Spring naar bijdragen

woensdag 19 mei 2010

smart

Aanbevolen berichten

Oeps Tas, verschrikkelijk lijkt me dat.
En inderdaad slopend.
Ze zeggen dat je droomt over dingen die je aan het verwerken bent en zo.
Of niet hebt kunnen verwerken.
Awel, ik ben dus zo'n eigenwijs geval dat denkt dat ze heel nuchter in het leven staat,
Dat het leven over het algemeen neemt zoals het komt.
Dat vindt dat ze dus alles wel aardig verwerkt heeft wat haar is overkomen.
Dat een hekel heeft aan achterom kijken, dat vindt dat je de blik op het nu en op de toekomst moet hebben.
Zo'n geval dus dat dromen volledig overbodige ballast vindt ... als ze zich herinnert;)

Zo, bakkie twee staat naast me, met een scheutje koffiesiroop erin, NOG lekkerder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 394
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Die koffie doet wonderen :D

ik kon er even niets aan doen Niwi, maar ik moest lachen
M. die slaapt hier nog wel eens en die is echt niet chagarijnig 's ochtends maar verder dan ja en nee komt ze ook niet.

vindt het wel grappig om al die verschillen te zien
maar tja, een echte ochtendchagarijn kom je hier ook niet tegen.

Igor, lekker een kort dagje!!

ik heb vandaag een afspraak bij de vrijwilligerscentrale, dus geen therapie
daarna snel naar de bieb en inderdaad genieten van het mooie weer!!
Daar zijn we ook wel aan toe, niet dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pffffffffff, ook een beetje van mij Yvonne

tja gut............
vrouw o vrouw, ik heb hele marathons gerend en als ik te moe was om te rennen sloeg ik aan het vechten.
alle oude bekende zijn langs geweest, mijn ex heb ik vermoord, alle drankflessen kregen gezichten.

officieel heb ik nooit een delirium gehad maar een jaar lang heeft het gevoeld of ik die elke nacht had.
ook ik ben blij met het zwarte gat!
sta nu elke ochtend op met pijn van het slechte matras (heee, vakantiegeld) maar niet meer als een zombie omdat ik aan het dromen ben geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Tas, Darretje en Vonnie.

Tas je tuin ook gaan opknappen? Ik wil vandaag eens kijken naar folie voor de vijver, en kijken of ik de vrijwilligerscentrale kan bereiken. Ze zouden me komen helpen maar als ik niets meer laat horen dan ben ik bang dat ik van hun ook niets meer hoor. Dus ff m'n best gaan doen.;)

Vonnie, dromen over de dood, op wat voor 'n manier, wil vaak zeggen dat je een levensfase aan het afsluiten bent. Het is, ondanks het akelig aanvoelt, meestal een hele positieve droom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ugh ugh. foei ik rook al jaren niet meer.
ik zit te luisteren naar de zangeres zonder stem: ach vaderlief toe drink niet meer :D

ik denk (al maanden) dat ik het bed maar op de andere kamer zet, hoor ik het verkeer ook niet zo, maar ik kan me er niet toe zetten. ben gewoon moe.

eigenlijk moet ik gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zou kunnen hoor bol, was me er indertijd niet van bewust.
Maar de meeste dromen gingen over achtervolgd worden en niet van mijn plaats kunnen komen,
van een enorme hoogte afvallen en op het moment dat ik te pletter val wakker schrikken en combinaties daarvan...... allemaal terug te leiden naar..... en ik wil het gewoon helemaal niet weten
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas:angry: 4 pakjes sjag per week? Sodeju zeg, dat is nog al niet wat. poeh hé. Wat knap van je dat je het terug hebt gebracht naar één pakje.
Ikzelf rook een pakje in de 6 dagen. Dat komt omdat ik hele dunne, halve inimini sigaretten rook.

Nou ikzelf heb weer heel goed geslapen. Voelde me al een tijdje, door al het gedoe met Jos, niet prettig. Moe en een beetje somber.
Nu heb ik besloten om me te gaan concentreren op m'n vijver, en daar eens achter aan te gaan. Zou ook graag al folie gaan bestellen maar ik weet nog niet hoeveel ik nodig heb dus maar eens eerst de vrijwilligerscentrale bellen.
Voelt wel beter aan hoor om daar mee bezig te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morge Zon en Bol

auuuwww, ik voel het zweepje van yvonne ook!
maar het wordt tijd voor actie Zon, van te veel slapen wordt je ook alleen maar moe

Bol,

tja, ik heb een megatuin maar een ieniemiene terras
ik vraag al drie jaar aan paps of hij wil en kan tegelen voor me
al drie jaar hoor ik "doe ik"
maar als het goed is............dan gaat het nu echt gebeuren
een terrasje van 40 m2
moet te doen zijn toch?

ik wordt nu knetter gestoord van al dat onkruid drie weken terug was het helemaal kaal
het begon te regenen en gisteren kon ik voor het eerst weer buiten zitten en???
onkruid weer tot mijn knieeen :(

wat voor vrijwilligerswerk wil je eigenlijk gaan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van mij hoeven jullie niet te stoppen hoor, vind het wel lekker in de rook te zitten.
Rook nu dikke 7 maanden niet en heb er geen behoefte meer aan.. maar de lucht vind ik nog wel lekker.
Zon, als je een poos te weinig rust hebt gekregen en je krijgt het danopeens in overvloed dan komt alle moeheid er alsnog uit.....
Igor, als je echt last van het verkeer hebt..... zou ik gelijk mijn bed gaan verkassen hoor.
Bol, wat naar dat je niks meer van die vrijwilligers hoort.
Dat is ook niet echt netjes.
Ik weet niet waar jij verzekerd bent voor ziektekosten, Kees zit bij het AZI, en daar hebben ze een soort dienst , je betaalt er wel voor, wel minder dan normaal, maar daar zitten allerlei klus mensen bij, ook voor tuinen en zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tassie lieverd. Ik werk onkruid voortaan met gewone huishoudazijn weg. Ik doe het in zo'n spuit, spuit het er over heen en woala, naar een paar dagen is het helemaal weg. komt nooit meer terug.
Laat je je terras in cement leggen?

Von. dit is een vrijwilligerscentrale. De vrouw die daar bij zit ken ik, haar man ook. Ik heb tegen haar gezegd dat, als hij mijn tuin doet, ik voor hun een schilderij maak. Normaal gesproken moet je daar een paar knaken voor betalen als ze je helpen maar ik wil dan toch ook iets terug doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja inderdaad cement!
dat ligt al drie jaar klaar
nu nog even de tegels van internet plukken en zand bestellen via de woningbouw
ach, het hoeft ook allemaal niet duur te zijn maar al het geld verdwijnt zomaar

schoonmaakazijn??
werkt dat ook tegen zevenblad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...