Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Oeps Tas, verschrikkelijk lijkt me dat. En inderdaad slopend. Ze zeggen dat je droomt over dingen die je aan het verwerken bent en zo. Of niet hebt kunnen verwerken. Awel, ik ben dus zo'n eigenwijs geval dat denkt dat ze heel nuchter in het leven staat,Dat het leven over het algemeen neemt zoals het komt. Dat vindt dat ze dus alles wel aardig verwerkt heeft wat haar is overkomen. Dat een hekel heeft aan achterom kijken, dat vindt dat je de blik op het nu en op de toekomst moet hebben. Zo'n geval dus dat dromen volledig overbodige ballast vindt ... als ze zich herinnert;)Zo, bakkie twee staat naast me, met een scheutje koffiesiroop erin, NOG lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hmmmmmm sigaretten Niwi? Jammie, blaas ff wat lucht deze kant op.... dan ben ik helemaal tevreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Die koffie doet wonderen ik kon er even niets aan doen Niwi, maar ik moest lachenM. die slaapt hier nog wel eens en die is echt niet chagarijnig 's ochtends maar verder dan ja en nee komt ze ook niet.vindt het wel grappig om al die verschillen te zienmaar tja, een echte ochtendchagarijn kom je hier ook niet tegen.Igor, lekker een kort dagje!!ik heb vandaag een afspraak bij de vrijwilligerscentrale, dus geen therapiedaarna snel naar de bieb en inderdaad genieten van het mooie weer!!Daar zijn we ook wel aan toe, niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Morguh allemaal, ga snel werken anderste laat, fijne dag maak er wat van.Hier geen zon nog groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Goedemorgend iedereenvoel me al ietsje beter, k sta zo achter op schema, moet veel werk inhalen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Werk ze Flip. Igor, van die vogels kan ik ook zo genieten 's ochtends. kan aan het geluid dat ze maken ongeveer afmeten hoe laat het is, of ik er al uit moet..... Jammer dan van dat verkeer he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Morgu zon, nou.... dat wordt dan vijf minuutjes hier en daarna als de wiedewaai aan je werk, je tijd gaat NU in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 pffffffffff, ook een beetje van mij Yvonnetja gut............vrouw o vrouw, ik heb hele marathons gerend en als ik te moe was om te rennen sloeg ik aan het vechten.alle oude bekende zijn langs geweest, mijn ex heb ik vermoord, alle drankflessen kregen gezichten.officieel heb ik nooit een delirium gehad maar een jaar lang heeft het gevoeld of ik die elke nacht had.ook ik ben blij met het zwarte gat!sta nu elke ochtend op met pijn van het slechte matras (heee, vakantiegeld) maar niet meer als een zombie omdat ik aan het dromen ben geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 wel Yvonne ik voel je zweepje tot hier:)k voel me nog wel verschrikkelijk moe, gek hé, k heb dan bijna 4 dagen in bed gelegen en nog zo moe als een hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Moghu Tas, Darretje en Vonnie.Tas je tuin ook gaan opknappen? Ik wil vandaag eens kijken naar folie voor de vijver, en kijken of ik de vrijwilligerscentrale kan bereiken. Ze zouden me komen helpen maar als ik niets meer laat horen dan ben ik bang dat ik van hun ook niets meer hoor. Dus ff m'n best gaan doen.Vonnie, dromen over de dood, op wat voor 'n manier, wil vaak zeggen dat je een levensfase aan het afsluiten bent. Het is, ondanks het akelig aanvoelt, meestal een hele positieve droom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 je hebt gelijk Dar,ik ben al flink geminderd van 4 pakjes shag naar eentje per weekeigenlijk valt het mij best mee.dan toch maar een po................nah, ik heb het even te druk met andere dingen Werk ze vandaag weer Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 ugh ugh. foei ik rook al jaren niet meer.ik zit te luisteren naar de zangeres zonder stem: ach vaderlief toe drink niet meer ik denk (al maanden) dat ik het bed maar op de andere kamer zet, hoor ik het verkeer ook niet zo, maar ik kan me er niet toe zetten. ben gewoon moe.eigenlijk moet ik gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ja, zou kunnen hoor bol, was me er indertijd niet van bewust. Maar de meeste dromen gingen over achtervolgd worden en niet van mijn plaats kunnen komen, van een enorme hoogte afvallen en op het moment dat ik te pletter val wakker schrikken en combinaties daarvan...... allemaal terug te leiden naar..... en ik wil het gewoon helemaal niet weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Tas:angry: 4 pakjes sjag per week? Sodeju zeg, dat is nog al niet wat. poeh hé. Wat knap van je dat je het terug hebt gebracht naar één pakje.Ikzelf rook een pakje in de 6 dagen. Dat komt omdat ik hele dunne, halve inimini sigaretten rook.Nou ikzelf heb weer heel goed geslapen. Voelde me al een tijdje, door al het gedoe met Jos, niet prettig. Moe en een beetje somber.Nu heb ik besloten om me te gaan concentreren op m'n vijver, en daar eens achter aan te gaan. Zou ook graag al folie gaan bestellen maar ik weet nog niet hoeveel ik nodig heb dus maar eens eerst de vrijwilligerscentrale bellen.Voelt wel beter aan hoor om daar mee bezig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 morge Zon en Bolauuuwww, ik voel het zweepje van yvonne ook!maar het wordt tijd voor actie Zon, van te veel slapen wordt je ook alleen maar moeBol,tja, ik heb een megatuin maar een ieniemiene terrasik vraag al drie jaar aan paps of hij wil en kan tegelen voor meal drie jaar hoor ik "doe ik"maar als het goed is............dan gaat het nu echt gebeureneen terrasje van 40 m2moet te doen zijn toch?ik wordt nu knetter gestoord van al dat onkruid drie weken terug was het helemaal kaalhet begon te regenen en gisteren kon ik voor het eerst weer buiten zitten en???onkruid weer tot mijn knieeen wat voor vrijwilligerswerk wil je eigenlijk gaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Igor en Zon,gebruiken jullie thiamine (vit en een extra multivitamine??ook die vermoeid is heel normaal en het lichaam kan wel een extraatje gebruikenin dit geval even een goede en niet een huismerkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Goedemorgen allemaal!Tjee Yvonne, je bent maar druk geweest vannacht haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 van mij hoeven jullie niet te stoppen hoor, vind het wel lekker in de rook te zitten. Rook nu dikke 7 maanden niet en heb er geen behoefte meer aan.. maar de lucht vind ik nog wel lekker. Zon, als je een poos te weinig rust hebt gekregen en je krijgt het danopeens in overvloed dan komt alle moeheid er alsnog uit..... Igor, als je echt last van het verkeer hebt..... zou ik gelijk mijn bed gaan verkassen hoor. Bol, wat naar dat je niks meer van die vrijwilligers hoort. Dat is ook niet echt netjes. Ik weet niet waar jij verzekerd bent voor ziektekosten, Kees zit bij het AZI, en daar hebben ze een soort dienst , je betaalt er wel voor, wel minder dan normaal, maar daar zitten allerlei klus mensen bij, ook voor tuinen en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 ook goeiemorgen Jacc , ja druk nachtje gehad:). maar beging al weer aardig bij te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Tassie lieverd. Ik werk onkruid voortaan met gewone huishoudazijn weg. Ik doe het in zo'n spuit, spuit het er over heen en woala, naar een paar dagen is het helemaal weg. komt nooit meer terug.Laat je je terras in cement leggen?Von. dit is een vrijwilligerscentrale. De vrouw die daar bij zit ken ik, haar man ook. Ik heb tegen haar gezegd dat, als hij mijn tuin doet, ik voor hun een schilderij maak. Normaal gesproken moet je daar een paar knaken voor betalen als ze je helpen maar ik wil dan toch ook iets terug doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 gelijk heb je Tas, er MOET actie komen, koorst is weg maar k moet nog antibiotica uitnemen en daar wordt ik altijd zo loom en moe van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 ja inderdaad cement!dat ligt al drie jaar klaarnu nog even de tegels van internet plukken en zand bestellen via de woningbouwach, het hoeft ook allemaal niet duur te zijn maar al het geld verdwijnt zomaarschoonmaakazijn??werkt dat ook tegen zevenblad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Tas ik neem een vitamine B-complex en mariadistel pillen sinds ik ben gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Tas, je gaat toch niet voor die tegels betalen he? Iedereen doet die dingen altijd voor niets weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Zon,ZO hard hoef je nu ook weer niet voor jezelf te zijn.begin eerst maar om je dagelijkse ritme weer rustig op te pakken.dat is al vermoeiend genoeg.maar blijven hangen op de bank en bed, daar wordt je alleen maar lamlendiger van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden