weekend wordt het prachtig weer en dan wil ik genieten van buiten en na de Pinkster kan ik dan gewoon dingen gaan doen die ik leuk vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Dat is ook een uitleg flip Ben maar aan het grappen Goh Em, jij woont vast supermooi nu! Dat moet je toch een hoop bevrediging geven toch? Ik hou het hier nooit opgeruimd..Ik hou niet van opruimen en ben vaak te moe..of misschien ben ik gewoon lui Kan je binnenkort echt genieten van al het werk dat je hebt verricht! Achteruit in de zetel en gewoon rondkijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden